AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #21 Skrevet 30. mai 2012 jeg synes nesen din var fin jeg:) ser ingenting galt med den:) og du må huske at rhino plasti er meget smertefullt. det er ikke bare bare å legge seg under kniven. og igjen jeg synes ikke du skal gjøre det.!
Rosinbolle Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #22 Skrevet 30. mai 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #24 Skrevet 30. mai 2012 Bra at vi kan hjelpe! Synes mange har sagt veldig mye bra her - selvtillit handler om så veldig mye mer enn en nese. Flott tråd, og veldig hyggelig å lese at mange er enige i dette - når man ser Paradise Hotel eller leser blogger kan man jo begynne å tro at alle bare vil se mest mulig falsk/Hollywood ut. Jeg har tynt hår og har egentlig hatt lyst på extensions, men så tenker jeg at nei, det får gå en grense - parykk kan jeg bruke hvis jeg mister håret eller noe sånt. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #25 Skrevet 30. mai 2012 Ok, dette svaret hadde blitt gigantisk hvis jeg skulle sitere alle, men jeg ville bare si tusen takk for alle komplimenter og konstruktiv kritikk så langt! Når det gjelder brillene, så har jeg prøvd linser før. Problemet er bare det at jeg er så utrolig pinglette, så klarer ikke å faktisk få dem inn på øyet før etter hundre forsøk og mye frustrasjon. Men jeg har vurdert månedslinser, så kanskje jeg prøver det snart. For jeg er enig i at brillene skjuler øynene mine og fremhever nesa en del. Vil anbefale deg å bruke dagslinser en stund før du går over til månedslinser. Selv om det er noe herk i starten å sette de inn og ta de ut, vil du da få mye trening i dette og lære deg det fort. Det er viktig å kunne ta ut linsene uten problemer, i tilfelle du får betennelse, fremmedlegemer eller noe i øynene. Utover det er jeg enig med de andre. Vær stolt av nesa di. Den er kul og gir deg karakter
Aggie78 Skrevet 30. mai 2012 #26 Skrevet 30. mai 2012 Wow, du var pen! Ble helt misunnelig på den nydelige huden din jeg, og ikke minst håret og øyenbrynene! Hvor gammel er du? Skikkelig babyhud Trenger ikke en gang å bruke sminke på huden syns jeg. Skjønner at du vil operere nesen, men ikke fordi jeg synes den var stygg. Bare pågrunn av jeg vet hvordan det er å være misfornøyd med noe. Så lenge du ikke er av typen å begynne å overføre komplekser på neste del av kroppen (feks først fikse nesen, så komplekser med puppene, så lårene osv), så ser jeg ingen problemer med det. Og hvorfor bry deg om hva andre hadde sagt? Er iallefall det siste jeg hadde tenkt på. 1
Gjest Best Skrevet 30. mai 2012 #27 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Yeah, jeg ser du har flette;) ref den gamle tråden. Du er nydelig, og trenger ikke gjøre noe drastisk med utseende ditt. Du må lære å like deg selv som person, akkurat god nok som du er! Noe du enkelt kan gjøre noe med så er det brillene. Jeg liker formen, men ikke detaljene på sidene. Jeg hadde valgt noen ensfargede. Endret 30. mai 2012 av Best 1
Bohemia Skrevet 30. mai 2012 #28 Skrevet 30. mai 2012 Synes du ser absolutt helt nydelig ut. Hvis du gjør noe med nesa di vil du miste en del av karakteren ved ansiktet ditt. Det er helheten som gjør deg vakker. Og du er virkelig vakker. Flott beinstruktur. Men det spiller ingen rolle hvordan du ser ut så lenge du ikke aksepterer deg selv. Og det å akseptere seg selv, være glad i seg selv, handler om langt mer viktige og dypereliggende faktorer enn utseendet, eller et snuten man er utstyrt med.
unknown1 Skrevet 30. mai 2012 #29 Skrevet 30. mai 2012 Vil begynne med å si at du ser flott ut :-) Jeg har filt ned neseryggen (jeg ser en annen i tråden har svart at dette er en enkel operasjon, noe det ikke er. Min operasjon tok nærmere fire timer og kirurgen sa at operasjonen var i kategorien "krevende"), og jeg hadde en forholdsvis liten "hump". Jeg valgte å operere meg fordi jeg aldri lot meg fotografere fra siden, måtte alltid ha øyekontakt slik at ingen kunne se meg i profil og følte at nesen min fikk meg til å se stygg ut. Jeg gruet meg før operasjonen, og da spesielt til narkosen. Jeg hadde fantastiske operasjonssykepleiere som tok vare på meg og roet meg ned før narkosen. Noen øyeblikk senere var jeg våken og lå til observasjon. Når du ligger i narkose har du anestesileger, operasjonssykepleiere og kirurg rundt deg som tar vare på deg og passer på at ingenting går galt. Nesen min ser flott ut i dag, humpen er helt borte. Når jeg kjenner på neseryggen kjennes den ruglete ut, men dette synes ikke. Vær obs på at nesen din aldri kommer til å få en glatt overflate igjen dersom du kommer til å operere deg, men som sagt; dette synes ikke. Jeg vil ikke anbefale deg å operere deg med mindre du har råd til det, overveid mulige konsekvenser og at dette går utover selvtilliten din.
apekatt Skrevet 30. mai 2012 #30 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Nesen din er ikke perfekt, men du må lære deg å se på ansiktet ditt helhetlig. Ansiktet ditt er ikke bare nese, du har lepper, øyner, hud osv. Synes forresten at øynene dine er veldig vakre, og du har kjempe fin hud, og jeg synes det er trist at du ikke fokuserer på det fine i ansiktet ditt. Ser man på ansiktet ditt i helhet så legger man ikke merke til nesa, men jeg forstår at du kanskje stirrer for mye akkurat der. Det kan faktisk være med på å gjøre nesa de større enn den egentlig er. Mennesker er jo så utrolig flinke til å kritisere seg selv. Jeg kan si at jeg skjønner den følelsen du har, veldig godt. Jeg har foreldre av utenlandsk opprinnelse og nesen min er jo sånn typisk kurdisk nese, med hump og alt. Men jeg lar det ikke gå utover selvtilliten min, fordi jeg velger å se på ansiktet mitt, ikke nesa. Jeg fremhever øynene mine med sminke, og vips så er nesa plutselig glemt. Det er veldig trist at skjønnhet bare bety én ting, i dagens samfunn. Hvorfor har det seg slik at folk tror at bare rett nese kan være vakkert? Bare store pupper er bra nok? Bare fylte lepper er vakkert? Det skal ikke være slik i det hele tatt, vi mennesker er født forskjellige og det er dumt at så mange skal bare følge én skjønnhetsideal. Endret 30. mai 2012 av apekatt 2
Rosinbolle Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #31 Skrevet 31. mai 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #32 Skrevet 31. mai 2012 Har du store komplekser så kan du få operasjonen dekket
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #33 Skrevet 31. mai 2012 Ville bare takke igjen for alle fine kommentarer Jeg har bestemt meg for å prøve linser igjen, og se hvordan det går. Forhåpentligvis blir det ikke for mye styr. Også skal jeg prøve fortsette å jobbe med selvtilliten og stilen. Igjen, takk for all hjelp og feedback. Blir utrolig glad når jeg hører at jeg faktisk ikke er så stygg som jeg selv tror. Operasjon får heller bli liggende som siste mulighet. Du finnes ikke stygg! En vakker kvinne Skulle jeg gitt deg noen tips så måtte det være å bruke linser, få litt skikkelig orden på øyenrbryna, muligens stripe håret så det ble litt mer livlig og sist men ikke minst: få litt farge på kroppen og i ansiktet! Da ser man mye freshere ut Jeg tror du hadde kled godt med mascara oppe og nede samt litt øyensminke rundt øynene for å ramme de inn. Bruk en brun øyenskygge under øynene nede og oppå øyelokket. Pass på at fargen under og over øyelokket går sammen i ytre øyenkrok. Og en fin rouge i kinnene
RugRatzz Skrevet 31. mai 2012 #34 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har også en nese jeg er skikkelig ufornøyd med! Blir alltid lei meg når jeg ser meg på bilder(særlig med bliz, da ser den forferdelig ut!), fra siden i speil osv! Har maaange ganger vurdert å gjøre noe med den, men er så redd for at det skal skje noe slik at den ikke blir som jeg ønsker. Jeg vil også lære meg å like meg selv slik jeg er, det er jo selvtilliten det kommer an på! Jeg skjønner hvorfor du vil endre på nesa di, siden jeg kjenner på de samme følelsene selv, men jeg vil ikke anbefale deg å gjøre det ! Man legger mest merke til det selv, og det er noe som gjør deg til deg Dessuten har du et kjempenydelig ansikt! http:// 1
HedvigR Skrevet 31. mai 2012 #35 Skrevet 31. mai 2012 Dette er IKKE noe jeg sier bare for å være hyggelig, hadde jeg ikke syntes du så bra ut hadde jeg latt være å kommentere: Nesa di er jo fantastisk! Du er jo uansett en kjempepen jente, men jeg mener faktisk at nesa di gir deg et skikkelig særpreg, på en positiv måte. Synes ikke du skal tenke negativt over at den er fremtredende eller stor, for den gir deg et veldig flott, sterkt og spennende punkt i ansiktet ditt :D 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #36 Skrevet 31. mai 2012 Jeg synes du er utrolig pen! Herlighet, håper du ser dette selv Men jeg skjønner hva du mener ang nesen, og jeg synes du skal gjøre det du føler er riktig for deg. 1
iskaffe Skrevet 31. mai 2012 #37 Skrevet 31. mai 2012 Ikke operer nesen din!! Du er helt utrolig skjønn og vakker og burde ikke tenke tanken en gang. Og dessuten, hvordan skal det gå med oss andre med store neser? Når alle går rundt og opererer seg så blir jo oss som sitter igjen rene utskuddene. Ja, jeg har stor nese og den er større enn din. I tillegg har den en veldig "mannlig" fasong og er ikke pen i det hele tatt. Nesen din derimot er kjempepen. Jeg har stor forståelse for hvordan du tenker, men en operasjon er absolutt ikke nødvendig. 2
Kristina Skrevet 31. mai 2012 #38 Skrevet 31. mai 2012 Blir egentlig litt glad av denne tråden - det er så flott at vi kan hjelpe deg bittelitt med å ha bedre selvtillit osv. Jeg var selv veldig usikker på utseendet mitt tidligere, men nå som jeg er i tidlig tredveårene er jeg mye mer sikker - jeg bruker ting som fremhever figuren min, jeg trener så jeg har fine armer, jeg har blitt mye flinkere til å sminke meg, osv. Jeg er nok ikke penere nå, hverken penere eller styggere, men folk synes jeg er penere fordi jeg er mer selvsikker. Og helt enig med alle - du er vakker og nesa gir deg et flott utseende. 2
Rosinbolle Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #39 Skrevet 31. mai 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle 1
Månestråle** Skrevet 31. mai 2012 #40 Skrevet 31. mai 2012 Igjen og igjen, tusen takk for utrolig oppmuntrende kommentarer! :D Blir så glad av dere, hehe. Tusen takk for tips. Linser er forhåpentligvis snart i boks. Skal prøve å få bestilt time hos søsteren min sin faste optiker. Den forrige optikeren jeg hadde første gang jeg prøvde linser var rett og slett en heksete dame. Øyenbrynene mine vet jeg ikke helt hvor eller hva jeg skal gjøre med. Siden de egentlig ikke er så veldig fyldige, så trodde jeg liksom ikke man kunne gjøre så mye mer med dem. Og hvor kan man i så fall få en profesjonell til å gjøre det for deg? Og brunfargen skulle jeg gjerne hatt, men dessverre har jeg en pigmentsykdom som gjør at jeg har store flekker rundt omkring som er helt knallhvite. Og hvis jeg blir brun synes de mye mer, pluss at en av dem er rundt munnen min, så du kan tenke deg at det ser ikke særlig flatterende ut. Jeg har prøvd å dekke over dem før, men det blir bare ikke noe greie på det. Jeg får ikke dekt dem ordentlig, og i varmen om sommeren smelter alle forsøk på å dekke over dem bort uansett. Veldig kjedelig i grunn. Så jeg må bare smøre meg intenst for å forholde meg noenlunde hvit, så flekkene ikke synes så mye. Hvis jeg blir brun blir jeg lignende mer på en ku. Hehe. Har begynt å bruke litt mer sminke rundt øynene. Blant annet eyeliner på øvre øyelokk, og eyeliner på øvre vannlinjen. Den brunfargen syns jeg du godt kan legge på hylla Du har nydelig hvit, nesten melkehvit, hud som du jeg er så misunnelig på. Du er blek, men har ikke det rosaskjæret som mange andre bleke har. Jeg syns sånne som har rødlig, eller mørk hår og helt hvit hud er så fine. Dere ser ut som tatt rett ut av et eventyr. Ah, misunnelig. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå