Gå til innhold

Foretrekker dere menn slanke jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Så mener du at det ikke har noe å si hvordan hun ser ut? Jeg vet ikke helt om jeg kjøper den. Spørsmålet her er hva man foretrekker, ikke at det ene kan veie opp for det andre.

Et eller annet fascinerende må selvsagt være der. Jeg kan eksempelvis bli forelsket i øyne.

De som har truffet meg og kjenner meg vet at jeg faktisk er likedan irl. ;)

Endret av Pene sko...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Før jeg svarer deg så spør jeg deg hvorfor synes du det er relevant. Når du har svart på det så skal jeg svare på spørsmålet ditt, ti kniver i hjertet.

Når det er sagt så er spørsmålet hva man foretrekker. Da forstår jeg det slik at man kan plukke de delene man vil og sette sammen sammen den kvinnen man ønsker. Det betyr ikke at en jente er uaktuell selv om hun ikke skulle matche 100% med det jeg ønsker.

Alle mine kjærester har befunnet seg et sted i mellom nr 2 og 3 i nederste bilde og for tiden har jeg en elskerinne som befinner seg rundt nr 3 på bildet.

TS, hva synes du om bildene?

Jeg lurer fordi jeg selv bare liker slanke/tynne (ikke magre) menn, og lurer på om de bare foretrekker noen som er lik seg selv. :)- Eller om det bare er runde menn som liker runde kvinner.

Jeg ble positivt overasket over bildene. Jeg er omtrent som hun i midten på det ene bilde, så da betyr det at jeg ikke er for "feit" da. Beyonce har flott kropp, men selv ønsker jeg å være litt smalere. Å kalle hun til høyre på det ene bilde "slank" var vel kanskje litt å ta i da, synes jeg...

TS

Gjest KateW
Skrevet (endret)

Nja, min erfaring er vel at man ofte tiltrekkes av motsetninger.

Menn som er godt trent og med særs perfekte kropper faller ofte for meg, de mener jeg har en perfekt kropp, fordi den er er myk og feminin. Kvinner derimot rakker ofte ned på kroppen min. Det finnes ikke noe fasitsvar på hva man foretrekker, er vel svaret...

Endret av KateW
Skrevet

Nja, min erfaring er vel at man ofte tiltrekkes av motsetninger.

Menn som er godt trent og med særs perfekte kropper faller ofte for meg, de mener jeg har en perfekt kropp, fordi den er er myk og feminin. Kvinner derimot rakker ofte ned på kroppen min. Det finnes ikke noe fasitsvar på hva man foretrekker, er vel svaret...

Kvinner rakker ned fordi de innerst inne vet at menn liker kroppen din. Kvinner har en utrolig evne til å tråkke på andre kvinner...

• Liker 1
Gjest KateW
Skrevet

Kvinner rakker ned fordi de innerst inne vet at menn liker kroppen din. Kvinner har en utrolig evne til å tråkke på andre kvinner...

Selvsagt. Dog rakker ikke jeg ned på kvinner med andre kroppsfasonger enn min, og jeg blir like paff hver gang folk gjør det, jeg skjønner ikke vitsen. "Liker du henne? Hun har jo ROMPE jo!" :ler:

Skrevet

Selvsagt. Dog rakker ikke jeg ned på kvinner med andre kroppsfasonger enn min, og jeg blir like paff hver gang folk gjør det, jeg skjønner ikke vitsen. "Liker du henne? Hun har jo ROMPE jo!" :ler:

Som jeg definerte som en preferanse i mitt innlegg :nigo:

Gjest KateW
Skrevet

....litt som hun "tante Monika" som alt gynga på... Det er fint det....

Gjest Tidssone
Skrevet

Så når en venninne kaller kroppen min for killerbody, så er hun egentlig en elendig venninne som vet at menn ikke tenner på meg?

• Liker 1
Gjest KateW
Skrevet

Så når en venninne kaller kroppen min for killerbody, så er hun egentlig en elendig venninne som vet at menn ikke tenner på meg?

Åh nå lo jeg høyt, Tidssone! Du er litt søt....

• Liker 1
Skrevet

Nei ;) Hun er da tross alt din venninne. Men jeg tror at om du slenger på deg en selskapskjole og skrider inn i et lokale så vil de kvinne som allerede er der inne ikke sette så veldig pris på din tilstedeværelse. Du vil jo være smashing!

Gjest KateW
Skrevet

Forøvrig er det motsatt, når man får komplimenter av venninner så juger de. For EGENTLIG må vi huske på at vi er stygge som linfrø....

Skrevet

....litt som hun "tante Monika" som alt gynga på... Det er fint det....

Dette er også sånn klassisk kvinne. En mann uttrykker "MeLikeALOT!" Og kvinnen klarer å vri det til at han ikke liker kroppen hennes... :sukk: Er det rart menn kjapt lærer å holde kjeften solid lukket og låst når det kommer til kvinnens kropp?

Legg så til at alle menn kan digger rått to viden forskjellige kvinnekropper med samme ærlige og oppriktige entusiasme for begge, så har du det komplette kaos stående på trappene klar til å storme inn og rasere husfreden på et nanosekund.

Gjest Tidssone
Skrevet

Nei ;) Hun er da tross alt din venninne. Men jeg tror at om du slenger på deg en selskapskjole og skrider inn i et lokale så vil de kvinne som allerede er der inne ikke sette så veldig pris på din tilstedeværelse. Du vil jo være smashing!

Jeg er ganske hyggelig, så det hender seg noen vil prate med meg, altså.

• Liker 1
Gjest Høymann
Skrevet

Jeg foretrekker jenter som har rundt samme fasong som meg selv, men jeg går mer etter helheten av personen.

Kroppsfasongen min er mellom slank og normalbygd om dere lurer.

Skrevet

Jeg er ganske hyggelig, så det hender seg noen vil prate med meg, altså.

Kverulant :jolie:

Poenget er at... Oh... why do I even bother... :roll:

Se mitt innlegg over, det forklarer alt :cool:

Gjest Adriane
Skrevet (endret)

Dette er også sånn klassisk kvinne. En mann uttrykker "MeLikeALOT!" Og kvinnen klarer å vri det til at han ikke liker kroppen hennes... :sukk: Er det rart menn kjapt lærer å holde kjeften solid lukket og låst når det kommer til kvinnens kropp?

Legg så til at alle menn kan digger rått to viden forskjellige kvinnekropper med samme ærlige og oppriktige entusiasme for begge, så har du det komplette kaos stående på trappene klar til å storme inn og rasere husfreden på et nanosekund.

Ja, akkurat det der finner jeg enormt fascinerende! Hvordan (mange) menn ser ut til digge kvinnekroppen, i alle dens mange variasjoner og fasetter. Mens det er vi kvinner som henger oss så voldsomt opp i både vår egen og andre kvinners kropp, og får for oss at dere menn har en helt bestemt preferanse. Jeg husker det fra tidlig i forholdet med samboeren min, mens jeg fremdeles var litt utrygg på at han virkelig ville ha meg (som er det man kan kalle rund i kantene). Da oppfattet jeg at han likte asiatiske kvinner. Og asiatiske kvinner er jo vanligvis ganske... petite. Stikk motsatt av meg, liksom. Eneste likheten er kanskje høyden, og fargene (jeg er mørk i håret og mørke øyne, med ganske blek hud). Så da fikk jeg et lite øyeblikk for meg at han bare hadde meg på gress inntil han fikk fatt i ei asiatisk ei :fnise:

Herlighet, vi kvinner er vår egen verste fiende. Der det ikke er problemer, skaper vi problemer. Og dette med "hvilken type kvinne foretrekker du" er et skole-eksempel på å skape et problem.

Edit: skrivefeil

Endret av Adriane
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg foretrekker slanke jenter. Helt ærlig.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har fordypet meg i intime studier av damer i mange år. Nam! :spise: Det er utrolig mye å beundre og variasjonen er antakelig det beste! :rodmer:

Jeg syntes likevel at en DAME som Helene Bøksle el langt å foretrekke framfor ei skrapa flis. VOFF! :sjarmor:

• Liker 1
Skrevet

Stor sprettrumpe, smal midje, store pupper.

Finnes ikke mange av dem her til lands, men i latin-amerika er det høyst vanlig..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...