Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sorry dårlig sladring her altså! Men det skjer ingenting!!!! Dvs, jeg har vært på undersøkelse på Ullevål nå, og alt ser veldig fint ut. Men jeg har ikke antydninger til rier. Veldig lite kynnere også. Så jeg har fått time til igangsetting i morgen 9.30. Det ser ut som jeg kommer til å trenge timen.. Jaja, greit nok, det skjer i hvert fall noe!! De ville ikke undersøke modning nå da, pga infeksjonsfare, så hun kunne ikke si noe om hvilken metode de vil bruke eller hvor lang tid jeg kan forvente at dette vil ta. Ny update kommer etter legeundersøkelsen i morgen tidlig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er ting ihvertfall ganske så forutsigbart. Uansett fint å vite at det skjer snart, selv om jeg skjønner at det nok er frustrerende å vente sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til bindverden. :roll: Jeg skal kjøpe tøybind i dag!

Hvor kjøpte du det? Fysisk butikk i Oslo, eller netbutikk? Ønsker meg tøybind jeg også.

Lykke til med igangsetting i morgen, cypress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har født før og har hatt vannavgang er det veldig gode muligheter for at igangsettingen (hvis du vil trenge den) går fort og greit! :)

Kan tenke meg dere er spente i dag.. Det er litt spesielt å vite når det skal skje.

Kjente at jeg ble litt rørt nå :rodmer: Fødsel er så stort! Snart er dere 4. ❤️ :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du det? Fysisk butikk i Oslo, eller netbutikk? Ønsker meg tøybind jeg også.

Lykke til med igangsetting i morgen, cypress!

Jeg kjøpte på Bæreglede i Oslo ja. (For øvrig der jeg møtte Cypress første gang! ;) ) Jeg var der på kurs i nyfødtbæring.

Det tar laaaang tid så jeg rakk ikke sette meg så godt inn i det før jeg måtte kjøpe noe og løpe. Jeg kjøpte en kombinasjonspakke fra ImseVimse med 1 truseinnlegg, 6 normalbind, 2 ytterlommer for normalbind, 1 nattbind med ytterlomme. I tillegg et truseinnlegg/tynt bind fra Lunette. Innså akkurat at jeg har brukt en ytterlomme på ranga i dag! :ler: Foreløpig har jeg troa på at dette blir bra! :jepp: Burde kjøpt det til etter fødsel når jeg hadde noen sting.. Mye mer behagelig enn plastbind!

Det er jo litt tykkere enn de vanlige tynne bindene, men det driter jeg i.. ;) Det er ikke mye om å gjøre! :) Normalt sett bruker jeg tampong på dagen, men det kan jeg jo ikke nå..

Det var en oppbevaringspose i pakken også forresten.

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye betalte du? Tror jeg må ta turen til Bæreglede da. Jeg kan sikkert bestille på nett, men uff og æsj, liksom... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det var 290,- ca for kombipakken og 99,- for truseinnlegget (dyrt truseinnlegg..! Rakk ikke tenke) Sitter med baby på puppen så får ikke sjekket akk nå.. ;)

Det er jo ikke så ille når det er en engangssum!

Innleggene er brettet to ganger så jeg antar det kan snus litt når det ikke er mye som kommer ;)

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ikke dyrt! Jeg bruker i hovedsak menskopp, men ønsker meg noen tøybind for å bruke om jeg f.eks. ikke har tid til å sette inn menskoppen eller ikke gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei venninne opplevde for ikke så lenge siden at vannet gikk og rett før de skulle sette i gang fødselen så startet fødselen av seg selv, og bare et par timer etterpå var jenta ute :)

Masse lykke til i dag! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...