Gå til innhold

Hvorfor er det så mange stygge menn som prøver seg?


Gjest Chlorophyll

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Nei. De kan jo ikke vite, men de burde kanskje gå etter noen som er litt mer på deres alder, og som passer litt bedre til dem.

Poenget er jo at de aldri kan vite om du er interessert i deres aldersgruppe eller ikke. Selv om du synes du er altfor ung og pen for dem, kan jo ikke de vite det. Hvem som passer sammen er ikke godt å vite før man har prøvd.

Forøvrig startet du tråden med å klage på at mennene er for stygge for din smak, og nå er de for gamle også. Hvor er det forresten du treffer alle disse gamle, stygge, innpåslitne mennene som elger seg inn på deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JosefK78

Så lenge du har manerer og tar et nei for et nei så mener jeg at du som vakker kvinne bare må tåle oppmerksomheten hun får, selvfølgelig kan det være plagsomt om hver eneste plass du går så kommer det opp en tulling, så tenk på det at han hadde i hvertfall guts til å komme opp til en pen dame. En gang vil det forsvinne for sjønnhet er forgjengelig så bare nyt det mens du kan sier jeg.

Personlig levde jeg, inn i tjueårene, som Bukowski skrev i Ham On Rye: 'The girls were so impossible out of reach for me so I pretended they didn't exist'. Jeg liker meg selv bedre nå som jeg faktisk kan snakke med damer om jeg skulle synest de er interresante.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis jeg inviterer deg ut skal du få både middag og vin. Ikke kebab og øl.

Og et sett skikkelig bra pupper :opplyser:

Jeg sa jeg skulle bruke det mot deg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er tøff som tørr å prøve seg.. Den som intet våger.. intet vinner ;) Og hvor ofte ser du ikke gamle dvaske menn med slanke smekre kvinner? Har sett det flere ganger jeg ;)

Menn ser generellt på det ytre ved første øyekast, og vi leter mer etter indre verdier :) Så klart de kan prøve seg :)

Jeg også har sett dette. Er imponerende hva slags rask kvinner kan nøye seg med å ende opp med. Om vi vurderer kun de ytre kvalitetene da... Om det er mannen eller kvinnen som har tapt eller vunnet vet en jo ikke før en kjenner til hva som foregår bak hjemmets fire vegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo flere de prøver seg på, jo mer øker sjansen for at de får napp. Dessuten får de øvd seg på å ta kontakt med kvinner, noe som også skulle øke sjangsene på sikt. Ikke alle kvinner bryr seg så mye om utseende. En mindre pen mann kan ha bøttevis med sjarm og tiltrekningskraft :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo flere de prøver seg på, jo mer øker sjansen for at de får napp. Dessuten får de øvd seg på å ta kontakt med kvinner, noe som også skulle øke sjangsene på sikt. Ikke alle kvinner bryr seg så mye om utseende. En mindre pen mann kan ha bøttevis med sjarm og tiltrekningskraft :gjeiper:

Og diger lomme.. eh pikk :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel penger da

du må lese andas link, du forstår du den hele sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel penger da

Jepp!

Er det ikke rart hvor pene og godhjertede menn med penger er? Altså, det er jo slik at menn med penger har alle de gode egenskape ne en kvinne ser etter i en mann. Så da er menn med penger uendelig mye bdre mennekser en menn uten penger. Det er slik? Er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Odd Molly

Jepp!

Er det ikke rart hvor pene og godhjertede menn med penger er? Altså, det er jo slik at menn med penger har alle de gode egenskape ne en kvinne ser etter i en mann. Så da er menn med penger uendelig mye bdre mennekser en menn uten penger. Det er slik? Er det ikke?

Det vil alltid finnes damer som går etter menn med penger. Som det alltid vil finnes menn som kun vil ha et "nek" å drasse på.

Men jevnt over vil den "vanlig kvinnen i gata" - ha den "helt vanlig mannen i gata".

Og jevnt over så finner vi oss kjæreste de fleste av oss, enten vi er sånn eller slik.

En god start er å oppføre seg som folk. Der har noen og enhver av oss mye og lære.

Respekt, toleranse, samarbeid, likeverd.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at det faktisk ikke er så mange damer i tyveårene som liker modne menn.

Jo, det er nok av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det finnes nok ingen fasit. Men alt for mange prøver seg på noen som er helt urealistisk for dem å oppnå.

Noen er visst litt innbilske. De prøver seg selvsagt på de som er på et lavt nok nivå. Så de som får 50 år gamle menn etter seg er nok de som er midt på treet utseendemessig, eller under.

Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Om man er jente med et bra utseende lærer man seg vanligvis å unngå å møte blikket på tilfeldig forbipasserende menn. Om man ikke liker å få håpefulle, lystige blikk fra alle mulige menn da. Kanskje har du ikke lært deg helt dette, TS? Selv passer jeg spesielt på at jeg ikke lar blikket falle tilfeldig på utenlandske menn, da de har en tendens til å være mer innbilske og pågående enn de norske. :)

Du må nok gjøre noe med utstrålingen/holdningen/blikket ditt så du formidler at du ikke er interessert og ikke tilgjengelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Noen er visst litt innbilske. De prøver seg selvsagt på de som er på et lavt nok nivå. Så de som får 50 år gamle menn etter seg er nok de som er midt på treet utseendemessig, eller under.

Hehe.

De jentene som oftest blir forsøkt sjekket opp, er de som er 6-7 på skjønnhetsskalaen. De er litt attraktive, men ikke så attraktive at de virker helt uoppnåelige. Så må man også ta i betraktning at en del menn tror de ser bedre ut enn de egentlig gjør. Så en som er en 4'er på skalaen, kan være svært aktiv og håpefull mot disse jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Om man er jente med et bra utseende lærer man seg vanligvis å unngå å møte blikket på tilfeldig forbipasserende menn. Om man ikke liker å få håpefulle, lystige blikk fra alle mulige menn da. Kanskje har du ikke lært deg helt dette, TS? Selv passer jeg spesielt på at jeg ikke lar blikket falle tilfeldig på utenlandske menn, da de har en tendens til å være mer innbilske og pågående enn de norske. :)

Du må nok gjøre noe med utstrålingen/holdningen/blikket ditt så du formidler at du ikke er interessert og ikke tilgjengelig.

Unngå blikk kontakt er notert :)

Endret av Grønnblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jentene som oftest blir forsøkt sjekket opp, er de som er 6-7 på skjønnhetsskalaen. De er litt attraktive, men ikke så attraktive at de virker helt uoppnåelige. Så må man også ta i betraktning at en del menn tror de ser bedre ut enn de egentlig gjør. Så en som er en 4'er på skalaen, kan være svært aktiv og håpefull mot disse jentene.

Det er noe av det dummeste jeg noen gang har lest. Du kan ikke sette en skala som det der. Hvem skal bestemme hvem som går under hva. Hva som er attraktivt for noen er ikke attraktivt for en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...