Gå til innhold

Hvordan huke inn en milf?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun vil ikke, gi opp.

Jeg vil sette kommaet et annet sted:

Hun vil, ikke gi opp!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nope.M'en står for mother.

Ikke nødvendigvis: Matures I'd like to ****

AnonymBruker
Skrevet

Men mener du da kvinner som er eldre enn deg, eller kvinner som er like gamle som mora di?

Jeg prater om damer som er 10-15 år eldre enn meg.

Gjest norah
Skrevet (endret)

Ja det vet jeg.

Men tanken på at ei frodig og deilig dame på rundt 40 med stor rumpe ligger foran meg og vrir seg i orgasme mens jeg spruter henne full gjør meg SÅ JÆVLA KÅT.

Vel, det skal godt gjøres av en gutt på 20 år uten særlig erfaring med BRA sex(nei, ikke pult flest mulig - men kvalitetssex) å gi meg noe som helst, langt mindre en orgasme.

Så det derre er nok mer fantasi enn virkelighet for både deg og TS.

Jeg personlig liker dårlig å bli kalt MILF - jeg er ikke mor, jeg setter pris på mer hjernekapasitet og sosiale evner - og jeg gidder hvertfall ikke lære opp en fyr som tror det blir fantastisk sex med meg når sannheten er at han mest sannsynligvis tror klitoris er på låret, og kommer straks han har tatt på den ene puppen min.

Ellers takk. En på 30 derimot, som gjerne vil ligge med ei på 40-50 - DET er en helt annen historie.

Og forøvrig tolker jeg den meldinger som at hun gir deg en klar avvisning, men ikke ønsker å være uhøflig. Hadde hun vært klar for å dyttes litt hadde hun formulert seg ganske annerledes.

Endret av norah
  • Liker 6
Gjest KateW
Skrevet

Da bør du ikke kalle dem MILFS om du vil ha dem til sengs. Bare et tips fra ei som godt dater nedover i alder, men ikke menn som kaller meg MILF. Spesielt ikke dersom du er 30 år. (Du skriver at du tenner på damer som er 40) Ei dame på 40 vil føle seg stort sett jevngammel med en mann på 30 (ofte, iallefall ikke som så mye eldre enn ham)

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

De er ikke milf.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det skal godt gjøres av en gutt på 20 år uten særlig erfaring med BRA sex(nei, ikke pult flest mulig - men kvalitetssex) å gi meg noe som helst, langt mindre en orgasme.

Så det derre er nok mer fantasi enn virkelighet for både deg og TS.

Det er godt mulig, men jeg er 25 og ser ikke ut som en gutt. Det eneste jeg kan garantere er at hun vil bli knullet av en viril mann som får ståpikk bare av å se henne med klærne på, tenkt deg selv hva som skjer når klærne hennes faller av. Frodig damer i den alderen gjør meg så SYKT kåt.

Gjest "gjest"
Skrevet

Det er godt mulig, men jeg er 25 og ser ikke ut som en gutt. Det eneste jeg kan garantere er at hun vil bli knullet av en viril mann som får ståpikk bare av å se henne med klærne på, tenkt deg selv hva som skjer når klærne hennes faller av. Frodig damer i den alderen gjør meg så SYKT kåt.

Det vil hun nok like.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Gleder meg til å finne ut hvordan dette går. :popcorn:

Gjest norah
Skrevet

Ja, og det er jo greit nok.

Det eneste som blir litt fjernt med dette MILF begrepet for min del er at det virker som om brukerne av det tror "vi"(jeg er 31 og er for noen i milfkategorien allerede) blir takknemlige bare noen vil pule oss, og jo yngre mannfolka er - jo mer takknemlige blir vi - da vi jo bare er rynkete, feite og pløsete kjerringer som bare tørster etter å bli knullet.

Det er ikke spesielt sjarmerende, og det er så langt fra sannheten som det er mulig å komme.

Vi har et hav av pulemuligheter(i tillegg til de eldre og jevnaldrende som alltid har vært beredt har jo plutselig en rekke unggutter også meldt seg på) - så, kleint tafsepulings med en på 19 som bruker sms-språk gidder vi ikke forholde oss til.

Skal du hanke inn denne 40åringen din får du legge vekt på at du tenner på henne for HENNE og ikke fordi hun er 40 og har svær ræv og dermed er et helt tilfeldig mål ;)

• Liker 4
Gjest "gjest"
Skrevet

Det er vel heller de her yngre fyrene som burde være takknemlige, siden de nyter godt av vår raffinement og erfaring.

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

"Hei, skitrener!

Beklager at jeg ikke har svart på siste melding. Jeg synes nok du er noen hakk for ung...? Regner med du er enig? Men du er veldig fin, altså, det er ikke det:)"

Oversettelse: "Jeg er interessert, men er ikke helt komfortabel med aldersforskjellen, så du må bearbeide meg litt og overbevise meg om at du er verdt risikoen."

Mange eldre kvinner drømmer om yngre menn, men er redd for hva omgivelsene mener og vil derfor kun være åpen for muligheten om du faktisk oppfører deg modent og utviser en viss diskresjon.

De meldingene du har foreslått viser meg at du ikke er særlig moden og du hadde raskt avsluttet forholdet deres om du sendte en av de, så sant hun faktisk ikke er ekstremt interessert, noe jeg ikke oppfatter henne som.

Når en mann og en kvinne møtes, er sex implisitt. Det er ikke noe man snakker høyt om eller tar opp tidlig i en samtale. De som gjør det ender som regel opp med å tilbringe nok en natt med hånden, i hvert fall om de snakker med en kvinne av en viss klasse.

Har du svart på denne siste meldingen?

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når en mann og en kvinne møtes, er sex implisitt.

Hæh?

Gjest Herr Drue
Skrevet

Bra skrevet, Janusfar. På tide å få denna tråden på rett spor igjen. Skigutt, waddup?!

AnonymBruker
Skrevet

Hva med deg?

nei jeg tror ikke det:) :gjeiper: jeg bare ga et eksempel:)

Gjest .-L-.
Skrevet

Dama liker utseende ditt, men hun har problemer med alderen. Hvorfor skal du være frekk tilbake? Det er lite voksent og en dame på 30+ år har ikke problemer med å gjennomskue guttevalper. Vil du ha damen er mitt råd at du prøver å fremstå som en voksen gutt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva var det du ikke forstod?

At sex er implisitt når en mann og en kvinne møtes. Det er det jo ikke.

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

At sex er implisitt når en mann og en kvinne møtes. Det er det jo ikke.

Sex er en naturlig konsekvens når en mann og en kvinne møtes med romantiske intensjoner og de liker hverandre, enten det skjer første kveld eller lengre frem i tid.

Å snakke om det tidlig og på en lite taktfull måte, altså eksplisitt, slik mange menn feilaktig gjør, ødelegger ofte denne naturlige prosessen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...