Gjest Bakepia Skrevet 1. juni 2012 #21 Skrevet 1. juni 2012 puffet ris med melk. Vedder på du ble inspirert nå det er godt da, haha
celujo Skrevet 1. juni 2012 #22 Skrevet 1. juni 2012 Fridag og stått opp sent i dag, så foreløpig bare frokost Jordbær, blåbær, Ekstra lett melk og en liiiten teskje sukker på toppen + et Wasa Kanelknekkebrød med en skive fløtemysost <3 og en halv liter vann.
Gjest Musekatt Skrevet 1. juni 2012 #23 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Har nettopp stått opp, så har bare spist en sjokoladebit til nå Edit: skrivefeil Endret 1. juni 2012 av Musekatt
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #24 Skrevet 1. juni 2012 Ett stykke brownie med et glass melk, hjemmelaget fiskegrateng med hasselback-poteter og brokkoli hvert øyeblikk. Blir vel også kjeks med ost samt litt sjokolade senere.
Gjest Impreza Skrevet 1. juni 2012 #25 Skrevet 1. juni 2012 frokost: to fiberrik med hvit ost lunsj: to fiberrik med hvit ost mellom: noen jordbær
Anneline80 Skrevet 1. juni 2012 #26 Skrevet 1. juni 2012 frokost: to fiberrik med hvit ost lunsj: to fiberrik med hvit ost mellom: noen jordbær Oi, dette var lite mat!
Gjest Impreza Skrevet 1. juni 2012 #27 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Oi, dette var lite mat! Nå har jeg spist mer.. 1og1/2 ostesnitzel, en liten potet og masse gulrot. Pluss en tortilla wrap med masse salat, litt dressing og kjøttdeig med tacokrydder. + ca 30-40 g med nøttegodt, så nå har jeg sikkert spist alt for mye kalorier :-S Endret 1. juni 2012 av Impreza
Gjest Bakepia Skrevet 1. juni 2012 #28 Skrevet 1. juni 2012 Haha jeg spiste også litt etter har spist Taco med sånne "skjell" og 5-7 yoghurtnøtter er det fredag, så er det fredag haha
Gjest Impreza Skrevet 1. juni 2012 #29 Skrevet 1. juni 2012 Haha jeg spiste også litt etter har spist Taco med sånne "skjell" og 5-7 yoghurtnøtter er det fredag, så er det fredag haha åååå, yoghurtnøtter...Savn
Leonora8 Skrevet 1. juni 2012 #30 Skrevet 1. juni 2012 En kjapp banan til frokost. To brødskiver til lunsj 1 pølse Skeiet ut med hamburger til middag idag.... mmmm Når jeg ser det sånn har jeg egentlig spist alt for lite i dag
cardigan Skrevet 1. juni 2012 #31 Skrevet 1. juni 2012 Frokost: 3 ryvita knekkebrød Lunsj: 150 g mager vanilje kesam med litt Havregryn , 1 shake med whey cooler. Middag: grove pannekaker Snack: 75 gram popcorn, 1 liten smash og 3 ruter mørk sjokolade.
Lura Lotta Skrevet 1. juni 2012 #32 Skrevet 1. juni 2012 (endret) 2 biter sjokolade En kurv med jordbær 2 polar knekkebrød 3 glass melk tror jeg skal få presset i meg litt frokostblanding så jeg ikke blir dårlig ^^, Endret 1. juni 2012 av Hormonell
Lillah Skrevet 1. juni 2012 #33 Skrevet 1. juni 2012 1 baguette med kylling fajitas fra BigBite. 1 svele. 1 stykke svinefilet (150 g) og potetsalat. 1 pose Kina. 1 pizzastykke. Ser jeg har spist lite i dag... Men får skylde på halsbrann og hatt to dupper på over 1 time hver
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #34 Skrevet 1. juni 2012 frokost: en knekkebrød lunsj: en knekkebrød middag: fire skiver med ostesmørbrød! kvelds: to små baguetter med smelta ost! føler at jeg har spist for mye! nei, huffhuff
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #35 Skrevet 1. juni 2012 I dag har jeg spist: - Kylling, salat og pommes frites. - 1 bolle med brunost. - 2 skiver med leverpostei og agurk. - Mye ostepopp - Fruktsalat med jordbær, banan og kiwi. - Vannemelon - Oreo's og sjokolade 1
T.H.U. Skrevet 1. juni 2012 #36 Skrevet 1. juni 2012 2 skiver med makrell i tomat (oppskåret) 1 porsjon med grønnsak-blanding 2 ørret, og wok salat, og wok nudler 1 kylling-lår, og nudler 4 bokser øl, ett glass wiskey og ein 0,04 med jegermeither.. Og noe skips på jobben.... Har vært litt usunn i dag
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #38 Skrevet 2. juni 2012 Hele kg er på slanking, tydeligvis!!! ikke jeg,jeg har spist mat i dag <3 nam! stakkars de som ikke kan det..
Rumleskaft Skrevet 2. juni 2012 #39 Skrevet 2. juni 2012 Hittil idag har jeg bare spist 2 Weetabix med jordbærsyltetøy. Igår spiste jeg dette: Frokost - 2 Weetabix med syltetøy Lunsj - 2 Rugsprø med norvegia, agurk og paprika - 1/4 ananas, 1/4 melon Mellom - 2 Rugsprø med makrell i tomat - En liten håndfull cashewnøtter Middag - Panert rødspette, 1 potet, masse gulrot Kvelds - 2 Rugsprø med norvegia, agurk og paprika + 1/4 ananas, litt mer cashewnøtter og 4 ruter mørk kokesjokolade
Berit Skrevet 2. juni 2012 #40 Skrevet 2. juni 2012 (endret) I dag har jeg spist: ...... - 1 bolle med brunost. ................ 1 bolle med brunost ?? Lager du den selv, eller ....kan du forklare? Kjempe godt med brunost I dag har jeg spist: -1 lite glass smoothie av appelsin, revet ingefær, frosne jordbær, banan og vann -Havregrøt med en halv banan, halv pære -Goji bær og mulberries og cacao nibs fra Navitas naturals, spiser som snop. -En halv hjemmelavet spelt baguette med smør og egg, og litt president brie ost, paprika -Liten bit av mammas hjemmelavede sjokoladekake. -Hjemmelavet vegetarlasagne med mye hvitløk 2 glass rød vin Ellers bare vann som drikke Endret 2. juni 2012 av Berit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå