Gå til innhold

Hvordan huke inn en milf?

Fremhevede innlegg

Gjest KateW
Skrevet

Har hun barn? Hvis ikke er hun ikke MILF....

Jeg har datet noen yngre menn, og de har fått meg på kroken ved å ikke fokusere på at jeg er eldre enn dem. Men at de liker meg, og at jeg er kul. Dersom de i tillegg har noe i hodet, og de har vært tilsnakkendes, har de hatt en sjanse.

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Drue
Skrevet

Har hun barn? Hvis ikke er hun ikke MILF....

Jeg har datet noen yngre menn, og de har fått meg på kroken ved å ikke fokusere på at jeg er eldre enn dem. Men at de liker meg, og at jeg er kul. Dersom de i tillegg har noe i hodet, og de har vært tilsnakkendes, har de hatt en sjanse.

Omg, det er såååå utdatert å tro det. Litt som å si at fjortis er en alder og ikke en tilstand :gjeiper:

Men virkelig: Begrepet MILF brukes om voksne attraktive damer, selv om de ikke er "mothers".

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Omg, det er såååå utdatert å tro det. Litt som å si at fjortis er en alder og ikke en tilstand :gjeiper:

Men virkelig: Begrepet MILF brukes om voksne attraktive damer, selv om de ikke er "mothers".

Kanskje folk bare kan slutte med det?

• Liker 1
Gjest KateW
Skrevet

Nope.M'en står for mother.

• Liker 3
Gjest Herr Drue
Skrevet

Kanskje folk bare kan slutte med det?

Gidder ikke gå off-topic mer nå. Lag en egen tråd hvis du skal leke "hater" :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Hvis man vil date heftige kvinner i 30-årene er det viktig å ha noe mellom ørene og ikke bare mellom benene.

• Liker 6
Gjest Herr Drue
Skrevet (endret)

Nope.M'en står for mother.

Tror du ikke alle som bruker det begrepet "feil", vet det? Begrepet er det begrepet brukes som. Tegn og symboler er konvensjonelt. Basic semiotikk.

Endret av Herr Drue
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du er 21. jeg er 22 .selv om jeg ikke har barn eller er så mye eldre enn deg er jeg sikker på jeg kunne lært deg opp i og med jeg har en del seksuell erfaring.så du må jo ikke ha en som er 30 for å bli lært opp vis det er det du ønsker:) hun har allerede avvist deg kansje bare finne en annen?

Gjest KateW
Skrevet

Begrepet handler om at tenåringsgutter / unge gutter, har lyst til å pule kompisenes mødre.

Det blir helt feil å bruke det om en kvinne på 31, med mindre hun fikk barn da hun var snaut kjønnsmoden

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en dame/milf, rundt 30 år gammel som skielev. :gjeiper: Jeg er 21 år.

Vi avtalte å trene sammen til sommeren. Den har altså kommet.

Kontakter henne og spør om hun kunne tenke seg å bli med på trening i nær fremtid.

"Men jeg klarer da ikke å holde følge med deg blabla"

Hun skulle løpe holmenkollstafetten, så det ble litt mye løp den helgen.

Jeg spør henne hvordan hennes etappe gikk. Noen dager etter får jeg til svar at "joda kjempefint

bla bla..."

var midt i en eksamensperiode og sendte henne en sms "Har mye å gjøre med eksamener for tiden, men vil gjerne treffe deg. finne på noe etter den xx.05?"

ca. 10 dager etterpå får jeg dette.

"Hei, skitrener!

Beklager at jeg ikke har svart på siste melding. Jeg synes nok du er noen hakk for ung...? Regner med du er enig? Men du er veldig fin, altså, det er ikke det:)" huh.gif

Litt rar melding synes jeg. Jeg var vel ikke helt eksplisitt på at jeg ville noe mer, men uansett. Hva tenker dere?

Har ikke erfaring sexuelt. Jeg og en kompis var på nippet av å sende henne meldingen "ha skitten sex med meg!" i stedet for den om eksamen. Hadde vært kult å bli lært opp. :lur::rope:

Skal forresten også nevnes at vi begge også er medlemmer av felles klubb. Ikke at jeg har møtt henne der før, men uansett.

Trenger mulige comebacks.

"Hva får deg til å tro at jeg er interessert?" kanskje ikke så lur?

"Et eller annet som vrir om tema til at hun er for gammel- tips?"

"Jeg klarer ikke å gå videre i livet før jeg har hatt sex med deg!"

Help me sort out this brainfudge.I wanna fuck! :jepp:

Huff, dette er pinlig lesning for oss damer som er litt oppegående og har vært bort i unge, uerfarne masekopper som deg.

Klart vi ser at det er DU som er interessert. Dama du har sendt melding til har forstått det for lengst - noe enhver normal dame ville sett. Hun har avvist deg på en hyggelig måte, men hvis du fortsatt insisterer på må du gjerne drite deg ordentlig ut ved å sende flere meldinger type de du selv foreslo.

• Liker 2
Gjest KateW
Skrevet

For å gå tilbake til tankerekken min. Kvinner som ikke har barn, og snaut har passert 30 liker ikke å bli kalt MILFS, så ikke kall henne det.

Den yngste mannen jeg har datet var 16 år yngre enn meg, det tok litt tid før han klarte å overbevise meg, men han maste ikke.

Han er smart, kjekk, morsom, ballene har sunket og han har har fått pubes. Ser du oss sammen ser vi ut som om vi skiller max ti år. Fordi han er maskulin og mandig tente jeg på ham. Fordi han er moden, liker jeg å prate med ham. Han har vært smart nok til aldri å si at han tenner på GAMLE damer, MILFS, OLDISER eller lignende.

• Liker 5
Gjest Herr Drue
Skrevet

For å gå tilbake til tankerekken min. Kvinner som ikke har barn, og snaut har passert 30 liker ikke å bli kalt MILFS, så ikke kall henne det.

Den yngste mannen jeg har datet var 16 år yngre enn meg, det tok litt tid før han klarte å overbevise meg, men han maste ikke.

Han er smart, kjekk, morsom, ballene har sunket og han har har fått pubes. Ser du oss sammen ser vi ut som om vi skiller max ti år. Fordi han er maskulin og mandig tente jeg på ham. Fordi han er moden, liker jeg å prate med ham. Han har vært smart nok til aldri å si at han tenner på GAMLE damer, MILFS, OLDISER eller lignende.

Tråd om begrepet MILF er oppretta, hvis du (eller andre) er interessert i å diskutere det videre:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=661889&pid=11039224&st=0&#entry11039224

:)

Gjest "gjest"
Skrevet

Du sa det.

• Liker 1
Gjest KateW
Skrevet

Herr Drue, dersom guttungen ønsker å pule ei dame på 32 gjør han klokt i å ikke kalle henne MILF. Det er mitt poeng. Skjønner? Jeg er ikke interessert i å diskutere semantikk, men i å forklare ham at dersom han vil ha ei dame som er eldre enn ham på kroken, så må han være taktisk lur, og ikke si at hun ser ut som hun fikk barn da hun var 11 år.

Dette fra en kvinnes ståsted.

• Liker 6
Gjest Herr Drue
Skrevet

Herr Drue, dersom guttungen ønsker å pule ei dame på 32 gjør han klokt i å ikke kalle henne MILF. Det er mitt poeng. Skjønner? Jeg er ikke interessert i å diskutere semantikk, men i å forklare ham at dersom han vil ha ei dame som er eldre enn ham på kroken, så må han være taktisk lur, og ikke si at hun ser ut som hun fikk barn da hun var 11 år.

Dette fra en kvinnes ståsted.

Jeg er helt HELT enig, men poenget ditt var ganske bredere enn som så ("hun er ikke MILF hvis hun ikke har født barn"). Men ja, akkurat det er off-topic, så jeg oppretta en egen tråd.

Gjest Vampen
Skrevet

Hun vil ikke, gi opp.

Pfffft, jeg tror hun vil. Hun har spørsmålstegn bak påstanden om at han er for ung, og følger opp med et spørsmål om han er enig. Hun skaper altså en ganske heftig mulighet for ham til å være uenig, og fortelle at alderen ikke har noe å si. I tillegg gir hun uttrykk for at han er attraktiv. Dette er ikke akkurat en rett frem "Sorry MAC, jeg er ikke interessert.".

• Liker 2
Gjest KateW
Skrevet

Jeg er helt HELT enig, men poenget ditt var ganske bredere enn som så ("hun er ikke MILF hvis hun ikke har født barn"). Men ja, akkurat det er off-topic, så jeg oppretta en egen tråd.

Og det gidder jeg ikke diskutere mer. *flirer* Som sagt, poenget mitt er altså at skal man få en gæmlis på kroken, så for guds skyld ikke kall henne det.

Dersom jeg sjekker en guttunge (skjer ikke så ofte, ærlig talt) Så hadde jeg altså ikke spurt om jeg kunne få se om han hadde fått hår på tissen.... Det blir litt i samme gata. For meg.

• Liker 1
Gjest Herr Drue
Skrevet

Pfffft, jeg tror hun vil. Hun har spørsmålstegn bak påstanden om at han er for ung, og følger opp med et spørsmål om han er enig. Hun skaper altså en ganske heftig mulighet for ham til å være uenig, og fortelle at alderen ikke har noe å si. I tillegg gir hun uttrykk for at han er attraktiv. Dette er ikke akkurat en rett frem "Sorry MAC, jeg er ikke interessert.".

Vampen har skjønt det! *høy fem*

AnonymBruker
Skrevet

Du vil gå gjennom masse styr bare for å få pule gamla, når du heller kan finne ei på din egen alder til å lære deg opp? Du er ikke interessert i et forhold, så hvorfor anstrenge seg sånn?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...