Gjest Kevlarsjäl Skrevet 28. mai 2013 #2001 Skrevet 28. mai 2013 (endret) Bra dag i dag også. Muligens litt for lite kcal og litt for lite proteiner. Frokost: chiagrøt med mandler og rosiner som topping + en grønn smoothie Mellom: et eple Lunsj: butikkkjøpt grovt rundstykke med hjemmelaga peanøttsmør og banan på toppen Mellom: gratis vannmelon, ananas og druer på prøvesmaking på butikken. Forsynte meg flere ganger, jeg eier ingen skam! Middag: en skål med rester av en vegansk "kylling bali" gryte med noe ris. toppa med vegansk yoghurt og sriracha Dessert: litt vannmelon Kvelds: en rød grønnsakssmmothie av tomat, paprika, gulrot, jordbær, vannmelon og rabarbra + fersk ingefær Endret 28. mai 2013 av Kevlarsjäl
FantasDick Skrevet 28. mai 2013 #2002 Skrevet 28. mai 2013 Salat av isbergsalat, paprika, tomat, agurk, sukkererter, reker og et posjert egg. Hjemmelaget hamburger (uten brød) med cheddar, bacon, tomat, agurk, paprika, rødløk og mager kesam-dressing. Vaniljekesam med bringebær og blåbær. 86% sjokolade.
Mormont Skrevet 29. mai 2013 #2003 Skrevet 29. mai 2013 Frokost: To knekkebrød, et med makrell i tomat og et med mager leverpostei Lunsj: Skyr bringebær med masse ekstra bringebær i Middag: Wok Kvelds: Samme som til frokost
Gjest Cloud9 Skrevet 29. mai 2013 #2004 Skrevet 29. mai 2013 Frokost: 1 brødskive med servelat. 1 egg. 1 glass kaffemelk. Middag: Maistortilla med kjøtt, salat, ost, rømme og salsa. 1 glass vann. Kvelds: 1 kaffe med melk og én smilsjokolade.
Gjest Euforia Skrevet 29. mai 2013 #2005 Skrevet 29. mai 2013 Frokost: en yoghurt Lunsj: en brødskive Middag: suppe Kvelds: to brødskiver Mellommåltider: to bokser med blåbær, en kurv jordbær, et eple
Gjest Blubberella Skrevet 29. mai 2013 #2006 Skrevet 29. mai 2013 Og midt mellom alle sunnhetsapostlene kommer min syke kostholdsliste for i dag (det bare ble sånn): - En loffskive med ost og lemon curd + et glass melk (og den sedvanlige spiseskjeen med Biovit) - En hel honningmelon og en nutrilettbar + masse vann - En sånn der stor BigCat-is - Et stykke sjokoladekladdkake med krem og is + en boks cider Jepp, det var det. Tenker det er rareste og mest usunne lista i tråden her på lenge 1
KristineS Skrevet 29. mai 2013 #2007 Skrevet 29. mai 2013 (endret) Jepp, det var det. Tenker det er rareste og mest usunne lista i tråden her på lenge Dagen min var ikke så voldsomt mye bedre Frokost - Lasagnerester fra i går "Lunsj" - En rislunsj og en halvliter iste Mellom - To plommer Middag - To grillede pølser i brød med masse ketchup og stekt løk Kvelds - Tre knekkebrød med makrell i tomat og agurk + et glass melk (Dagens eneste fornuftige måltid) "Snacks" - Polly turmiks m/nøtter og sjokolade, og litt Lollipop-is Endret 29. mai 2013 av KristineS
FantasDick Skrevet 30. mai 2013 #2008 Skrevet 30. mai 2013 I går; Omelett med spekeskinke, spisspaprika og mozarella. Kaffe. Proteinshake med soyamelk og vann. Bakt torsk med spekeskinke, hollandaise og salat. Vaniljekesam med blåbær.
Mormont Skrevet 30. mai 2013 #2009 Skrevet 30. mai 2013 Frokost: To rugsprø, et med makrell i tomat og et med mager leverpostei (jeg er så oppfinnsom...) Lunsj: En halv boks vaniljekesam med masse bringebær og blåbær Middag: Lammefilet, rotmosstappe, dampet nykål Kvelds: En atkinsbar
skruf Skrevet 30. mai 2013 #2010 Skrevet 30. mai 2013 Frokost; Havregrynskaker (havregryn, knuste linfrø, sukrin og 1 egg som stekes) med smøreost Lunsj; Gresk yoghurt med valnøtter Middag; Stekt karbonadedeig med div krydder, hvitløk, løk og masse forskjellige grønnsaker Mellommål; yoghurtnøtter Kvelds; div muggoster, speltkjeks og 1 glass rødvin
Gjest Feud Skrevet 30. mai 2013 #2011 Skrevet 30. mai 2013 (endret) Frokost; Eggerøre med cottage cheese sammen med en neve brokkoli Lunsj; Et eple Middag; En slags gryterett av bønner, linser, gulrot og tomater Kvelds; Varme bringebær dynket i honning blandet med cottage cheese, havregryn og ikke-så-finhakkede mandler Og ekstreme mengder vann for å kompensere med de grusomme tyve gradene vi har hatt i dag. Endret 30. mai 2013 av Feud
Kira-delta Skrevet 31. mai 2013 #2012 Skrevet 31. mai 2013 To egg Kesam med melonbiter Rubdstykke med skinke og ost Melon Så blir det tapas til middag
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2013 #2013 Skrevet 31. mai 2013 (endret) Frokost: 2 brødskiver med smør og salami. Middag: 2 karbonader, salat og stekt paprika. Vann, 1 kopp te. Endret 31. mai 2013 av Alyah
Elanore Skrevet 31. mai 2013 #2014 Skrevet 31. mai 2013 Litt tomatsuppe og noen oreokjeks med melk til.
FantasDick Skrevet 31. mai 2013 #2015 Skrevet 31. mai 2013 Tidenes dårligste matdag. Mye på agendaen og jobb fra. 14.00-21.00 (midt i middagstiden!). Eggerøre med gressløk. Latte macchiato. Proteinshake med soyamelk og vann. Nøttemiks. Omelett med spisspaprika og pepperskinke. Tror ikke det blir så mye mer utover kvelden. Trøtt.
FantasDick Skrevet 2. juni 2013 #2016 Skrevet 2. juni 2013 Tidenes utskeielse i går! Barnefri og super-kose-kveld med kjæresten. Omelett med spisspaprika, pepperskinke og gressløk. Et par kopper kaffe og et par flasker vann (på jobb). Big One Chicken selections og Side orders med hvitløk- og tomatsauser. Stratos, Cheez Doodles og Cola X. Jeg er mett enda.
Mormont Skrevet 2. juni 2013 #2017 Skrevet 2. juni 2013 Frokost: To knekkebrød med makrell i tomat Lunsj: Havregrøt Middag: Hjemmelaget gulrotsuppe med to brødskiver + smør til Kvelds: En brødskive med magerost
FantasDick Skrevet 3. juni 2013 #2018 Skrevet 3. juni 2013 Eggerøre og kaffe. Proteinshake med soyamelk etter trening. Kylling, paprika, løk og gulrøtter i sweet & sour saus, villris ved siden av. Omelett med pepperskinke og cheddar. Sjokoladekake (funksjonell mat). = 1500 kcal. For lite!
Mormont Skrevet 3. juni 2013 #2019 Skrevet 3. juni 2013 Frokost: To knekkebrød med makrell i tomat Lunsj: Et rundstykke med kyllingpålegg og magerost Middag: Fiskeboller i hvit saus Kvelds: En halv boks mager vaniljekesam med masse bringebær
-littleme- Skrevet 4. juni 2013 #2020 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Til frokost spiste jeg en liten skål med havregrynsgrøt med vann (ikke melk) og litt lønnesirup for smak. Mellom frokost og lunsj spiste jeg en banan og til lunsj spiste jeg en enkel salat. Som mellommåltid spiste jeg en skive husmannsknekkebrød med hjemmelaget pålegg av sorte og grønne olivener med sitronsaft på, og til slutt spiste jeg middag som bestod av fullkornspasta med tomatsaus og hvite bønner. Til "dessert" spiste jeg noen bringebær. Edit: glemte bananen! Endret 4. juni 2013 av -littleme-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå