Gjest Gorgonzola Skrevet 6. juni 2012 #101 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Du får se i tråden med hvordan vi ser ut her inne da, men du må være rask for jeg sletter det nok snart :gjeiper: Feig Mulig du er feig, du er ihvertfall pen, svært pen Og sikkert slank, litt vanskelig å se på det bildet men slank etter min definisjon (som ikke er tynn). Endret 6. juni 2012 av Gorgonzola
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #102 Skrevet 6. juni 2012 Omtrent på samme måte som man måler fettprosent med klype. Man måler dette på magen, og i og med at man ser at det er valker, så har hun høy fettprosent. Jeg forstår jo godt hvorfor du skriver resten av svadaen... Det er ingen synlige valker på den kvinnen, kjære deg. Bare de du tror er der Would you care to elaborate that last sentence, please? Jeg har lite til overs for sånne meningsløse setninger, som hinter til et eller annet som du vil at jeg skal tolke selv.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #103 Skrevet 6. juni 2012 Så kvinner som har store pupper og stor rumpe er automatisk feite for deg? Jeg forstår at du skulle ønske at denne kroppstypen kunne vært betegnet som slank. Jeg håper for folks helses skyld at dette aldri kommer til å bli gjengs oppfatning. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #104 Skrevet 6. juni 2012 Det er ingen synlige valker på den kvinnen, kjære deg. Bare de du tror er der Would you care to elaborate that last sentence, please? Jeg har lite til overs for sånne meningsløse setninger, som hinter til et eller annet som du vil at jeg skal tolke selv. Det er synspunktene til folk flest som avgjør hvordan "slank" skal defineres. Tipper du er litt rund selv
Gjest lillesiren Skrevet 6. juni 2012 #105 Skrevet 6. juni 2012 Jeg liker best brunetter har jeg merket, men er noen søte blondiner der ute også, det skal jeg love dere Høyde : Helst under 180cm. Over 180 cm synes jeg ikke er attraktivt. Fin rumpe, trent rumpe. Liker ikke flate rumper, det er major turn off. Liker jenter med langt hår. Ponytail er ganske sexy synes jeg. Liker jenter som trener og er aktiv. liker jenter som smiler og er hyggelige og søte. (og vill i sengen) Da kan de være bad girl Jenter som kan danse er veldig sexy. Liker også jenter som liker å ta seg av oss gutter, som lager mat vasker, gir massasje. Koser med med oss Jente med god energi og godt humør er jo bare kanon å henge med. God energi overføres og smittes over til oss andre. Jaha? Og hva er så ditt bidrag i forholdet, etter at hun har laget mat til deg, massert deg, vasket huset, hatt sex med deg og kost med deg..? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #106 Skrevet 6. juni 2012 Jaha? Og hva er så ditt bidrag i forholdet, etter at hun har laget mat til deg, massert deg, vasket huset, hatt sex med deg og kost med deg..? Det vanlige: Økonomi 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #107 Skrevet 6. juni 2012 Jaha? Og hva er så ditt bidrag i forholdet, etter at hun har laget mat til deg, massert deg, vasket huset, hatt sex med deg og kost med deg..? Herregud, tråden handler om utseende,selvfølgelig har han noen krav! Syns det er koselig å masere,vaske ,ha sex,kose,trene osv jeg....
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #108 Skrevet 6. juni 2012 Jeg forstår at du skulle ønske at denne kroppstypen kunne vært betegnet som slank. Jeg håper for folks helses skyld at dette aldri kommer til å bli gjengs oppfatning. Du forstår ikke en skit.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #109 Skrevet 6. juni 2012 Det er synspunktene til folk flest som avgjør hvordan "slank" skal defineres. Tipper du er litt rund selv Rettelse: Det er synspunktene til folk flest som kan avgjøre hvordan "slank" kan defineres Og du påberoper deg tydeligvis å være folk flest, noe som i seg selv er ganske morsomt Hehe, nei, der tar du faktisk rungende feil :gjeiper: Men jeg kan faktisk se forskjell på en slank og en overvektig person. Det er derimot synspunkter som dine som har gitt både meg og så altfor mange andre spiseforstyrrelser som vil henge ved oss resten av livet. Så tusen takk til deg og dine meningsfeller 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #110 Skrevet 6. juni 2012 Rettelse: Det er synspunktene til folk flest som kan avgjøre hvordan "slank" kan defineres Og du påberoper deg tydeligvis å være folk flest, noe som i seg selv er ganske morsomt Hehe, nei, der tar du faktisk rungende feil :gjeiper: Men jeg kan faktisk se forskjell på en slank og en overvektig person. Det er derimot synspunkter som dine som har gitt både meg og så altfor mange andre spiseforstyrrelser som vil henge ved oss resten av livet. Så tusen takk til deg og dine meningsfeller Jeg påberoper meg ikke noe. Resultatene i denne avstemningen taler for at hun betegnes som kraftig av forlk flest: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=664884&pid=11089948&st=0&#entry11089948 1
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #111 Skrevet 6. juni 2012 Jeg påberoper meg ikke noe. Resultatene i denne avstemningen taler for at hun betegnes som kraftig av forlk flest: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=664884&pid=11089948&st=0&#entry11089948 Vel, men den der avstemningen er jo laget av deg og du skrev alternativene slik at du fikk det svaret du ville ha. Variablene skulle vært: Eplefasong, timeglassfigur, pærefasong.
LoveMessage Skrevet 6. juni 2012 #112 Skrevet 6. juni 2012 Nå er ikke jeg mann, men synes både slanke og formfulle kvinner er vakre jeg! Er de fornøyde med seg selv, uavhengig om de er 55 eller 85 kg, så er det det aller viktigste i mine øyne (det samme gjelder menn). Personlig trives jeg best med å være slank, men det er rent personlig. Vet om mange flotte kvinner som veier adskillig mer enn meg. Smilet,humoren og personligheten er det som gjør en kvinne mest attraktiv. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #113 Skrevet 6. juni 2012 Vel, men den der avstemningen er jo laget av deg og du skrev alternativene slik at du fikk det svaret du ville ha. Variablene skulle vært: Eplefasong, timeglassfigur, pærefasong. Ja, for de alternativene er jo mye mer nøytrale enn slank, kraftig og feit Vi diskuterte om hun var slank eller kraftig. At du har glemt dette allerede overrasker meg egentlig ikke... 1
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #114 Skrevet 6. juni 2012 Ja, for de alternativene er jo mye mer nøytrale enn slank, kraftig og feit Vi diskuterte om hun var slank eller kraftig. At du har glemt dette allerede overrasker meg egentlig ikke... Hun har kraftig benbygning, men er meget slank, har klassisk timeglassfigur. Det har jeg hevdet hele tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #115 Skrevet 6. juni 2012 Hun har kraftig benbygning, men er meget slank, har klassisk timeglassfigur. Det har jeg hevdet hele tiden. 4
Gjest Katten. Skrevet 6. juni 2012 #117 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Hun har kraftig benbygning, men er meget slank, har klassisk timeglassfigur. Det har jeg hevdet hele tiden. Hun har timeglassfigur. Hun har kraftig benbygging og hun har også en del ekstra fett på kroppen. Det er ikke slik at en kan ha så mye fett en vil, og så lenge en fortsatt har timeglassfigur, så skal en betegnes som slank. Slank: adj. slank ( a1) [ʃlɑŋk] uten mye fett, smal (http://no.thefreedictionary.com/slank) 1 (adjective) slank [ʃlɑŋk] uten mye fett, smal være høy og slank (http://www.definition-of.net/definisjon-av-slank) Uten mye fett. Kvinnen har mye fett, ergo hun kan ikke være slank. Endret 7. juni 2012 av Katten. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #118 Skrevet 7. juni 2012 Jeg påberoper meg ikke noe. Resultatene i denne avstemningen taler for at hun betegnes som kraftig av forlk flest: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=664884&pid=11089948&st=0&#entry11089948 Det er noe av det mest idiotiske jeg har sett. Er det RART at unge kvinner (og ikke fullt så unge kvinner) og BARN i dag får spiseforstyrrelser, sier jeg bare! Damen til høyre er det som eldre mennesker liker å kalle "hun ser sunn ut". Hun har former. Runde, myke, kvinnelige former. Hun har en flott kropp, som jeg inderlig skulle ønske min kropp lignet på. Når sant skal sies lignet kroppen min litt om hennes kropp en gang i tiden, før idioter som deg og dine likesinnede fikk meg til å tro at jeg var bælfeit, og dermed utviklet spiseforstyrrelser. Så igjen: tusen takk til deg og dine meningsfeller. PS: Jeg la nok merke til at du overhodet ikke kommenterte den biten i sted heller - for du er neppe villig til å innse at slike holdninger som du representerer sender helt normale jenter inn i en vill spiral av spiseforstyrrelser. Forresten: Hvilken av disse tre damenes kroppsfigur ligger du nærmest selv da, du som er så opptatt av at hun til høyre er så stor? 1
Gjest Maruwan Skrevet 7. juni 2012 #119 Skrevet 7. juni 2012 Den åpenbare grunnen til fiendtskap og fornærmede følelser i denne tråden er at de fleste menn påpeker at dama ikke er slank (noe som er helt riktig), og at noen av kvinnene da forstår dette som at dama ikke er pen eller attraktiv. En kan være meget attraktiv og sexy selv om en ikke kan betegnes som direkte slank. At en ikke er slank betyr heller ikke at en er feit.
RoH Skrevet 7. juni 2012 #120 Skrevet 7. juni 2012 Det er noe av det mest idiotiske jeg har sett. Er det RART at unge kvinner (og ikke fullt så unge kvinner) og BARN i dag får spiseforstyrrelser, sier jeg bare! Damen til høyre er det som eldre mennesker liker å kalle "hun ser sunn ut". Hun har former. Runde, myke, kvinnelige former. Hun har en flott kropp, som jeg inderlig skulle ønske min kropp lignet på. Når sant skal sies lignet kroppen min litt om hennes kropp en gang i tiden, før idioter som deg og dine likesinnede fikk meg til å tro at jeg var bælfeit, og dermed utviklet spiseforstyrrelser. Så igjen: tusen takk til deg og dine meningsfeller. PS: Jeg la nok merke til at du overhodet ikke kommenterte den biten i sted heller - for du er neppe villig til å innse at slike holdninger som du representerer sender helt normale jenter inn i en vill spiral av spiseforstyrrelser. Forresten: Hvilken av disse tre damenes kroppsfigur ligger du nærmest selv da, du som er så opptatt av at hun til høyre er så stor? Hvorfor er det alltid noen andre som har skylda? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå