Gå til innhold

Foretrekker dere menn slanke jenter?

Fremhevede innlegg

Gjest test123
Skrevet

Er selv gutt, lav(175) og slank, er redd for de aller største jentene, foretrekker at de ikke har veldig stor mage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best brunetter har jeg merket, men er noen

søte blondiner der ute også, det skal jeg love dere :)

Høyde : Helst under 180cm. Over 180 cm synes jeg ikke er attraktivt.

Fin rumpe, trent rumpe. Liker ikke flate rumper, det er major turn off.

Liker jenter med langt hår. Ponytail er ganske sexy synes jeg.

Liker jenter som trener og er aktiv.

liker jenter som smiler og er hyggelige og søte. (og vill i sengen) Da kan de være bad girl :)

Jenter som kan danse er veldig sexy.

Liker også jenter som liker å ta seg av oss gutter, som lager mat

vasker, gir massasje. Koser med med oss :)

Jente med god energi og godt humør er jo bare kanon å henge med.

God energi overføres og smittes over til oss andre.

• Liker 1
Gjest Stille vann
Skrevet

Si fra hvor du finner slike :foto:

Her ;)

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg her som foretrekker tynne/slanke kvinner? Modelltynne kropper er svært sexy. Så liten rumpe som mulig, helst.

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg foretrekker en dame som er blid, glad, god utstråling, smart, morsom og som JEG finner tiltrekkende.

AnonymBruker
Skrevet

For et idiotisk spm.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

For et idiotisk spm.

Helt enig, det er nok fokus på utseende i media. Blir bare irritert av dette jeg. Hvorfor må folk drive å markedsføre at utseende er alt man trenger å ha når det er det som er vanskeligst å endre. Kan ikke gå inn å forandre genene våre. Det bare tull, dritt kultur :gjeiper:

I barokken så ville mennene ha damer som var runde. Dette fordi dette var et tegn på velferd og at hun var sund. Dette med at man må være slank er bare noe kulturelt bullshit man får inn med teskje fra en er liten av.

Yupp, dagens mest arrogante påstand er at hele gjengen er hjernevakset til å tro at alle menn vil ha tynne slanke damer. En gåtur i byn og så er den tesen motbevist :)

Endret av .-L-.
Gjest villrev
Skrevet

Jeg er en slank jente, og jeg foretrekker menn, ja.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg snur meg oftere etter slanke jenter når jeg er ute. Men jenta jeg har i kikkerten for øyeblikket er ikke slank.

Skrevet

Si fra hvor du finner slike :foto:

Vi finnes. Dog er nok en del av oss utenfor akseptert standard. Det er iallfall sikkert at jeg som har feil standard er mer fornøyd enn de fleste av mine venner med akseptabel standard.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Egentlig beskrev dette bildet godt hva som er innenfor min akseptable ramme:

http://www.theage.com.au/ffximage/2008/04/05/majthreegirls_wideweb__470x393,0.jpg

Hun til høyre er slank nok, men særlig større enn det faller utenfor min smak. En mellomting mellom hun i midten og Beyonce-bildet er perfekt.

Jeg foretrakk henne til høyre. Slank, men med former.

Jeg foretrekker hva enn jeg måtte føle at jeg har lyst på. Om hun er en radmager fashionista eller en rund dame er i utgangspunktet likegyldig, bare det mellom ørene er på plass, ærlig talt.

En slank og pen kropp er ikke nok om ikke alt annet stemmer, og en rund kropp kan bli kjempedeilig det også om alt annet er på plass. :)

Det som er deilig med å bli eldre er at man fokuserer på andre ting også, ikke bare utseendet.

. Å kalle hun til høyre på det ene bilde "slank" var vel kanskje litt å ta i da, synes jeg...

TS

Hun er slank, har bare kraftigere benbygning.

Nja, min erfaring er vel at man ofte tiltrekkes av motsetninger.

Menn som er godt trent og med særs perfekte kropper faller ofte for meg, de mener jeg har en perfekt kropp, fordi den er er myk og feminin. Kvinner derimot rakker ofte ned på kroppen min. Det finnes ikke noe fasitsvar på hva man foretrekker, er vel svaret...

Magre menn er det som oftest henvender seg til meg.

Kvinner rakker ned fordi de innerst inne vet at menn liker kroppen din. Kvinner har en utrolig evne til å tråkke på andre kvinner...

Skitprat det der. Menn er like flinke som kvinner til å rakke ned på kvinner.

Vi finnes. Dog er nok en del av oss utenfor akseptert standard. Det er iallfall sikkert at jeg som har feil standard er mer fornøyd enn de fleste av mine venner med akseptabel standard.

Jeg også. Jeg tjente penger på kiloene mine, det var ingen av mine slankere venner som kunne ha hanket inn de kontraktene som jeg fikk.

Skrevet

Jeg lurer fordi jeg selv bare liker slanke/tynne (ikke magre) menn, og lurer på om de bare foretrekker noen som er lik seg selv. :)- Eller om det bare er runde menn som liker runde kvinner.

Jeg ble positivt overasket over bildene. Jeg er omtrent som hun i midten på det ene bilde, så da betyr det at jeg ikke er for "feit" da. Beyonce har flott kropp, men selv ønsker jeg å være litt smalere. Å kalle hun til høyre på det ene bilde "slank" var vel kanskje litt å ta i da, synes jeg...

TS

Hva jeg liker og min kropp er ikke nok til å konkludere med noen ting, så ikke legg vekt på det.

Hvis du ser ut som hun i midten vil jeg bli overrasket over om du noen gang synes at du er for feit, for hun mener jeg er helt normal for en jente i 20 årene.

Selv ser jeg noenlunde slik ut hvis man tenker kroppslig:

http://img2.timeinc.net/people/i/2009/stylewatch/gallery/beach_patrol/090824/leonardo-dicaprio.jpg

Skrevet

Et eller annet fascinerende må selvsagt være der. Jeg kan eksempelvis bli forelsket i øyne.

De som har truffet meg og kjenner meg vet at jeg faktisk er likedan irl. ;)

Jada, jeg er helt enig i at det kan være forskjellige ting som er tiltrekkende, både personlighet og utseendet. Samtidig sier du også nå at det ikke er bare det mellom ørene som tiltrekker men også utseendet. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrakk henne til høyre. Slank, men med former.

Hun til høyre var vel ikke slank. Hadde hun redusert formene (eller spekket, som det egentlig er), så hadde hun vært slank.

Det som er deilig med å bli eldre er at man fokuserer på andre ting også, ikke bare utseendet.

Mener å huske at du hadde et krav til høyde. Så når du blir enda eldre, så skal du droppe dette kravet?

Hun er slank, har bare kraftigere benbygning.

Kraftig benbygning ja :skratte:

• Liker 4
Gjest Stille vann
Skrevet (endret)

Evidence? ;)

Du får se i tråden med hvordan vi ser ut her inne da, men du må være rask for jeg sletter det nok snart :gjeiper:

Feig :sukk:

Endret av Stille vann
Gjest "gjest"
Skrevet

Hun til høyre var vel ikke slank. Hadde hun redusert formene (eller spekket, som det egentlig er), så hadde hun vært slank.

Hun er slank, hun er kraftig og har store pupper.

Mener å huske at du hadde et krav til høyde. Så når du blir enda eldre, så skal du droppe dette kravet?

Nei, hvorfor skal jeg det når det er det eneste kravet jeg har til utseende?

Kraftig benbygning ja :skratte:

Slutt å håne folk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er slank, hun er kraftig og har store pupper.

Ok. Du må bare si ifra når du har bestemt deg for om hun er slank eller kraftig.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Ok. Du må bare si ifra når du har bestemt deg for om hun er slank eller kraftig.

Man kan jo være slank selv om man har kraftig benbygning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo være slank selv om man har kraftig benbygning.

For det første så er det ikke benbygningen som gjør at hun ser kraftig ut, det er det fett og muskler som avgjør.

For det andre så kan man ikke være både slank og kraftig. I hvertfall ikke ut fra den norske betydningen av disse to ordene.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...