Gå til innhold

Hvorfor er det så mange stygge menn som prøver seg?


Gjest Chlorophyll

Anbefalte innlegg

Gjest Grønnblomst

Så utrolig mange uattraktive menn som prøver seg. Hva er galt med dem?

Smaken er som baken da, men tror de fleste er enige med meg at de ikke vil ha en mann som er lite attraktiv og innpåsliten.

Hva er egentlig greia? Hvorfor prøver de seg?

Endret av Grønnblomst
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fordi du sjøl ikke er så veldig pen, og de anser deg som "oppnåelig" vel.

nb: feite menn pleier ha mye penger. de sulter ikke. lykke til!

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar de mister interessen kjapt når du åpner munnen.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Er du kravstor frøken? Tror ikke du er noe særlig mindre stygg selv når du kaller andre menn som kanskje ikke er innenfor "din klasse" for stygge. :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valiumsjunkie

Ikke hets TS. Dette er en reell problemstilling, det er mange stygginger som prøver seg.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme mange ganger - men man kan kanskje forandre ordbruken til å si menn som man ikke kan gjengjelde tiltrekningen til.

Jeg har særlig blitt irritert på situasjoner der menn i 50-åra har prøvd seg på meg og venninne-gjengen min (vi er i 20-åra). Dette synes jeg er ekkelt, og forstår ikke helt hvorfor de ikke ser at dette blir for dumt selv?

Men jeg tror mange som er på byen prøver seg på alle de ser som tiltrekkende uten å tenke over om de har sjans selv - kanskje alkoholen har noe med dette å gjøre? :)

Det er iallfall irriterende. Man begynner jo å lure på om man har sendt dem et blikk, eller hvorfor i all verden de kan tro de har sjans (når de er utrolig mye eldre enn deg, stupa fulle osv).

Man vil jo helst at en man er tiltrekt av tilbake skal sjekke en opp, men dessverre er det ikke noen garanti for at dette skjer når man er på byen :S

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Er faktisk ganske fornøyd med hvordan jeg ser ut selv. Kanskje noe galt med væremåten min som gjør at de tror jeg er oppnåelig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høyden er kjipt men serriøst ???? Jeg tenner deffinitivt ikke på tynne atletiske menn... Mange kvinner ser på menns pengbok fremfor utseende/ alder . Det må da være lov å prøve seg og man kan jo avvise dem vennlig men bestemmt. så enkelt er det.

Ingen av oss er perfekte , men det finnes en / ei til oss alle ut der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ganske fornøyd med hvordan jeg ser ut selv. Kanskje noe galt med væremåten min som gjør at de tror jeg er oppnåelig da?

Mulig de tror du kan kjøpes ...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Jeg er ikke tilhenger av å dele inn folk som prøver seg etter utseende, eller, det er iallefall ikke noe jeg selv gjør. Hvis de ikke tar et nei for et nei, da lurer jeg på hva som feiler dem. Og det er uavhengig av utseende :) Hvorfor en mann prøver seg, og hvordan han oppfatter deg og seg selv, er nok litt mer sammensatt enn hvor objektivt pene noen av dere er.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønnblomst

høyden er kjipt men serriøst ???? Jeg tenner deffinitivt ikke på tynne atletiske menn... Mange kvinner ser på menns pengbok fremfor utseende/ alder . Det må da være lov å prøve seg og man kan jo avvise dem vennlig men bestemmt. så enkelt er det.

Ingen av oss er perfekte , men det finnes en / ei til oss alle ut der.

Sant det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Er du kravstor frøken? Tror ikke du er noe særlig mindre stygg selv når du kaller andre menn som kanskje ikke er innenfor "din klasse" for stygge. :gjeiper:

Alle vet jo hva de vil ha og ikke vil ha. Ja, jeg er kravstor. Men akkurat nå, vil jeg ikke ha noen, og da er det veldig irriterende å bli sjekka opp. Særlig hvis det er noe jeg selv definerer som stygt.

Endret av Grønnblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå blir jeg vel slaktet her.

Selv om jeg forstår hva du sier, blir jeg utrolig provosert av måten du ordlegger deg på. Du må bare regne med å få pes og bli slaktet når du betegner folk så nedsettende.

Men kred til deg for at du poster med nicket ditt skal du ha.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje de ikke ser på seg selv som stygge? Den som intet våger inter vinner. Så lenge de gir seg når du sier i fra, er det vel greit?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å skremme dem vekk med å si at jeg har AIDS eller at jeg har diare.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Selv om jeg forstår hva du sier, blir jeg utrolig provosert av måten du ordlegger deg på. Du må bare regne med å få pes og bli slaktet når du betegner folk så nedsettende.

Men kred til deg for at du poster med nicket ditt skal du ha.

Ja. Jeg kunne kanskje ha ordlagt meg litt finere, men trengte en utblåsning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å skremme dem vekk med å si at jeg har AIDS eller at jeg har diare.

det er jo ganske bekymringsverdig at de tror deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...