Gå til innhold

Er denne dama tykk eller sexy?


Gjest nysgerrig

Anbefalte innlegg

Jeg ville høre ærlige meninger. Det fikk jeg og det takler jeg.

Det er slett ikke sikkert at meningene du får her er noe ærligere enn de du ville fått av å spørre folk i virkeligheten.

For det første har du tatt vekk ansikt og hår, som er veldig viktig for et helhetsinntrykk. For det andre er bildet uskarpt og tatt fra en uheldig vinkel. For det tredje vil folk være mye mer kritiske på nett enn de er i virkeligheten - det er faktisk ikke usannsynlig at noen finner glede i å trykke andre ned, jmf kommentarer på div andre blogger på nettet.

Selv kan jeg ikke se noe galt med kroppen din. Du er slank, frisk, du lever et aktivt liv i frihet?

Her inne kryr det av folk som mener en BMI på 18 er i overkant av det tillatte, selvsagt vil du få masse svar på at du er overvektig. I forhold til dem er du jo det.

Det som gjør et menneske sexy er det som kommer ut gjennom øynene når det smiler, lukt, hvordan det føles å være nær det. Ikke kilo, treningsmengde, undertøy eller størrelse. Det synes i alle fall jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tykk nei, sexy nei. Synes f.eks puppene ser bra ut, men at selv fasongen mangeler f.eks midje. Timeglass figur med andre ord. Hadde jeg vært gutt og hadde hatt en slik dame, vil jeg nok tro at jeg synes hun var sexy..?Nå kan jeg sitte trygt på den andre siden og sammenligne med det perfekte, i "real life", hadde sikkert denne dame, vært mer sexy, enn jeg tenker når jeg ser bildet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne hadde jeg ikke hatt noe problem med å bære den kroppen - dog med annet undertøy :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig konturløs og middelmådig kropp. Man the harpoons.

Den kommentaren var både unødvendig og veldig stygg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig konturløs og middelmådig kropp. Man the harpoons.

Heller stygg utenpå enn inni som du tydeligvis er... :popcorn:

TS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det finnes så mange flotte kvinner der ute med fine personligheter, som sprer positiv energi, hjelper andre, stiller opp for vennene sine, som er varme og gode, jobber hardt i livet og står på, også skal vi dømme dem etter kroppen deres? Det spiller ingen rolle om du veier 6 kilo mer eller 6 kilo mindre. Kvinner har så mange gode kvaliteter, hvorfor skal de dømmes etter hvor mye de veier?

Skjerp dere, og TS: få deg litt selvtillit og slutt å oppsøke bekreftelse på et forum. De vet ikke hvem du er, og hvorfor vil du at fremmede som ikke kjenner deg og som aldri kommer til å gjøre det skal fortelle deg hva de syns om kroppen din? Nei, få deg litt selvtillit og andre kvaliteter som du kan være stolt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...