Gå til innhold

Er denne dama tykk eller sexy?


Gjest nysgerrig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen av delene. Trusa er uflatterende og hun har litt epleform, så hun er ikke sexy, men hun er ikke tjukk heller. Hun kunne tålt fem-ti flere kilo med timeglassfasong.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elfrida

Det ser ut som hun har tatt bilde nedover sin egen kropp i speilet, og da blir perspektivet rart. Det hadde vært bedre om en annen person hadde tatt bildet, eller det hadde vært brukt selvutløser.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun må kjøpe seg undertøy som passer... Hadde blitt så mye mer sexy med en BH som gir løft og støtte, og ei truse som dekker litt mer... :)

Prøv to størrelser mindre omkrets og tre cup-størrelser større...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan være skrapa tynn og likevel ha epleform. Det handler ikke om at magen må være kulerund som på et eple, men at beina og hoftene er for tynne i forhold til overkroppen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan være skrapa tynn og likevel ha epleform. Det handler ikke om at magen må være kulerund som på et eple, men at beina og hoftene er for tynne i forhold til overkroppen.

... Og som Katten. påpeker så kan det løses med litt trening. Få litt muskler i låra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er helt normal ut. Om hun er sexy er vanskelig å si uten å se ansiktet hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Jeg syns hun så helt vanlig ut,og det ser ikke ut som hun trener spesielt mye.Minner meg litt om min egen kropp,som også kunne trengt litt mer trening :sjenert:

I tillegg er jeg enig i at undertøyet ikke passet henne,men det er sånn som ofte ikke er så lett å se selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært finere om hun hadde strammet opp litt, trenger egentlig ikke gå noe ned i vekt spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slo meg først var også at beina så veldig utrente ut. Så jeg vil si hun ikke var spesielt sexy. Men hun er jo helt klart ikke tjukk heller, så det er bare litt fysisk forstring som skal til!

Fint med alle problemer man faktisk kan gjøre noe med! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...