Måndagsbarn Skrevet 29. mai 2012 #121 Skrevet 29. mai 2012 Så uansett så har man et ekkelt begrept på voksne kvinners seksualitet... Om det er ekkelt eller ikke er jo totalt opp til øyet som ser. Jeg ser det som et morsomt og "empowering" ord som kvinner gjerne bruker seg imellom. En cougar er en voksen og bevisst kvinne som ønsker seg en yngre mann. Fra det perspektivet er det jo faktisk gutten/mannen som blir objektifisert i forhold til en cougar, så det er nok heller gutta som bør klage på dette, om noen. Erfaringsmessig er de fleste gutter svært fornøyde med å bli sjekket opp av en lysten og lekker eldre dame, så jeg ser ikke problemet. Med mindre man bare er en seriekverulant av rang, da
Gjest "gjest" Skrevet 29. mai 2012 #122 Skrevet 29. mai 2012 Om det er ekkelt eller ikke er jo totalt opp til øyet som ser. Jeg ser det som et morsomt og "empowering" ord som kvinner gjerne bruker seg imellom. En cougar er en voksen og bevisst kvinne som ønsker seg en yngre mann. Fra det perspektivet er det jo faktisk gutten/mannen som blir objektifisert i forhold til en cougar, så det er nok heller gutta som bør klage på dette, om noen. Erfaringsmessig er de fleste gutter svært fornøyde med å bli sjekket opp av en lysten og lekker eldre dame, så jeg ser ikke problemet. Med mindre man bare er en seriekverulant av rang, da Men tror du Cougar ble oppfunnet av en eldre attraktiv kvinne altså? Jeg bruker alltid AB-funksjonen, uansett hva jeg svarer på. Men seriøst, du må tåle å få litt igjen sånn som du spyr ut av deg. Hvis du har mere å si meg så kan du henvende deg til meg via en PM. Om du tør.
Gjest Janus Skrevet 29. mai 2012 #123 Skrevet 29. mai 2012 Uttrykk som cougar og milf er jo sagt i en god tone og på ingen måte nedlatende. Jeg hadde tatt det som et tegn på at en kvinne tar seg litt vel seriøst om hun ikke tåler å høre ordet bli brukt. Ikke at jeg nødvendigvis bruker det selv, men det er jo et kompliment. Back on topic nå. Hva skjer, skigutt?
Gjest _Blomsten_ Skrevet 29. mai 2012 #124 Skrevet 29. mai 2012 Uttrykk som cougar og milf er jo sagt i en god tone og på ingen måte nedlatende. Jeg hadde tatt det som et tegn på at en kvinne tar seg litt vel seriøst om hun ikke tåler å høre ordet bli brukt. Ikke at jeg nødvendigvis bruker det selv, men det er jo et kompliment. Back on topic nå. Hva skjer, skigutt? MILF er jo bare negativt hvis det brukes om en som ikke er gammel nok til å være det. En 20 åring kan si det om en på 40, men ikke en på 30.
Gjest "gjest" Skrevet 29. mai 2012 #125 Skrevet 29. mai 2012 Jeg er faktisk interessert i og høre om hvordan det her går.
Gjest BM2 Skrevet 29. mai 2012 #126 Skrevet 29. mai 2012 Så uansett så har man et ekkelt begrept på voksne kvinners seksualitet... Nei, en har et begjærlig begrep. Men så er det jo sånn at menn ikke skal begjære kvinner da. Om han ikke er høy, mørk, pen og rik... Vi andre må jo fengsles om vi nedverdiger en kvinne med å begjære henne!
Gjest Nuppdupp Skrevet 29. mai 2012 #127 Skrevet 29. mai 2012 Om det er ekkelt eller ikke er jo totalt opp til øyet som ser. Jeg ser det som et morsomt og "empowering" ord som kvinner gjerne bruker seg imellom. En cougar er en voksen og bevisst kvinne som ønsker seg en yngre mann. Fra det perspektivet er det jo faktisk gutten/mannen som blir objektifisert i forhold til en cougar, så det er nok heller gutta som bør klage på dette, om noen. Erfaringsmessig er de fleste gutter svært fornøyde med å bli sjekket opp av en lysten og lekker eldre dame, så jeg ser ikke problemet. Med mindre man bare er en seriekverulant av rang, da Har et par kompiser som klager fælt over dette :gjeiper: at de i det hele tatt tror de kan prøve seg hehe
Gjest .-L-. Skrevet 29. mai 2012 #128 Skrevet 29. mai 2012 (endret) MILF er jo bare negativt hvis det brukes om en som ikke er gammel nok til å være det. En 20 åring kan si det om en på 40, men ikke en på 30. Vil du ikke bli kalt milf? Tror jeg hadde tatt det som et komplimaent. Dilf. Endret 29. mai 2012 av .-L-.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 29. mai 2012 #129 Skrevet 29. mai 2012 Vil du ikke bli kalt milf? Tror jeg hadde tatt det som et komplimaent. Dilf. Nei, vil ikke det nei, ettersom jeg kun er 28.
Gjest .-L-. Skrevet 29. mai 2012 #130 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Nei, vil ikke det nei, ettersom jeg kun er 28. Meh, det er jo bare et utrykk som gutta bruker på heite damer som er en del eldre enn dem. Når vi først lærte oss utrykket fra American pie så begynnte vi ettervært å bruke det på alle eldre damer. Er bare en artig gutteting En 16 åring hadde kanskje kalt deg for milf ja! Endret 29. mai 2012 av .-L-.
Gjest "gjest" Skrevet 29. mai 2012 #131 Skrevet 29. mai 2012 Har et par kompiser som klager fælt over dette :gjeiper: at de i det hele tatt tror de kan prøve seg hehe Der ser du. Heller ikke menn liker at kvinner de finner uattraktive legger an på dem. 1
Gjest .-L-. Skrevet 29. mai 2012 #132 Skrevet 29. mai 2012 Der ser du. Heller ikke menn liker at kvinner de finner uattraktive legger an på dem. Synes bare det er slitsomt når de ikke tar hintet. Ellers er det kjekt
Gjest "gjest" Skrevet 29. mai 2012 #133 Skrevet 29. mai 2012 Synes bare det er slitsomt når de ikke tar hintet. Ellers er det kjekt Kanskje du ikke gir de rette signalene?
Gjest _Blomsten_ Skrevet 29. mai 2012 #134 Skrevet 29. mai 2012 Meh, det er jo bare et utrykk som gutta bruker på heite damer som er en del eldre enn dem. Når vi først lærte oss utrykket fra American pie så begynnte vi ettervært å bruke det på alle eldre damer. Er bare en artig gutteting En 16 åring hadde kanskje kalt deg for milf ja! Hadde sikkert ikke tatt meg så nær hvis en 16 åring sa det, men om en 20 åring sa det hadde jeg blitt fornærmet
Gjest Janus Skrevet 29. mai 2012 #135 Skrevet 29. mai 2012 Hadde sikkert ikke tatt meg så nær hvis en 16 åring sa det, men om en 20 åring sa det hadde jeg blitt fornærmet Men du er vel heller ikke over 30? Jeg skjønner at alder er et følsomt tema for dere kvinner, men husk at når noen kaller dere MILF så er det fordi de opplever dere som attraktive, relativt eldre kvinner. De roper det ikke ut til eldre kvinner som ikke er attraktive. At uttrykket kan oppfattes som barnslig og usmakelig for enkelte er en ting, men det er vel ikke noe å grine på nesen for?
Gjest _Blomsten_ Skrevet 29. mai 2012 #136 Skrevet 29. mai 2012 Men du er vel heller ikke over 30? Jeg skjønner at alder er et følsomt tema for dere kvinner, men husk at når noen kaller dere MILF så er det fordi de opplever dere som attraktive, relativt eldre kvinner. De roper det ikke ut til eldre kvinner som ikke er attraktive. At uttrykket kan oppfattes som barnslig og usmakelig for enkelte er en ting, men det er vel ikke noe å grine på nesen for? Poenget er jo at vi ikke ønsker å gå under betegnelsen "eldre kvinner". 1
Gjest "gjest" Skrevet 29. mai 2012 #137 Skrevet 29. mai 2012 Men du er vel heller ikke over 30? Jeg skjønner at alder er et følsomt tema for dere kvinner, men husk at når noen kaller dere MILF så er det fordi de opplever dere som attraktive, relativt eldre kvinner. De roper det ikke ut til eldre kvinner som ikke er attraktive. At uttrykket kan oppfattes som barnslig og usmakelig for enkelte er en ting, men det er vel ikke noe å grine på nesen for? Poenget her er at man skal fokusere på at kvinnene er attraktiv, ikke hennes alder. 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 29. mai 2012 #138 Skrevet 29. mai 2012 Poenget her er at man skal fokusere på at kvinnene er attraktiv, ikke hennes alder. Stemmer. Når yngre menn har sjekket opp meg, har de som regel trodd jeg var yngre enn jeg er og nesten jevngammel med de, da kan man bli sjarmert, men ikke hvis aldersforskjellen er hovedfokus.
Gjest "gjest" Skrevet 29. mai 2012 #139 Skrevet 29. mai 2012 Stemmer. Når yngre menn har sjekket opp meg, har de som regel trodd jeg var yngre enn jeg er og nesten jevngammel med de, da kan man bli sjarmert, men ikke hvis aldersforskjellen er hovedfokus. Nemlig, for da blir det en sær fetisjgreie.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 29. mai 2012 #140 Skrevet 29. mai 2012 Nemlig, for da blir det en sær fetisjgreie. Jepp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå