Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lest litt, og har ikke sett noen steder at rene kosmetiske inngrep kan bli dekt. Noe i mot at jeg spør hvordan du vet det? :)

Har brukket nesa tre ganger, så har da plukket opp litt informasjon her og der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
Skrevet

Tusen takk BM2. :)

Jeg er fornøyd med alt annet i ansiktet mitt jeg også, og jeg er fornøyd med kroppen min. Men hadde nesa vært mindre så hadde alt det andre kommet mye bedre fram på en måte. Sånn tenker ihvertfall jeg.

Da tenker du feil ;):)

Men med tanke på hvor mange fremskritt du har gjort allerede så tror jeg du finner utav dette også :)

• Liker 1
Skrevet

Den funker normalt da? God pust, lite tett?

Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
Gjest BabyBlue
Skrevet

Så flott av moren din å reagere på en så forståelsesfull måte =) Håper du kommer frem til noe du er fornøyd med, og at de du snakker med virkelig tar deg på alvor og respekterer dine ønsker. Mange synes nok at plastiske operasjoner ikke er en big deal, men det er jo permanent, og du må virkelig vite hva du vil før du går frem med noe. Lykke til i hvert fall! : D Og husk at du er en nydelig jente, uansett om du velger å fikse på nesa eller ikke :jepp:

Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
Skrevet

Jeg har operert nesa, og angrer ikke et sekund. :) Nå har jeg ikke lest gjennom hele innlegget, men om det er noe du lurer på ift operasjon osv må du bare ta kontakt :)

Skrevet

Nå vet jo ikke jeg hvordan nesen din ser ut. Jeg, personlig, er i mot at folk endrer seg og ikke bare er seg selv. Men om den plager deg så mye at det forstyrrer hverdagen din og du gråter over det, (trodde aldri jeg skulle si dette) så bør du kanskje operere den. Men som sagt, jeg vet ikke hvordan den ser ut, for alt jeg vet, så kan du jo overdrive :huh: Så en annen mulighet er jo å kanskje få noen til å endre mening :icon_lol:

Lykke til!

Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
Skrevet

TS, du er virkelig en pen vakker jente. Det var det første som slo meg da jeg så på bildene dine. Og hvis du tar til deg det folk skriver i tråden din her, så ser du at ting kan tyde på at det er en objektiv/universell sannhet. Her er det både gutter og jenter, kvinner og menn som sier det samme. Du er vakker.

At du har dårlig selvtillit er noe du bør jobbe med på andre måter. Det virker som om du har hele selvbildet ditt i nesa og i utseendet, noe som er en dårlig strategi. For utseendet vil falme. Du vil få rynker, du vil få alderskilo, osv. Og du vil som eldre se tilbake på bilder av deg selv som ung og gremmes over at du ikke nøt å være så flott.

Når du bruker argrumenter som "har så dårlig selvtillit" for å fikse på nesa, er jeg redd at du vil finne noe nytt du må forbedre etter en operasjon når selvtilliten likevel ikke automatisk kommer på topp. For du skal vite at selvtillit (også når det gjelder dating og sex) ikke har så veldig mye med utseende å gjøre. Dels fordi tiltrekning ofte handler om så mye mer enn "det perfekte utseendet" (samt at menn og kvinner liker uike ting. Noen syns perfekt er kjedelig og tiltrekkes mer av særpreg, andre tiltrekkes av personlighet og utstråling, andre igjen tiltrekkes av vakre og plettfrie mennesker). Det finnes vakre mennesker med dårlig selvtillit/selvbilde, og det finnes mer normalt utseende mennesker med selvtilliten på topp. Fordi vi (heldigvis) orienterer oss etter mer enn kun "perfekte ytre"

Så mitt råd: Bruk pengene på timer hos en god terapeut som kan hjelpe deg å bli mer glad i deg selv, og bruk de på ting som gjør deg glad og som gjør at du føler deg vel. Men å endre på ditt eget utseende tror jeg ikke vil være veien til lykke og selvtillit for deg. Det er hva jeg tror.

• Liker 9
Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
Skrevet

Er du klar over hvor fine øyne du har?! Da jeg så det siste bildet ble jeg nesten litt satt ut, for du har nydelige øyne!

• Liker 2
Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
  • Liker 1
Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
  • Liker 3
Skrevet

Ja takk! :)

Tenk på noe morsomt mens du tar bilder! Vil se deg smile og le :) Lov å fjolle mens du har kameraet fremme ;)

Gjest annabell
Skrevet

Tli TS:) for noen flotte øyne du har! og skulle ønsket jeg hadde slike skinnben, den ansiktsfasongen er til å dø for. jeg sliter også med dårlig selvbilde angående nese, men må si at om jeg hadde hatt din nese hadde jeg vert ganske fornøyd, den er vertfall ikke bred:) jeg har fryktelig poser og mørke ringer under øynene, prøv heller å fokusere på at du ikke har det problemet:P gadd ikke lese alle innleggene her. har du operert?

Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei Rosinbolle! Jeg synes du er kjempepen, og lurte på om du har gjort noe spesielt for å få så ren og fin hud? Jeg ser nemlig at den ikke var like fin på noen av de forrige bildene du la ut, og lurte på om du har gjort noe spesielt eller noe den bare klarnet opp på egen hånd... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...