Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)


cypress

Anbefalte innlegg

Så bra at det ble edru kveld på gubben :Nikke:

Har ingen gode triks i eremt. Hos meg var det en stor og nervepirrende eksamen forut for fødsel, men skal vel godt gjøres å få til det i disse dager ;)

Ha en fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips alle sammen, og fin link Spatula! Tror jeg dropper lakserende, jeg har hørt så mange skrekkhistorier om styrtfødsler etter å ha tatt det, og det har jeg IKKE lyst på!

I dag er vi på "langtur" for å skaffe en ny Tripp trappstol. Den fargen vi kjøpte til A er på vei ut, så det er ikke så lett å få tak i en til. Og vi vil gjerne ha to like, når de skal stå ved siden av hverandre. Så jeg satte meg ned og ringte rundt i går for å høre om noen kunne ha, og fant til slutt en Bohus over en times kjøring unna som hadde én i utstilling igjen. Så den har vi nå vært og sikret oss! Ganske fornøyd med det egentlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge har dere på Tripp Trapp? Jeg har alltid sett for meg at om jeg skulle ha flere barn skal de forskjellige farger. Så for meg tre-fire forskjellige rundt spiebordet mitt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har grå. Da vi kjøpte den første var jeg sikker på at det var en del av standardsortimentet, siden der er en såpass nøytral farge. Men neida.

Det er sjarmerende med forskjellige farger syns jeg, men til åpen stue-kjøkken-løsning syns jeg allikevel det var best med noe som matchet.. :) 3-4 stoler (med tilhørende unger) er uansett IKKE aktuelt... 2 er nok!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå skulle man tro var ganske standard ja :klo: Skjønner at jeg må følge med her... Vi tenkte å prøve å få kjøpt en brukt en, også male den, enten i samme farge (matt sort) eller en kontrastfarge. Vi kommer til å ha "lukket" kjøkken, så er sånn sett ikke bundet av din problemstilling :)

Uansett knallbra at dere fikk tak i en :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse "oppskrifter" på hvordan man bør male dem på div blogger, hvis man har lyst til det. Jeg hadde bare ikke så lyst til det, siden den første vi kjøpte tross alt bare er to år gammel, og ikke særlig slitt. Billigere og raskere ble det også for oss å kjøre et par timer enn å skulle sette i gang med maling. :)

I dag nyter jeg det som fort blir den siste dagen med barnefri på veeeldig lenge! Da passer det fint at sola skinner og jeg med god samvittighet kan sitte i bikini på terassen og kose meg med en bok! A kommer hjem fra hyttetur med besteforeldrene senere i kveld, og jeg gleder meg veldig til å se henne!! Hun har jvært borte siden tirsdag kveld - det er lenge!! Jeg tror hun har hatt det kjempebra da, de har vært på Lilleputthammer en dag, og rundt hytta går det masse dyr løst, så det er jo konstant underholdning i seg selv. Jeg er glad mamma og pappa bestemte deg for å bygge hytta for et par år siden, jeg tror barna får masse fine minner å ta med seg derfra med årene. :)

Nei, nå må jeg sole litt til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken sol snakker du om i dag egentlig :fnise: jeg synes det bare har tordne og braka jeg!

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med foreldre som bygger hytter :hjerte: Mine foreldre bygger egen hytte her oppe i Nord om dagen. Jeg ferierte alltid her oppe i min barndom, hos bestemor og bestefar, så har masse masse gode barndomsminner. Er sikker på at mine barn også kommer til å få det i årene fremover :Nikke: selv om mitt foreløpig første mål for neste år er å få M til å innse at man ikke kan BADE her i havet. Etter ferieturen på Malta springer hun mot havet så fort hun ser det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken sol snakker du om i dag egentlig :fnise: jeg synes det bare har tordne og braka jeg!

Jeg tror vi har vært veldig heldige, for akkurat her vi bor har det ikke kommet en eneste dråpe regn! Men vi har sett mye mørke skyer sveve rundt om kring! Jeg tror værgudene ville at jeg skulle få en siste avslappende dag i sola før det braker løs her! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi testet det mest anbefalte føde-trikset (sex) er par ganger her det siste døgnet. Utrolig slitsom affære forøvrig, men fy søren som kynnerne har tatt seg opp etterpå!!! Mulig det er tilfeldig altså, men uansett! Jeg har jo nesten vært litt bekymret for at det har vært så lite, men nå i kveld er det jo hele tiden!! I hvert fall hvert 10. minutt, selv om jeg bare ligger stille på sofaen. Og ekstra når jeg rører meg. Og veldig mye vonde stikkinger! Vondere enn før syns jeg. Og så mye bevegelse at jeg ikke kan skjønne at hodet skal kunne være festet...

Nei, dette blir en spennende natt!! Jeg har frisørtime i morgen kl 10, som jeg virkelig burde gå på (har faktisk ikke klippet meg på halvannet år...). Det er jo typisk om jeg må avbestille den...

Og hurra for A som er hjemme igjen!!! Hun er fantastisk!!!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urolig natt, mye kynnere, men de har roet seg nå. Våknet nå av at jeg kjente meg bløt mellom bena, men ikke nok til at jeg tror det er vannet som er gått. Men forsåvidt vannete konsistens. Og da jeg tørket meg etter å ha vært på do, var det blodspor på papiret. Så noe skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, dette er spennende!! Hver gang det har vært blodspor på papiret her så har jeg født rett etterpå..., :popcorn:

Hold oss oppdaterte a ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom meg til frisøren i hvert fall, og sitter her klar for å bli bjutifull!! Viktig å være fin på håret på fødestua!! ;) Kynnerne har roet seg veldig - noe som vel er greit nå som jeg først sitter her!! Tok på bind for sikkerhets skyld!! Mitt gjett er at det blir alvor i natt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du skal be frisøren lage en flott og litt praktisk oppsats! :lol:

Heter det oppsats..? :klo:

Tenk at i morgen, eller senere i dag for den saks skyld!, kan du være tobarnsmamma :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...