Gå til innhold

Foretrekker dere menn slanke jenter?

Fremhevede innlegg

Gjest Gagaen
Skrevet

Jeg er ikke mann , men føler meg trygg på at de finns en mann for enhver dame med whatever kroppsform . Dessuten ; menn som er noe å samle på ser persnligheten som en viktig faktor og :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden begrepet "slank" i kvinneverden er synonymt med "for tynn" i manneverden så foretrekker jeg jenter med ordentlige former :gjeiper:

I kvinneverden er det det samme som bælfeit :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker helt klart jenter med litt former; men viktigst av alt - så foretrekker jeg jenter som er komfortabel med den kroppen de har.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg foretrekker helt klart jenter med litt former; men viktigst av alt - så foretrekker jeg jenter som er komfortabel med den kroppen de har.

Si fra hvor du finner slike :foto:

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Siden begrepet "slank" i kvinneverden er synonymt med "for tynn" i manneverden så foretrekker jeg jenter med ordentlige former :gjeiper:

I kvinneverden er det det samme som bælfeit :opplyser:

Who cares? Jeg lever i manneverden.

• Liker 1
Skrevet

Si fra hvor du finner slike :foto:

Kjenner et par. De er der ute, true story.

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen finne bildeeksempel på hva slank, litt former og mer former er? Noen mener litt formfull er slank, andre mener litt formfull er bælfeit. Gi meg bilder! (jeg er ikke mann, dere kan google dere fram)

AnonymBruker
Skrevet

JA, MENN FORETREKKER SLANKE DAMER. JA, DE SKAL HELST HA STØRRE PUPPER ENN DU HAR. NEI, DU ER IKKE DRØMMEDAMA.

• Liker 7
Gjest Nuppdupp
Skrevet

JA, MENN FORETREKKER SLANKE DAMER. JA, DE SKAL HELST HA STØRRE PUPPER ENN DU HAR. NEI, DU ER IKKE DRØMMEDAMA.

Oi shit, tenk om ei dame med en halv kilo silicon i hver pupp ser dette.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja, jeg foretrekker slanke jenter men jeg mistenker at hva jenter kaller slank og hva jeg kaller slank ikke er helt det samme. For meg er dette en slank jente:

http://snagwiremedia.com/wickedyouth/2008/05/01/beyonce-pregnant-thumb-250x344.jpg

Dette er egentlig for tynt:

http://4.bp.blogspot.com/_VCz69LKvZ68/TTJVMgtFBFI/AAAAAAAAJhU/QyROO72Gv34/s400/Gisele%2BBundchen.jpg

Egentlig beskrev dette bildet godt hva som er innenfor min akseptable ramme:

http://www.theage.com.au/ffximage/2008/04/05/majthreegirls_wideweb__470x393,0.jpg

Hun til høyre er slank nok, men særlig større enn det faller utenfor min smak. En mellomting mellom hun i midten og Beyonce-bildet er perfekt.

Endret av pressplay
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg svare som en lesbisk jente? Kansje ikke...

Gjerne det! :)

TS

Skrevet

Hva men foretrekker og se på rent estetisk og hva de forelsker seg i og tenner på er ofte 2 forskjellige ting må du huske,ts ;) Det samme gjelder jo for kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Og så lurer jeg på: Dere menn her som tydeligvis liker slanke, men ikke tynne jenter - er dere selv slanke eller tynne?

Jeg sikter f.eks. til deg pressplay.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg foretrekker slanke jenter men jeg mistenker at hva jenter kaller slank og hva jeg kaller slank ikke er helt det samme. For meg er dette en slank jente:

http://snagwiremedia.com/wickedyouth/2008/05/01/beyonce-pregnant-thumb-250x344.jpg

Dette er egentlig for tynt:

http://4.bp.blogspot.com/_VCz69LKvZ68/TTJVMgtFBFI/AAAAAAAAJhU/QyROO72Gv34/s400/Gisele%2BBundchen.jpg

Egentlig beskrev dette bildet godt hva som er innenfor min akseptable ramme:

http://www.theage.com.au/ffximage/2008/04/05/majthreegirls_wideweb__470x393,0.jpg

Hun til høyre er slank nok, men særlig større enn det faller utenfor min smak. En mellomting mellom hun i midten og Beyonce-bildet er perfekt.

Hvordan ser du ut a??

AnonymBruker
Skrevet

Gjerne det! :)

TS

Jeg liker jenter med former og litt ekstra her og der framfor slanke jenter.

Selvom jeg syns det er flott å se på slanke kropper, så blir jeg mer tiltrukket av former rett og slett.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Og så lurer jeg på: Dere menn her som tydeligvis liker slanke, men ikke tynne jenter - er dere selv slanke eller tynne?

Jeg sikter f.eks. til deg pressplay.

ts

Før jeg svarer deg så spør jeg deg hvorfor synes du det er relevant. Når du har svart på det så skal jeg svare på spørsmålet ditt, ti kniver i hjertet.

Når det er sagt så er spørsmålet hva man foretrekker. Da forstår jeg det slik at man kan plukke de delene man vil og sette sammen sammen den kvinnen man ønsker. Det betyr ikke at en jente er uaktuell selv om hun ikke skulle matche 100% med det jeg ønsker.

Alle mine kjærester har befunnet seg et sted i mellom nr 2 og 3 i nederste bilde og for tiden har jeg en elskerinne som befinner seg rundt nr 3 på bildet.

TS, hva synes du om bildene?

Endret av pressplay
Skrevet

Foretreker menn slanke jenter? Vær ærlig nå. Beskriv en attraktiv jentekropp! Inkluder gjerne også høyde.

Jeg foretrekker hva enn jeg måtte føle at jeg har lyst på. Om hun er en radmager fashionista eller en rund dame er i utgangspunktet likegyldig, bare det mellom ørene er på plass, ærlig talt.

En slank og pen kropp er ikke nok om ikke alt annet stemmer, og en rund kropp kan bli kjempedeilig det også om alt annet er på plass. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser du ut a??

Har det noe å si? Man kan da ha preferanser uansett hvordan man ser ut.

Skrevet

Jeg foretrekker hva enn jeg måtte føle at jeg har lyst på. Om hun er en radmager fashionista eller en rund dame er i utgangspunktet likegyldig, bare det mellom ørene er på plass, ærlig talt.

Så mener du at det ikke har noe å si hvordan hun ser ut? Jeg vet ikke helt om jeg kjøper den. Spørsmålet her er hva man foretrekker, ikke at det ene kan veie opp for det andre.

Synes bandit fikk fram det ganske bra i sitt svar tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...