Gå til innhold

Hvordan huke inn en milf?

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Jeg klarer ikke å gå videre i livet før jeg har hatt sex med deg! Ha skitten sex med meg "

Haha! Hadde jeg fått denne, hadde jeg ledd høyt og trykket delete.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Jeg klarer ikke å gå videre i livet før jeg har hatt sex med deg! Ha skitten sex med meg "

Bruk meg! Lær meg alt du kan

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Haha! Hadde jeg fått denne, hadde jeg ledd høyt og trykket delete.

jeg også, men hadde ikke slettet den :gjeiper:

Bruk meg! Lær meg alt du kan

:ler:

Skrevet

jeg også, men hadde ikke slettet den :gjeiper:

Ikke om han hadde lagt ved bilde også?

AnonymBruker
Skrevet

haha

AnonymBruker
Skrevet

Så du vil at jeg skal tigge om fitte? :romeo:

Du burde lære deg at å bruke den slags språk er den hele sikre oppskriften på IKKE å få seg noe.

• Liker 5
Gjest Herr Drue
Skrevet

sender meldingen i morgen. Legger meg nå.

Det fikk meg til å tenke: Har det noe å si når man sender meldinger på døgnet? Vet. Utrolig lite viktig, men bare sånn rent faktisk. Hva lønner seg med tanke på hva slags image osv man vil projisere.

Magefølelsen min sier at du bør sende mellom 19 og 20 :) Og ikke på fredag/lørdag, for da virker det som at du har drikki deg til mot.

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Uenig der, altså. Virker litt for cocky, og litt for desp.

Uenig i din uenighet, men jeg er også enig i at den du foreslo kan fungere.

Vi har ulike personligheter og måter å kommunisere på. For min del ligger det null desperasjon bak en slik melding, men den er kanskje litt cocky, selv om jeg mener at den er mer morsom.

Begge våre meldinger er uansett en forbedring fra hans originale forslag (no offense, skigutt). Ellers hadde jeg ikke brukt noe energi over å tenke på når jeg sender meldingen, så sant det ikke er midt på natten på fredag eller lørdag. Bare send den og bli ferdig med det.

:)

Gjest Herr Drue
Skrevet

Vi har ulike personligheter og måter å kommunisere på. For min del ligger det null desperasjon bak en slik melding, men den er kanskje litt cocky, selv om jeg mener at den er mer morsom.

Begge våre meldinger er uansett en forbedring fra hans originale forslag (no offense, skigutt). Ellers hadde jeg ikke brukt noe energi over å tenke på når jeg sender meldingen, så sant det ikke er midt på natten på fredag eller lørdag. Bare send den og bli ferdig med det.

Om den cocky meldinga skulle funka, så skulle den vært sendt for lenge sida. Det blir for dumt å vente i flere dager, også komme med "planlagt cockyness" :fnise:

Enig, send meldinga og bli ferdig med det!

Skrevet

Originale posten min var ikke så veldig gjennomtenkt. Bare skrev no. ;)

Gjest "gjest"
Skrevet

OK - her er vi flere kvinner i din nøyaktige aldersgruppe som har personlig erfaring med dette, og - som har svart og gitt råd. Helt sikkert råd du ikke ville høre, men det er nå engang sannheten.

Men, du velger likevel å høre på mannfolkas svar.

Er det rart enkelte mannfolk ikke får pult, sier bare jeg.

Enig i den.

Og ellers da, det her fokuset på hennes alder blir for teit. Skigutt virker bare teit og umoden.

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Ikke om han hadde lagt ved bilde også?

Hvis han hadde lagt med bilde, så hadde det ikke vært morsom, så da hadde jeg nok slettet det.

Ts:

Hva med å si at du bare tenkte på dere som venner? Og at det fortsatt hadde vært veldig hyggelig å møtes. Kanskje hun går på den :gjeiper: Og så tar du det derfra.

Endret av Nuppdupp
Skrevet

Hvis han hadde lagt med bilde, så hadde det ikke vært morsom, så da hadde jeg nok slettet det.

Uansett så vil hun ikke fordi ts er så ung. Jeg skjønner ikke at hun etter så lang tid bestemmer seg for å svare. Da ber hun om det

Det har du helt rett i! Hun ber om det og klarer ikke stoppe det når hun burde, men holder derfor liv i det som er mellom dem. Lukter luremus her

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg hadde faktisk kunne falt for den. Hadde kommer an på formen min da. :skratte:

Skrevet

Kremt, hvorfor ikke glemme hele denne damen som ikke viser særlig interesse for og liksom har avvist deg, og heller satse på en ung, frisk jente som ser deg og vil ha deg. Glem nå denne damen. Gjør deg selv en tjeneste og finn deg en annen som virkelig er forelsket i deg. Hun er helt sikkert der ute et sted. Så kan dere oppdage ting sammen... :lur:

Et velmenende forslag, og ønsker deg lykke til! :dagens-rose:

• Liker 1
Gjest Herr Drue
Skrevet

Hvem lurer hvem? Du har den oppfatninga om at damer tilbyr sex til menn i et slags gi/få-forhold, noe jeg hater. Det er ikke noe galt i at damer bare vil ha seg et ligg. Ingen lurer noen, for hvis begge parter er med på det, er det vinn-vinn.

Skrevet (endret)

Jeg trodde eldre damer som gikk for yngre menn het "cougars"? ;) det er det kjæresten min tuller med å kalle meg ihvertfall :lur:

Nå er jo ikke jeg "en moden kvinne" ennå, menneh .. ja.

Han er 19, jeg er 26.. synes han er superdeilig jeg ;o

Endret av frøkenfryd
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg trodde eldre damer som gikk for yngre menn het "cougars"? ;) det er det kjæresten min tuller med å kalle meg ihvertfall :lur:

Nå er jo ikke jeg "en moden kvinne" ennå, menneh .. ja.

Han er 19, jeg er 26.. synes han er superdeilig jeg ;o

Men hvorfor i helvete kalle en eldre dame cougar?

Skrevet

Men hvorfor i helvete kalle en eldre dame cougar?

Du får sjekke ut Cougartown (tv-serien). JEG vet jo ikke hvorfor den korrekte betegnelsen på en eldre dame som går etter yngre menn heter cougar - det var ikke jeg som oppfant det navnet, men jeg vet at det er slik :)

http://womensissues.about.com/od/startingover/f/FAQCougar.htm

Her blir uttrykket forklart.

Altså en eldre kvinne med barn som går etter yngre menn = milf

mens en eldre kvinne uten barn som går etter yngre menn = cougar

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...