skigutt Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Har hatt en dame/milf, rundt 30 år gammel som skielev. :gjeiper: Jeg er 21 år. Vi avtalte å trene sammen til sommeren. Den har altså kommet. Kontakter henne og spør om hun kunne tenke seg å bli med på trening i nær fremtid. "Men jeg klarer da ikke å holde følge med deg blabla" Hun skulle løpe holmenkollstafetten, så det ble litt mye løp den helgen. Jeg spør henne hvordan hennes etappe gikk. Noen dager etter får jeg til svar at "joda kjempefint bla bla..." var midt i en eksamensperiode og sendte henne en sms "Har mye å gjøre med eksamener for tiden, men vil gjerne treffe deg. finne på noe etter den xx.05?" ca. 10 dager etterpå får jeg dette. "Hei, skitrener! Beklager at jeg ikke har svart på siste melding. Jeg synes nok du er noen hakk for ung...? Regner med du er enig? Men du er veldig fin, altså, det er ikke det:)" huh.gif Litt rar melding synes jeg. Jeg var vel ikke helt eksplisitt på at jeg ville noe mer, men uansett. Hva tenker dere? Har ikke erfaring sexuelt. Jeg og en kompis var på nippet av å sende henne meldingen "ha skitten sex med meg!" i stedet for den om eksamen. Hadde vært kult å bli lært opp. Skal forresten også nevnes at vi begge også er medlemmer av felles klubb. Ikke at jeg har møtt henne der før, men uansett. Trenger mulige comebacks. "Hva får deg til å tro at jeg er interessert?" kanskje ikke så lur? "Et eller annet som vrir om tema til at hun er for gammel- tips?" "Jeg klarer ikke å gå videre i livet før jeg har hatt sex med deg!" Help me sort out this brainfudge.I wanna fuck! Endret 28. mai 2012 av skigutt
Gjest _Blomsten_ Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Tror ikke det er håp her altså. Du er jo allerede avvist. Synes ikke akkurat du kan kalle henne MILF heller, da aldersforskjellen bare er 9år. Men fin en hente på din egen alder og ikke stress med sex. 4
Gjest Bud Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Tror ikke det er håp her altså. Du er jo allerede avvist. Synes ikke akkurat du kan kalle henne MILF heller, da aldersforskjellen bare er 9år. Men fin en hente på din egen alder og ikke stress med sex. Du har rett, men han kan jo fortsette å prøve! Klart hun er en milf for han, en gutt på 21 og en dame 29 er på to veldig forskjellige stadier i livet. 1
Gjest Quake Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Har ikke erfaring sexuelt. Jeg og en kompis var på nippet av å sende henne meldingen "ha skitten sex med meg!" i stedet for den om eksamen. Hadde vært kult å bli lært opp. Trenger mulige comebacks. "Hva får deg til å tro at jeg er interessert?" kanskje ikke så lur? "Et eller annet som vrir om tema til at hun er for gammel- tips?" "Jeg klarer ikke å gå videre i livet før jeg har hatt sex med deg!" Help me sort out this brainfudge.I wanna fuck! Om noen hadde forventet at jeg skulle lært han opp hadde jeg snudd i døra... Det gidder jeg ikke. Og å si at hun innbiller seg at du er interessert er ikke så smart det heller siden det er ganske tydelig hva du holder på med. 2
Gjest Badabing Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Det ligger vel litt i kortene at du er interessert, hun merket sikkert det. Hun har riktignok avvist deg, men om du tør kan du jo forsøke en siste gang. Hun gir deg jo en kompliment, og spør også om du ikke er enig i at du er for ung, noe som gjør at det virker som hun ikke helt har bestemt seg.. Så jeg tenker at hun kanskje er litt fristet. Men må jo legge til at det er fort gjort å bli såret i slike relasjoner.. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Send henne meldingen "Ha skitten sex med meg!" 4
skigutt Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2012 Det ligger vel litt i kortene at du er interessert, hun merket sikkert det. Hun har riktignok avvist deg, men om du tør kan du jo forsøke en siste gang. Hun gir deg jo en kompliment, og spør også om du ikke er enig i at du er for ung, noe som gjør at det virker som hun ikke helt har bestemt seg.. Så jeg tenker at hun kanskje er litt fristet. Men må jo legge til at det er fort gjort å bli såret i slike relasjoner.. Hva tenker du på når du sier at noen fort blir såret i slike relasjoner? At jeg bare vil ha sex og hun vil ha forhold? At hun bare vil ha sex mens jeg vil ha forhold? Er nyskjerrig. Mye å lære
Suzy Skrevet 28. mai 2012 #8 Skrevet 28. mai 2012 Skulle jeg i det hele tatt ha vurdert det, så måtte jeg ha fått en følelse av at guttungen hadde noe å fare med (i hodet) og hadde nok heller falt for: "Ja jeg er kanskje litt for ung, men du er så utrolig flott at jeg ikke kunne la være å prøve meg. Jeg skjønner om du syns jeg er ung, men gi meg en sjanse. No pressure" ... eller lignende. Hun høres jo ut som hun er i tvil... 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #9 Skrevet 28. mai 2012 Skulle jeg i det hele tatt ha vurdert det, så måtte jeg ha fått en følelse av at guttungen hadde noe å fare med (i hodet) og hadde nok heller falt for: "Ja jeg er kanskje litt for ung, men du er så utrolig flott at jeg ikke kunne la være å prøve meg. Jeg skjønner om du syns jeg er ung, men gi meg en sjanse. No pressure" ... eller lignende. Hun høres jo ut som hun er i tvil... Så du vil at jeg skal tigge om fitte? 1
Gjest Badabing Skrevet 28. mai 2012 #10 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Hva tenker du på når du sier at noen fort blir såret i slike relasjoner? At jeg bare vil ha sex og hun vil ha forhold? At hun bare vil ha sex mens jeg vil ha forhold? Er nyskjerrig. Mye å lære Jeg tenker at siden du kanskje ikke har så mye erfaring, så vil du fort se at man har lett for å knytte seg til andre, selv om det i utgangspunktet bare var snakk om sex. Jeg tenker at hun kanskje vil ha den sperren mot å gå inn i et forhold med en så mye yngre gutt, mens du som ikke har hatt (?) kjæreste før kan ende med å falle for henne når du opplever den nærheten. Kan selvfølgelig ende opp motsatt også, men det er dette scenarioet jeg har sett ut fra venninner (vi er rundt 30) som har datet yngre gutter. Ellers enig med Suzy i tilnærmingsmetode. Endret 28. mai 2012 av Badabing
skigutt Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #12 Skrevet 28. mai 2012 Jeg tenker at siden du kanskje ikke har så mye erfaring, så vil du fort se at man har lett for å knytte seg til andre, selv om det i utgangspunktet bare var snakk om sex. Jeg tenker at hun kanskje vil ha den sperren mot å gå inn i et forhold med en så mye yngre gutt, mens du som ikke har hatt (?) kjæreste før kan ende med å falle for henne når du opplever den nærheten. Kan selvfølgelig ende opp motsatt også, men det er dette scenarioet jeg har sett ut fra venninner (vi er rundt 30) som har datet yngre gutter. Ellers enig med Suzy i tilnærmingsmetode. Har hatt kjæreste, men ikke gjennom vgs og nå etterpå har det vært sjekking med vekslende hell. Ikke helt tørr altså.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #13 Skrevet 28. mai 2012 Jeg vil ikke at hun skal "Gi meg en sjanse." Har ikke interesse av noe mer enn lek.
Gjest Herr Drue Skrevet 28. mai 2012 #14 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Det der kaller jeg ikke å bli avvist! Det er bare en obligatorisk konvensjonell greie hun skriver fordi hun føler hun må. Jeg ville ha spilt litt videre på at du ikke er keen på den måten (men gjør det veldig veldig lekent, sånn at det lyser igjennom at du egentlig likevel er interessert). Når du hele tida bare antyder, er det ingen som kan ta hverken henne eller deg på noe som helst - du framstår ikke som masete, men bare en spennende person, og hun slipper å føle på at det hun gjør er litt "feil". Eksempel på svar: "Tja, jeg veit ikke, jeg var egentlig bare keen på en treningspartner." (sleng på en blunkesmiley hvis du vil). Du bør kanskje inkludere et spørsmål, sånn at hun lettere kan svare. Endret 28. mai 2012 av Herr Drue
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #15 Skrevet 28. mai 2012 Det der kaller jeg ikke å bli avvist! Det er bare en obligatorisk konvensjonell greie hun skriver fordi hun føler hun må. Jeg ville ha spilt litt videre på at du ikke er keen på den måten (men gjør det veldig veldig lekent, sånn at det lyser igjennom at du egentlig likevel er interessert). Når du hele tida bare antyder, er det ingen som kan ta hverken henne eller deg på noe som helst - du framstår ikke som masete, men bare en spennende person, og hun slipper å føle på at det hun gjør er litt "feil". Eksempel på svar: "Tja, jeg veit ikke, jeg var egentlig bare keen på en treningspartner." (sleng på en blunkesmiley hvis du vil). Du bør kanskje inkludere et spørsmål, sånn at hun lettere kan svare. Takk! Endelig et vettugd svar. Tenkte du på spørsmål angående når vi kan trene? Tror sannelig det ligger noe i det at kvinner er litt desillusjonerte med tanke på sin virkelighetsoppfatning.
Gjest Herr Drue Skrevet 28. mai 2012 #16 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Nei, ikke et så direkte spørsmål. Det med spørsmål er egentlig bare en formalitet, sånn at hun har en "åpning" til å svare. Hvis ikke vil hun jo kanskje tro at du tror at hun er desp. Damer liker å jage, men de liker ikke at andre tror de jager (det er min oppfatning). Derfor trenger du et spørsmål i meldinga di, i tillegg til det jeg foreslo. Sånt sett er det du som "jager", noe jeg tror hun vil være mer komfortabel med. Jeg ville hatt et spørsmål egentlig ganske på lik linje med det hun stilte i sin siste melding til deg. Relativt innholdsløst, men det krever liksom et svar fra henne. Hvis ikke kan hun jo bare unngå å svare! "Tja, jeg veit ikke, jeg var egentlig bare keen på en treningspartner. Det er vel ikke så farlig, det?". Så får vi bare kryssa fingrene for at hun ikke er på KG!! Må forresten legge til at du videre ikke må prøve å late som du faktisk ikke er interessert i "noe mer". Du har allerede foreslått at dere skal treffes, og sånt sett er det egentlig ikke noe tvil om at hun veit hva du mener. Det du nå trenger å gjøre er å kamuflere det litt, sånn at hun lettere kan gå med på det uten å føle på det at det er "feil". Så lenge du gjør det lekent (f.eks. ved at "treningspartner" kan tolkes på flere måter), så er det godt innenfor, enten du skulle bli avvist eller ikke. Endret 28. mai 2012 av Herr Drue 1
Piper Skrevet 28. mai 2012 #17 Skrevet 28. mai 2012 Jeg ville spurt, hva har alder med dette å gjøre? 1
Gjest Herr Drue Skrevet 28. mai 2012 #18 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Neinei, det virker altfor masete, tror jeg. Endret 28. mai 2012 av Herr Drue
Gjest Odd Molly Skrevet 28. mai 2012 #20 Skrevet 28. mai 2012 Oppsann, jeg trodde ikke disse ungguttene som hang her inne ville ha kjærringene...for kvinnfolk forfaller jo fra 18 årsalderen har jeg lest... Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå