Gå til innhold

Hvorfor er det så mange stygge menn som prøver seg?


Gjest Chlorophyll

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om de som mener at mindre pene menn prøver seg på alle slags jenter fordi de "ikke har noe å tape" er de samme som mener at når kvinner gjør det samme så er de kravstore :) Dobbeltmoral.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Meridius

Veldig enig med deg :) Nyter også oppmerksomhet fra alle typer menn.

Her også, riktig nok fra damer fra 14-50. :) Har t.o.m fått komplimenter fra diverse unge velkledde menn. Synes Rimi Hagen stirra litt mye når jeg var på Farris Bad også :ler: Uff...

Endret av Meridius
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Kan du ikke bare henge et skilt rundt halsen der det står noe ala "Singel, men svært kresen"?

Jeg er enig med Vampen, det lønner seg jo å bare peise på og ta sjansen. Du er jo bare en av mange de prøver seg på, så hvis du bare er høflig og avviser dem pent, er ingen skade skjedd og de kan gå videre. Hvis du ikke tåler å bli sjekket opp av "stygge" menn bør du kanskje holde deg unna utesteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

TS, hvordan funker det egentlig? ER det sant at lukten av kristenmanns blod gjør deg sint?

Nei. Jeg er ikke sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meridius

Det er kanskje ikke noe stort problem, men jeg skjønner bare ikke greia. Jeg forstår bare ikke hvorfor de i det hele tatt gidder å prøve.

Jeg synes folk har lov til å prøve seg, hva har man å tape? Jeg blir stadig sjekket opp av 14-50år gamle jenter. Jeg tar det som regel med et smil. Det er koselig å bli påminnet av at folk synes du er attraktiv, og jeg er også glad for at folk prøver selv om de ikke er et glansbilde. De har i hvertfall litt selvtillit, og tørr å prøve. De skal ha creds for det. Jeg er kanskje litt mer attraktiv en gjennomsnittet. Fortsatt vil det alltid være noen som ikke liker meg. Hvordan vet jeg om du liker meg eller ikke? Har jeg rett til å prøve meg på deg, eller har jeg ikke rett til det?

EDIT: Skriveleif. Burde ha lest igjennom først...

Endret av Meridius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Jeg lurer på om de som mener at mindre pene menn prøver seg på alle slags jenter fordi de "ikke har noe å tape" er de samme som mener at når kvinner gjør det samme så er de kravstore :) Dobbeltmoral.

Tja. Finnes sikkert nok av kvinner som prøver seg på menn som de ikke har noe sjanse på også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønnblomst

Kan du ikke bare henge et skilt rundt halsen der det står noe ala "Singel, men svært kresen"?

Jeg er enig med Vampen, det lønner seg jo å bare peise på og ta sjansen. Du er jo bare en av mange de prøver seg på, så hvis du bare er høflig og avviser dem pent, er ingen skade skjedd og de kan gå videre. Hvis du ikke tåler å bli sjekket opp av "stygge" menn bør du kanskje holde deg unna utesteder.

Det gjør jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg lurer på om de som mener at mindre pene menn prøver seg på alle slags jenter fordi de "ikke har noe å tape" er de samme som mener at når kvinner gjør det samme så er de kravstore :) Dobbeltmoral.

For min del er har det ikke noe med kjønn å gjøre, det er det samme om den mindre pene dama går etter kjekkasen. Så dobbeltmoralismen får du ha for deg selv.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg er ikke sint.

Det morer meg pittelitt at du ikke tok min dårlig skjulte spøk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om de som mener at mindre pene menn prøver seg på alle slags jenter fordi de "ikke har noe å tape" er de samme som mener at når kvinner gjør det samme så er de kravstore :) Dobbeltmoral.

Har du møtt noen som har påstått begge deler, eller dikter du nå? ;)

Konklusjonen din angående dobbeltmoral ser ut til å være tatt ut fra rumpa di :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Jeg synes folk har lov til å prøve seg, hva har man å tape? Jeg blir stadig sjekket opp av 14-50år gamle jenter. Jeg tar det som regel med et smil, Det er koselig å bli påminnet av at folk synes du er attraktiv, og jeg er også glad for at folk prøver selv om de ikke er et glansbilde. De har i hvertfall litt selvtillit, og tørr å prøve. De skal ha creds for det. Jeg er kanskje litt mer attraktiv en gjennomsnittet. Fortsatt vil det alltid være noen som ikke liker meg, hvordan vet jeg om liker meg eller ikke? Har jeg rett til å prøve meg på deg?

Klart det er forskjellig hva man liker, og godt er det. Men jeg mener samtidig at det er lov å tenke litt. De fleste som gjerne blir sett på som litt mindre attraktive, er jo som regel klare over dette.

Men ja, det var litt feil av meg å kalle noen stygge. Jeg kunne ha ordlagt meg annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det gjør jeg også :)

Ved nærmere ettertanke må du vel nesten isolere deg helt fra omverdenen for å unngå å bli sjekket opp av menn du ikke vil ha. Det vrimler faktisk av menn i alle fasonger og utgaver rundt omkring, og noen av disse er faktisk så dristige at de prøver å sjekke opp hvilken som helst dame som virker litt mer interessant enn gjennomsnittet i deres øyne. Hvorfor ikke ta det som et kompliment istedet for å bli irritert?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Skulle ikke lagd tråden ser jeg.

Får prøve å la være å bli usaklig neste gang jeg legger ut noe. :natti:

Endret av Grønnblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Skulle ikke lagd tråden ser jeg.

Får prøve å la være å bli usaklig neste gang jeg legger ut noe. :natti:

But why? Du kan jo ikke gå så hardt ut for så å bare gi opp! Nå synes jeg du skal vise hva du står for! :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meridius

Skulle ikke lagd tråden ser jeg.

Får prøve å la være å bli usaklig neste gang jeg legger ut noe. :natti:

Nei, jeg synes det er bra at du tok det opp :)

Creds for stå fram med nick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keep telling yourself that.

Ingen, merk deg, ingen unge jenter vil ha gamle menn, med mindre de ser ut som Brad Pitt. Og la oss være ærlige, ingen 40-åringer ser ut som Brad Pitt.

Snakker vi puling eller eksteskap? Puling er bare å dure på. Er nok av villige småjenter for oss hunks ovee 40. Men hva skal en med småjenter med et enortm bekreftelsesbehov når en kan ha modne kvinner som vet hva de vil :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å høre, for slike kvinner/jentunger lurer seg selv veldig fort - og har en tendens til å fokusere på litt feil verdier. Det er som oftest de som blir fort eldst.

He he, ja... Ja, en husker en håndfull av de heiteste damene fra 20 år tilbake. Ser dem nå og da i dagslys. Etter noen tusen solariumstimer, endeløse nachspiel og sikkert et par hundretusen hos plastkirurger så er dissse damene så uatraktive at det nesten er fysisk vondt. Desperate og ensomme er de også der de virrer rundt og ikke forstår hvorfor ingen menn lenger orker å gi dem oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å virke kynisk, sansynligvis er du ikke mer spesiell enn at du er en av flere de prøver seg på.;) Er man ute etter å få seg noe, så er det smart å gå bredt ut. Og hva har man å tape? Det verste som kan skje er at du avviser. Slutt å overanalysere og blås i det.

Nettopp! Som jeg sa tidligere i tråden, den som intet våger intet vinner. Å få pult en hunk er ingen bragd for noen som helst kvinne. Å få pult en hunk og stikke av med hjertet til fyren, det er en helt annen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om de som mener at mindre pene menn prøver seg på alle slags jenter fordi de "ikke har noe å tape" er de samme som mener at når kvinner gjør det samme så er de kravstore :) Dobbeltmoral.

Forskjellen ligger i at menn vil pule, kvinner vil gifte seg. To forskjellige ballspill det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke lagd tråden ser jeg.

Får prøve å la være å bli usaklig neste gang jeg legger ut noe. :natti:

Et råd er å aldri bli usaklig. Da kan du oppleve å bli likt for noe annet en rumpa di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...