Gå til innhold

Foretrekker dere menn slanke jenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foretreker menn slanke jenter? Vær ærlig nå. Beskriv en attraktiv jentekropp! Inkluder gjerne også høyde.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker slanke ja. Helst litt tynne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Attraktiv jente:

Lange ben, trente faste lår, flat mage, markert midje, fine bryster, langt flott hår.

Ei venninne ser slik ut, som en fotomodell, vakker.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva for et dumt spørsmål er det?

• Liker 1
Skrevet

TS: Du bør vite at ikke alle menn foretrekker det samme. Du kan ikke vite hva alle menn liker ved å lese noen få svar fra KG.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS: Du bør vite at ikke alle menn foretrekker det samme. Du kan ikke vite hva alle menn liker ved å lese noen få svar fra KG.

Uansett er mennene på KG ganske altlikende etter det jeg har observert. Det er sjelden de har spesielle preferanser i forhold til kvinner. De gir ihvertfall ikke utrykk for det.

• Liker 1
Gjest Kyklopen
Skrevet

Foretreker menn slanke jenter? Vær ærlig nå. Beskriv en attraktiv jentekropp! Inkluder gjerne også høyde.

jeg foretrekker ikke noe som helst.

og det blir veldig vanskelig for meg å beskrive drømmekroppen eller whatever.

hennes fysikk er helt ubetydelig da det eneste jeg legger vekt på er personlighet.

men sånn helt ærlig så vil du ikke få noe ut av å stille et slikt spørsmål på nett.

svarene du får her kan ikke tas med i beregningen når du møter andre fremmede menn på gata.

de har så klart sin egen mening om hva som er attraktivt.

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Dette blir nå mine preferanser da men:

Hun skal helst være under 170 cm da jeg er 182 selv og vil at hun skal være lavere selv på heler.

figurmessig ville det beste vært en stor rumpe, proporsjonale lår, tynn midje og store pupper.

EDIT: Må legge til at litt mage er greit så lenge man har de iktige forene ellers, men hengemage er ikke akseptabelt.

Endret av Herr Heftig
Gjest Katten.
Skrevet

Om jeg skal velge mellom en slank jente med fantastisk personlighet og ei jente med kosekilo og fantastisk personlighet - da velger jeg den slanke.

• Liker 8
Skrevet

Jeg foretrekker en trent kvinnekropp, og da er noen kilo ekstra lov. Second best (evt. first loser) er tynne jenter som ikke trener.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker trente jenter. Hvor mange kilo hun bærer på spiller ikke så stor rolle, bare ikke alt henger og slenger. Mest av alt vil jeg bare ha ei som vil være med meg ut på tur i guds frie natur. :)

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jeg foretrekker trente jenter. Hvor mange kilo hun bærer på spiller ikke så stor rolle, bare ikke alt henger og slenger. Mest av alt vil jeg bare ha ei som vil være med meg ut på tur i guds frie natur. :)

Jeg måtte le litt.. beklager.

• Liker 5
Skrevet

Skal ikke uttale meg bastant om hva menn liker, men jeg har gode 15-20 kilo jeg med fordel kunne tatt av, og jaggu er det ikke noen som liker meg og kroppen min også :fnise:

• Liker 9
Skrevet

Siden jeg er så og si 190 høy, ganske sterk generelt å brei over skuldra osv, liker jeg jenter som er litt større enn normalt, over 170 høy er knallbra, brunette, blond, puppestørrelse på hendene mine og gjerne litt større, trenger ikke flat mage, større lår enn normalt er fint :)

• Liker 4
Gjest blackbird
Skrevet

vanskelig å beskrive hvordan en pen jente ser ut egentlig...

og det er stor forskjell på en jente man bare har sett på bilde og en jente man ser i virkeligheten.

Gjest Janus
Skrevet

Jeg foretrekker jenter som er slanke og det er et absolutt krav at de tar vare på kroppen og helsen sin, men det er ikke et absolutt krav at hun er slank.

Hun kan gjerne være fyldig for min del og ofte er det til og med penere. Jeg har innsett at jeg har ikke så mye jeg skulle sagt i forhold til hvem jeg blir tiltrekt av.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg svare som en lesbisk jente? Kansje ikke...

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg syns former er å foretrekke

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Siden begrepet "slank" i kvinneverden er synonymt med "for tynn" i manneverden så foretrekker jeg jenter med ordentlige former :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Brede hofter og mye rumpe, smal midje og følsomme pupper. Over 150cm.

Dessverre kommer alltid personligheten i veien og en ender opp med å tenne på alle slags rare kropper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...