Gå til innhold

Er denne dama tykk eller sexy?


Gjest nysgerrig

Anbefalte innlegg

Jeg vet dere tror det hjelper med pent undertøy.

De fleste menn bryr seg ikke om undertøy. Menn er overfladiske, men så overfladiske er vi ikke.

Hilsen mann

Uenig. Klær skaper folk, og undertøy skaper folk.

Hilsen en annen mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trusa skal av uansett, og det er hva som er under som teller.

Hilsen mann

Selvsagt. Men du kommer likevel ikke bort i fra at den store trusa får rumpen til å se stor og usexy ut, mens den smekre trusa får rumpa til å se sexy ut. Så jo, innpakningen teller også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal være stolt av kroppen din! Du er absolutt ikke tykk (hvis det var deg på bildet), bare helt normal. Anbefaler å kjøpe bikini og undertøy på Brastop.com, der har de masse fint i alle størrelser! Ulempen med store og flotte pupper er at det ofte er vanskelig å finne stor nok BH...

Og så retter du opp ryggen når du er på stranden, vis at du er fornøyd med deg selv!

Brastop.com så ut som de hadde mye fint i stor str. :jepp: Både bikin og undertøy. Men er litt usikker på å handle på nett. Gjort noen skikkelig bommerter på str på nett tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Har du fått målt bhstr din ordentlig TS? Isåfall burde du gjøre det før du handler på nettet. :) (gjøres hos en Change butikk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!. Du burde ALDRI lage en slik tråd om deg selv!!! Det vil ALLTID væære noen som ikke liker kroppen din (og andres) uansett hvordan du ser ut. Så hva godt gjør dette for selvbildet ditt??? At du har fått slakt synest jeg derimot ikke.

Synest ikke bildet ser ille ut men jeg har samme høyde som deg og veier 61 kg. Altså, 10 kg mindre og jeg er fortsatt for rund...

Så helt ærlig talt så tror jeg nok at du i realiteten har en del ekstra ja.

Jeg hadde fokusert på å gå ned i vekt framfor trening i første omgang. Trening gjør deg sulten. I tillegg kommer nok motivasjonen og treningsgleden lettere når kiloene er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!. Du burde ALDRI lage en slik tråd om deg selv!!! Det vil ALLTID væære noen som ikke liker kroppen din (og andres) uansett hvordan du ser ut. Så hva godt gjør dette for selvbildet ditt??? At du har fått slakt synest jeg derimot ikke.

Synest ikke bildet ser ille ut men jeg har samme høyde som deg og veier 61 kg. Altså, 10 kg mindre og jeg er fortsatt for rund...

Så helt ærlig talt så tror jeg nok at du i realiteten har en del ekstra ja.

Jeg hadde fokusert på å gå ned i vekt framfor trening i første omgang. Trening gjør deg sulten. I tillegg kommer nok motivasjonen og treningsgleden lettere når kiloene er borte.

Da kan du umulig være for rund. 165 og 61kg høres ut som en slank dame. Høres ut som du burde gro deg litt selvtilit og realitetsfølelse.

TS bør trene og spise sundt samtidlig, set gir best resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

!. Du burde ALDRI lage en slik tråd om deg selv!!! Det vil ALLTID væære noen som ikke liker kroppen din (og andres) uansett hvordan du ser ut. Så hva godt gjør dette for selvbildet ditt??? At du har fått slakt synest jeg derimot ikke.

Synest ikke bildet ser ille ut men jeg har samme høyde som deg og veier 61 kg. Altså, 10 kg mindre og jeg er fortsatt for rund...

Så helt ærlig talt så tror jeg nok at du i realiteten har en del ekstra ja.

Jeg hadde fokusert på å gå ned i vekt framfor trening i første omgang. Trening gjør deg sulten. I tillegg kommer nok motivasjonen og treningsgleden lettere når kiloene er borte.

Hehe, jeg vet det ikke er bra for selvtilliten å lage en slikt tråd, men nå var det ikke en selvtillitsboost jeg var ute etter heller. Jeg ville høre ærlige meninger. Det fikk jeg og det takler jeg. Min selvtillit står og faller ikke på hva andre mener om min kropp:)

Selv om det jo ikke er noe hyggelig å høre at jeg er tykk, utrent og ser gammel ut. Men, det er bare opp til meg å gjøre noe med det.

Du høres forresten ikke for rund ut... 165 og 61 kg må da være perfekt! Jeg vil faktisk ikke bli for tynn heller:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått målt bhstr din ordentlig TS? Isåfall burde du gjøre det før du handler på nettet. :) (gjøres hos en Change butikk)

Ja, fått målt. Er 75E/F. synes allikevel det er håpløs å kjøpe på nett.... Det er jo så ulik passform på de, og svært ofte synes jeg de presser ned puppene så jeg får fire pupper(!) Hehe, ikke akkurat lekkert!! Aubade og Elle Mcpherson har derimot myyyye lekkert. Lunsjen i dag blir undertøyshopping!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det så ut som en flott, normal kropp. Som sagt tidligere i tråden så er du dømt til å få pepper når du legger ut slikt bilde på et forum og ber om kommentarer - uansett hvordan du ser ut! Nå tror jeg egentlig den ruglete rivingen/klippingen rundt kanten på bildet gjør at du ser større ut enn du er, siden huden nesten går i ett med den beige bakgrunnen. Og trusa gjorde definitivt ikke mye for deg, lykke til på undertøysshoppingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det så ut som en flott, normal kropp. Som sagt tidligere i tråden så er du dømt til å få pepper når du legger ut slikt bilde på et forum og ber om kommentarer - uansett hvordan du ser ut! Nå tror jeg egentlig den ruglete rivingen/klippingen rundt kanten på bildet gjør at du ser større ut enn du er, siden huden nesten går i ett med den beige bakgrunnen. Og trusa gjorde definitivt ikke mye for deg, lykke til på undertøysshoppingen ;)

Hehe, takk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var en meget pen og attraktiv kropp jeg:D Fine former!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte vitner svarene i tråden om dobbeltmoral? :klo:

Ikke bare i denne tråden, men generelt tråder om kropp og vekt her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

MYE mer sexy enn å være skrapa som deg ihvertfall!

Kommentarer som det der vitner om en særdeles lite attraktiv person.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ts eple?

Ts her. Jeg måtte sjekke dette med epleform..

http://www.trening.no/4521.o2.html

Jeg har en midje på 80cm, hofter på 102 og bryst på 104.

Altså 104-80-102. Mulig det bildet av meg er tatt i litt rar vinkel, men jeg kan da ikke da være så innmari eple??? Kalkulatoren sier ihvertfall ikke det :sjenert::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke er helt ute og kjøre her vil jeg tro at enkelte sier du har epleform fordi det på bildet ser ut som "fettet er samlet på magen" (ikke at jeg mener det er mye fett altså).

Ut i fra bildet ville jeg ikke gjettet at du har de målene, men det er et fryktelig lite flatterende bilde tror jeg, der magen frontes veldig :)

Synes for øvrig høyde og vekt (og mål) tilsier at du har en helt normal kropp, og at du ikke er tykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg syns det ser ut som en epleform ja. Du har tynne lår, men stort volum på mage. Det er først og fremst den helsemessige risiko du bør tenke på, og ikke utseende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tulla

MYE mer sexy enn å være skrapa som deg ihvertfall!

Unnskyld, jeg så ikke før nå at du har spiseforstyrrelser. Lykke til med å bli frisk, og det var dumt skrevet av meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...