Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #81 Skrevet 6. juni 2012 For det første så er det ikke benbygningen som gjør at hun ser kraftig ut, det er det fett og muskler som avgjør. For det andre så kan man ikke være både slank og kraftig. I hvertfall ikke ut fra den norske betydningen av disse to ordene. Benbygningen er nok det første som spiller en rolle om vi finner folk store eller ikke ja.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #82 Skrevet 6. juni 2012 Benbygningen er nok det første som spiller en rolle om vi finner folk store eller ikke ja. Jeg vet at det er behagelig å skylde på benbygningen. Hva tror du ville skjedd dersom denne dama ble maratonløper? 3
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #83 Skrevet 6. juni 2012 Jeg vet at det er behagelig å skylde på benbygningen. Hva tror du ville skjedd dersom denne dama ble maratonløper? Hva tror du skjedd hvis hun begynte å spille volleyball?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #84 Skrevet 6. juni 2012 Hva tror du skjedd hvis hun begynte å spille volleyball? Godt eksempel. Ligner disse damene på dama vi prater om? 2
apekatt Skrevet 6. juni 2012 #85 Skrevet 6. juni 2012 Hva tror du skjedd hvis hun begynte å spille volleyball? Man ser veldig tydelig på jenta at hun har ekstra fett som en slank person ikke ville hatt. Hun har kraftig benbygning ja, men ikke slank. Jeg har sett mennesker med kraftig benbygning og lite fett som gjør at de faktisk er slanke. 1
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #86 Skrevet 6. juni 2012 Godt eksempel. Ligner disse damene på dama vi prater om? Også gjengne der har tett benbygning, men ingen av dem kan kalles feite.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #87 Skrevet 6. juni 2012 Foretrekker jenter rundt 1,60. Slank, men ikke tynn.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #88 Skrevet 6. juni 2012 Også gjengne der har tett benbygning, men ingen av dem kan kalles feite. Javel, så det er ingen forskjell da? 1
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #89 Skrevet 6. juni 2012 Man ser veldig tydelig på jenta at hun har ekstra fett som en slank person ikke ville hatt. Hun har kraftig benbygning ja, men ikke slank. Jeg har sett mennesker med kraftig benbygning og lite fett som gjør at de faktisk er slanke. Hvor er fettet hen? Det jeg ser er en høy kraftig dame med timeglassfigur.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #90 Skrevet 6. juni 2012 Hvor er fettet hen? Det jeg ser er en høy kraftig dame med timeglassfigur. Er du blind? Fettet er jevnt fordelt over hele kroppen, men det er mest på lår, rumpe og mage. Hun har også endel muskler, og hun er langt fra slank. 2
apekatt Skrevet 6. juni 2012 #91 Skrevet 6. juni 2012 Hvor er fettet hen? Det jeg ser er en høy kraftig dame med timeglassfigur. Det virker som om du rett og slett ikke har lyst til å se at hun har fett. Klart hun har timeglass figur, men med fett. Hun er ikke slank rett og slett, og jeg lurer på hvor du får den ideen fra? 2
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #92 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Er du blind? Fettet er jevnt fordelt over hele kroppen, men det er mest på lår, rumpe og mage. Hun har også endel muskler, og hun er langt fra slank. Jeg ser ikke noe overflødig fett, jeg ser tydelige muskler, en diger byste, en rompe som har omtrent som mål som bysten og meget markert midje, en klassisk timeglassfigur. Deilig kvinne. Endret 6. juni 2012 av "gjest" 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #93 Skrevet 6. juni 2012 Jeg ser ikke noe overflødig fett, jeg ser tydelige muskler, en diger byste, en rompe som har omtrent som mål som bysten og meget markert midje, en klassisk timeglassfigur. Deilig kvinne. "ikke noe overflødig fett" Hun har ganske høy fettprosent, og hun er selvsagt ikke slank. Dette er ikke noe å diskutere engang. Jeg tror faktisk at du vil være helt alene om å betegne denne dama som "slank". 4
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #94 Skrevet 6. juni 2012 "ikke noe overflødig fett" Hun har ganske høy fettprosent, og hun er selvsagt ikke slank. Dette er ikke noe å diskutere engang. Jeg tror faktisk at du vil være helt alene om å betegne denne dama som "slank". Siden når ble en dame med timeglassfigur feit? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #95 Skrevet 6. juni 2012 "ikke noe overflødig fett" Hun har ganske høy fettprosent, og hun er selvsagt ikke slank. Dette er ikke noe å diskutere engang. Jeg tror faktisk at du vil være helt alene om å betegne denne dama som "slank". Hvordan kan du se med det blotte øyet at denne dama har "ganske høy fettprosent"? Og du tar grusomt feil. "gjest" er langt fra den eneste som vil betegne den dama som slank. For du skjønner det - at for veldig mange er ikke slank det samme som mager og uten et gram fett på kroppen Så hva din oppfatning av "slank" er, og hva andres oppfatning av hva "slank" er kan være veldig forskjellig. Capice? Selv om du ser ut til å tro det, så eier du ikke rettigheten til å avgjøre hvordan alle definerer en slank person 1
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #96 Skrevet 6. juni 2012 Ut fra de tre der er det den fasongen jeg kunne tenkt meg. Masse pupp og ræv, markert midje og lekre ben. Innertier i pencilskjørt og høyhælte sko. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #97 Skrevet 6. juni 2012 Hvordan kan du se med det blotte øyet at denne dama har "ganske høy fettprosent"? Og du tar grusomt feil. "gjest" er langt fra den eneste som vil betegne den dama som slank. For du skjønner det - at for veldig mange er ikke slank det samme som mager og uten et gram fett på kroppen Så hva din oppfatning av "slank" er, og hva andres oppfatning av hva "slank" er kan være veldig forskjellig. Capice? Selv om du ser ut til å tro det, så eier du ikke rettigheten til å avgjøre hvordan alle definerer en slank person Omtrent på samme måte som man måler fettprosent med klype. Man måler dette på magen, og i og med at man ser at det er valker, så har hun høy fettprosent. Jeg forstår jo godt hvorfor du skriver resten av svadaen...
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #98 Skrevet 6. juni 2012 Omtrent på samme måte som man måler fettprosent med klype. Man måler dette på magen, og i og med at man ser at det er valker, så har hun høy fettprosent. Jeg forstår jo godt hvorfor du skriver resten av svadaen... Er ikke en eneste valk der.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #99 Skrevet 6. juni 2012 Ut fra de tre der er det den fasongen jeg kunne tenkt meg. Masse pupp og ræv, markert midje og lekre ben. Innertier i pencilskjørt og høyhælte sko. Så "masse pupp og ræv" er det samme som "slank" for deg? 2
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #100 Skrevet 6. juni 2012 Så "masse pupp og ræv" er det samme som "slank" for deg? Så kvinner som har store pupper og stor rumpe er automatisk feite for deg? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå