Papirbit Skrevet 6. juni 2012 #81 Skrevet 6. juni 2012 Det mest urovekkende i denne tråden er at du sier at nesen din får deg til å føle deg ufeminin. Greit nok at den ikke er perfekt,og jeg forstår deg veldig godt, for jeg er ikke fornøyd med nesen min jeg heller,men du er langt fra ufeminin! Du har typisk myk,søt,sjarmerende og feminin ansikt! På med kjolen! :D Dessuten så er før og etter bildene minimale,bare en liten bit som blir en hakk mindre.. Men igjen,jeg forstår hvis du vil gjøre det,for jeg hadde gjort det selv
Rosinbolle Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #82 Skrevet 6. juni 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle
Gjest Mildrid Skrevet 6. juni 2012 #83 Skrevet 6. juni 2012 Jeg tror at når man har dårlig selvtillit og sliter med det så er det veldig lett å si at dersom jeg bare gjør sånn så blir alt så bra. Problemet er vel bare at når man har gjort sånn så er selvtilliten like dårlig fordi man må jobbe med seg selv. Man må begynne innenfra å jobbe med tankene sine, for det er der problemene ligger, ikke i nesa. 2
Rosinbolle Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #84 Skrevet 8. juni 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #85 Skrevet 8. juni 2012 Huff, i dag fikk jeg kommentar på at jeg var ikke stygg, bare at jeg så rar ut. Klarer ikke å la vær å føle at hjertet bare synker ned i bena. Føler jeg ser apete ut i ansiktet. Firkantet kjeve og svære kinnben.. *sippe sippe* Sånne kommentarer kan man holde for seg selv Når jeg var 16 hadde jeg en venninne som kom med en sånn kommentar. "nei,du er ikke stygg,du er bare rar!" "Altså,jeg har sett styggere..!" Må ha vært rart for henne å møte meg 4 år senere, når jeg har begynt å sminke meg,pynte meg osv... jeg tok en titt i speilet da kommenterte ho "ah,du er så forelsket i deg selv" Jenter.Er.Onde. 2
Papirbit Skrevet 8. juni 2012 #86 Skrevet 8. juni 2012 Huff, i dag fikk jeg kommentar på at jeg var ikke stygg, bare at jeg så rar ut. Klarer ikke å la vær å føle at hjertet bare synker ned i bena. Føler jeg ser apete ut i ansiktet. Firkantet kjeve og svære kinnben.. *sippe sippe* Haha! Du har veldig feminin ansikt som sagt! Og kinnbeina dine er noe av det første jeg la merke til og tenkte "ah,så fint!" Kinnbein er det beste!
Gjest BabyBlue Skrevet 8. juni 2012 #87 Skrevet 8. juni 2012 Svære kinnbein? Er det noe å klage på? Se på Hollywoodkjendisene: de mest attraktive har som regel markerte kinnbein. Har det selv og eeelsker de
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #88 Skrevet 8. juni 2012 Rosinbolle: For et NYDELIG ansikt du har! Og nesa di er laaangt i fra noe å bekymre seg over! Den er flott, og er ikke i nærheten av det jeg vil kalle "operasjons-materiale". Jeg er faktisk misunnelig på deg, for jeg skulle gitt mye for å ha nesa di, istedenfor bolle-nesa mi. Så du burde vente noen år før du bestemmer deg for å operere, for kanskje har du endret mening etter et par år Mora mi opererte nesa si for noen år siden. Ikke pga hun ville endre form på den, men fordi den var potte tett. Hun sa nese-operasjonen var noe av det vondeste hun har kjent, i alle fall de første dagene. Og t.o.m den dag i dag, er hun redd for at noen skal komme borti nesa hennes.
Gjest LoveMessage Skrevet 8. juni 2012 #89 Skrevet 8. juni 2012 Du er jo fin både med den ekte og den redigerte nesa da :-) :-) og jeg sier som de over, brillene utgjorde en stor forskjell! En plastisk operasjon kan uansett ikke garantere deg en slik nese som du drømmer om! Jeg har selv tatt ett "kosmetisk" inngrep, og er veldig fornøyd i etterkant, men man får jo ingen garantier. Misunner deg den flotte huden din!
Rosinbolle Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #90 Skrevet 9. juni 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2012 #92 Skrevet 9. juni 2012 Fra denne 23-årige guttens perspektiv ser du fantastisk ut. Det eneste du oppnår ved operasjon er mulige bivirkninger, potensielt større misnøye og slankere lommebok. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #93 Skrevet 9. juni 2012 Det eneste du oppnår ved operasjon er mulige bivirkninger, potensielt større misnøye og slankere lommebok. Hvorfor velger du å utelukke alternativet godt resultat og god selvtillit?
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2012 #94 Skrevet 9. juni 2012 Med det flotte utgangspunktet TS har er nok den eventuelle gevinstsannsynligheten veldig lav. Man får nok mer ut av et par møter hos terapeut (psykolog, psykiatrist) for å behandle BDD (Body Dysmorphic Disorder) enn å tro at en operasjon vil gjøre underverker.
Rosinbolle Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #95 Skrevet 10. juni 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle
Gjest Rattatai Skrevet 10. juni 2012 #96 Skrevet 10. juni 2012 Åh du har sånn flott nese som jeg alltid har ønsket meg!! Vet selv hvordan det er å være misfornøyd med nesa og har dessverre ingen gode råd.. Ville bare si at for meg har du drømmenesa! 1
Gjest BM2 Skrevet 10. juni 2012 #97 Skrevet 10. juni 2012 (endret) Vi gleder oss! Endret 10. juni 2012 av BM2
Rosinbolle Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #98 Skrevet 10. juni 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå