Gå til innhold

Utsatt for silent treatment


Puse1974

Anbefalte innlegg

hehe, han er kanskje ikke det, det er følelsene som gjør meg irrasjonell, og jeg føler jo med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får begynne å se på det som en norsk rettskrivingsprøve. Dette er et voksenforum og det blir forventet at man skriver skikkelig. Det er slitsomt å lese det du skriver. Og for din egen del så kan du tenke over det faktum at du virker barnslig og useriøs når du skriver sånn. Hvorfor kan du ikke bare skrive skikkelig da?

neimen så sinna!!!! grrrrrrr....jeg er forøvrig halvt norsk og har bodd i Norge 4år så beklager hvis de fornemme fruene her inne får vondt i hodet av skrivingen min.

Og er det slitsomt?Neimen stakkars liten!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silent treatment er noe tull og er noe jeg ikke kommer til å utføre mot noen jeg kjenner. Jeg synes det er viktig å prate ut om ting og få lagt frem følelsene mine med ord. Å la noen ikke få høre min mening gjør at de blir fryktelig usikker og det er bedre å legge alle kortene på bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silencio

Helt enig Puremercy. Kommunikasjon er nøkkelen til gode nære relasjoner. Silent treatment er å gjøre andre vondt med overlegg. De som vet de går "inn i seg selv" bør ta seg sammen og strekke seg litt mot det andre mennesker gjør for dem i form av klar kommunikasjon. Da blir det bedre for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere ovenfor, det skaper harme i meg kjenner jeg og ville ikke klart å oppføre meg slik selv mot en jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...