Gjest Kim Skrevet 31. mai 2012 #41 Skrevet 31. mai 2012 Jeg synes du er en pen jente, men jeg kan helt klart se hvorfor du ønsker en nosejob. Hvis dette er noe som plager, så synes jeg du skal gjøre noe med det. Det er din kropp og det er du som skal føle deg vel i den.
MaiTai Skrevet 31. mai 2012 #42 Skrevet 31. mai 2012 Du er jo så pen, synes ikke du skal operere! Nesen din gir deg faktisk karakter, som fler har sagt her. Noe som er veldig positivt. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men når man er ung, ungdom og tidlig i tyveårene, så ønsker de aller fleste være helt lik som alle andre. Men når man blir eldre så setter man så stor pris på at man faktisk skiller seg litt ut! Må bare si at du burde absolutt ikke operere nesen din, men håper du klarer å innse at du er ei pen jente, og at du klarer å like nesa di akkurat som den er! 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #43 Skrevet 31. mai 2012 Jeg synes du er er kjempepen uavhengig om nesa di er operert eller ikke
Gjest BM2 Skrevet 31. mai 2012 #44 Skrevet 31. mai 2012 Ikke hør på dem som støtter operasjon. De eier ikke smak 4
Gjest Blubberella Skrevet 31. mai 2012 #45 Skrevet 31. mai 2012 Jeg skjønner at folk bare er ærlige og vil komme med argumenter fra begge sider, men er det ikke litt drøyt å si at "jeg skjønner hvorfor du ønsker/trenger en nosejob"? Hvorfor skal det være så feil å være som man er med alle sine såkalte skavanker? Jeg synes det er kjedelig og trist at alle streber etter det perfekte og bruker så mye av sitt liv på å ergre seg over friske kroppsdeler. Og jeg har gjort det selv, så det er ikke det at jeg ikke skjønner hvor stort problemet føles. Jeg synes nesen til TS er typete og kul, og det er helt ærlig en nese jeg ikke ville ha lagt spesielt merke til hvis jeg hadde sett henne på gata. Det jeg ville ha lagt merke til er hvor utrolig slank og vakker hun er Mitt råd til TS er å vente og se det an. Kanskje du faktisk med tiden innser at nesen din ikke er så stor og fæl som du føler. Det er enkelte ting som føles veldig ille når man er ung, men som blekner og blir ubetydelige med alderen. 5
encore Skrevet 31. mai 2012 #46 Skrevet 31. mai 2012 Ville bare takke igjen for alle fine kommentarer Jeg har bestemt meg for å prøve linser igjen, og se hvordan det går. Forhåpentligvis blir det ikke for mye styr. Også skal jeg prøve fortsette å jobbe med selvtilliten og stilen. Igjen, takk for all hjelp og feedback. Blir utrolig glad når jeg hører at jeg faktisk ikke er så stygg som jeg selv tror. Operasjon får heller bli liggende som siste mulighet. Om du bare få riktig opplæring går det som en drøm å sette på linser; ser du har tenkt å bestille deg time hos en annen optiker, det er bra. Man må jo bare regne med å klumse litt i begynnelsen, men det er nesten som å lære å sette på seg bind (fnis, unnskyld, jeg tror ikke du er SÅ ung altså), plutselig tenker man ikke over det lenger Angående brynene dine kan du fylle dem ut med en øyenbrynspenn, gjerne litt mørkere enn det du har nå, da ser man ofte mye freshere ut. Bare pass på at det ikke blir for hardt. Igjen, prøv deg fram! Synes ikke du bør nappe noe mer av dem (tror det var noen som nevnte det, kan hende jeg husker feil). Og en ting til; du har NYDELIG hår. Bruk det for hva det er verdt! Du kan f.eks sette det opp i enkle, men iøynefallende frisyrer for å trekke oppmerksomheten opp til håret om du vil 1
Stara Skrevet 31. mai 2012 #47 Skrevet 31. mai 2012 Støtter også alle som sier at du ikke burde operere deg! Du er kjempepen! (om du ikke tror på oss, ta deg et sabbatsår el.l. i Paris hvor du kommer til å bli overlesset med oppmerksomhet, garantert Helt alvorlig, bruk pengene på noe gøy i stedet!) Jeg har forøvrig en venninne som tok neseoperasjon for noen år siden. Utseendemessig ble det kanskje vellykket ( i følge henne selv), men hun mistet all følelse i nesa. Så om hun er forkjøla merker hun f.eks ikke at snørret renner, hun må konstant sjekke det med hånda eller speil. Så tenk deg nøye om før du gjør noe så drastisk. ( Og totalt unødvendig!) 1
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2012 #48 Skrevet 31. mai 2012 Et ærlig og objektivt svar: Nesen kan se 'kraftig' ut, p.g.a neseryggen, det er sikkert derfor du har opfattet den som stygg. Det betyr ikke at den er stygg. Den passer ansiktet ditt og du burde ikke operere den mindre/rettere. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 31. mai 2012 #49 Skrevet 31. mai 2012 Du er stunning! Og selv om nesa di ikke var like liten og nett som "idealet" er, så er øynene dine så vakre at det overhodet ikke gjør noe Jeg er sikker på at ingen tenker noe over det, er nok bare du som legger for mye ned i enkelte komplekser. Og du velger selv hva du vil gjøre, men håper at du tenker godt gjennom det, for du har så mange andre fordeler at nesa ikke gjør noe som helst i mine øyne.
Tonus Skrevet 31. mai 2012 #50 Skrevet 31. mai 2012 Synes du har utrolig pent ansikt! Vakker øyenfarge, hudtone, fin ren hud, fin benstruktur i fjeset og en nese som passer til ansiktet ditt. Fra mitt ståsted synes jeg ikke det er nødvendig å operere nesen din, for den var langt fra det første jeg tenkte på da jeg så ansiktet ditt. Samtidig er det du som skal trives i din kropp og vi har alle ting vi ikke liker med oss selv. Så jeg synes du virkelig skal gå i deg selv og se alt det som er så pent med deg selv og prøve å bygge opp selvtilliten din før du går til det drastiske tiltaket en operasjon gjerne er. Husk at andre ikke nødvendigvis ser det samme som du ser i speilet:)
Sool Skrevet 31. mai 2012 #51 Skrevet 31. mai 2012 Som noen andre skrev ovenfor - Det første jeg la merke til var øynene dine Å som jeg skulle likt å ha de øynene de er veldig fine. Var det første jeg så, og er nok mange andre som er enig der Men igjen om du virkelig ikke er fornøyd så syns jeg du skal snakke med noen som kan dette, og utføre en operasjon. Men kanskje en kirurg kan snakke om dette, og fortelle deg fordeler og ulemper som muligens kan endre din mening. Syns fortsatt du skal tenke på det en god stund hvis du ikke allerede har gjort det
Gjest BM2 Skrevet 1. juni 2012 #52 Skrevet 1. juni 2012 Ikke be en plastkirurg om meninger! Vedkommende tjener penger på at folk skjemmes over sitt utseende. 3
Ufotogen Skrevet 1. juni 2012 #53 Skrevet 1. juni 2012 (endret) For en nyyyydelig jente du er! Ikke gjør noe med nesen din! Tenk om alle skulle operert vekk bumpen på nesen...Det er ofte særpreget som bidrar til en vakker helhet. Jeg misunner forøvrig huden din! Må være litt kjipt med en slik pigmentsykdom, men har du prøvd solpudder/kremprodukt? Som sagt synes jeg at du har nydelig hud, men litt solpudder kan gjøre at du får litt mer glød og en litt varm tone. Jeg er ganske hvit selv og blir ikke så for brun, så for meg er solpudder et must. Se på den linken for tips til hvordan du legger det på: Min lenke Om du ønsker litt hjelp med øyenbrynene dine, kan du gå til en hudpleiesalong. Enkelte frisørsalonger tilbyr også hjelp med øyenbrynene. Du har en fin form på brynene dine, og dermed et godt utgangspunkt. Endret 1. juni 2012 av Ufotogen
Gjest Søgni Skrevet 1. juni 2012 #54 Skrevet 1. juni 2012 Jeg synes helt ærlig at nesen din er fin, jeg. Dessuten har ansiktet ditt et særpreg, som jeg tror kan forsvinne hvis du opererer nesen (og nei, det er ikke en finere måte å si at nesen dominerer fjeset ditt på). Jeg hadde forventet noe helt annet enn den nesen på bildet ut fra hovedinnlegget, den er ikke så oppsiktsvekkende akkurat Du må gjøre som du vil, men jeg liker nesen din som den er. Og hadde jeg vært deg så ville sett an en stund om du kanskje begynner å like den selv også
Rosinbolle Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #55 Skrevet 1. juni 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle
Gjest BM2 Skrevet 1. juni 2012 #56 Skrevet 1. juni 2012 Nå er det ikke nesen di som fanger mitt fokus i ansiktet ditt, det er øynene.
Gjest BM2 Skrevet 1. juni 2012 #57 Skrevet 1. juni 2012 Og siden du sikkert lurer på hva jeg mener med det så er det fordi de er virkelig flotte
Rosinbolle Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #58 Skrevet 1. juni 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle
kråkefjas Skrevet 1. juni 2012 #59 Skrevet 1. juni 2012 Har foreløpig kommet fram til at jeg faktisk antageligvis ville tatt en operasjon om jeg hadde hatt råd til det. Har du store komplekser så kan du få det gratis. Ta en tur til legen din
Rosinbolle Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #60 Skrevet 1. juni 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå