Gå til innhold

Hvorfor er det så mange stygge menn som prøver seg?


Gjest Chlorophyll

Anbefalte innlegg

Det bryr meg egentlig ikke det grann. Ts klager over at stygge menn prøver seg og synes det er slitsomt. Det er trådens tema. Ikke hvorvidt kjekke menn prøver seg eller ikke. Dessuten, hvis jeg husker riktig så skrev ts for noen sider tilbake at hun ikke vil ha oppmerksomhet overhodet fortiden.

Da kan hun vel holde seg unna steder hun vil bli sjekka opp av menn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilket alternativ har de??!!

Hvis de ikke prøver seg, så blir det ivertfall ikke noe dame på dem. En stygg mann uten initiativ blir neppe gift.

Kanskje de tenker at DU er i min liga, eller at DU ser ut som en hyggelig dame som faller for sjarm mer enn utseende :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan hun vel holde seg unna steder hun vil bli sjekka opp av menn?

Ja det får du spørre henne om. Jeg er ikke ts. Jeg synes bare det var ufint å begynne å rakke ned på utseende til ts og "gjest".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det får du spørre henne om. Jeg er ikke ts. Jeg synes bare det var ufint å begynne å rakke ned på utseende til ts og "gjest".

For de rakker jo ikke ned på noens utseende...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de rakker jo ikke ned på noens utseende...

Og det har jeg aldri sagt er greit heller. Svarte ts rimelig tidlig i tråden om hva jeg mente med akkurat det. MEN, selvom ts og muligens "gjest" har rakket ned på noens utseende så betyr det ikke at det gir deg retten til å gjøre det samme. Ikke synk ned på det samme nivået!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket alternativ har de??!!

Hvis de ikke prøver seg, så blir det ivertfall ikke noe dame på dem. En stygg mann uten initiativ blir neppe gift.

Kanskje de tenker at DU er i min liga, eller at DU ser ut som en hyggelig dame som faller for sjarm mer enn utseende :)

Nei, du kan ikke si slikt. Menn er jo dumme, ekle og stygge. De er dumme fordi de ikke vet hvor stygge og ekle de er. De er også dumme fordi de ikke forstår at damene er i en heeelt annen liga enn dem. Prøver de som har vært uheldig med utseende seg, så skal de faen meg få smake litt av voldtektssprayen. Jeg trekker den raskere enn min egen skygge!

PS!

Denne tråden handler om forsmådde kvinner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

For de rakker jo ikke ned på noens utseende...

Hvilken bruker har jeg rakket ned utseendet til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke voksen bare fordi man er myndig. Arv, oppvekst, og miljøene man går i har veldig mye mer å si, enn alderen.

Jo, man er per definisjon voksen. En 50-åring som oppfører seg som en 14-åring er fortsatt en voksen person som man stiller krav til som voksen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mange uattraktive menn som prøver seg. Hva er galt med dem?

Smaken er som baken da, men tror de fleste er enige med meg at de ikke vil ha en mann som er lite attraktiv og innpåsliten.

Hva er egentlig greia? Hvorfor prøver de seg?

Du kan være glad i det hele tatt at noen gidder å sjekke deg opp, mange andre ville blitt smigret av at det kom en å la an på en. Kan jo hende mange menn har samme mening om deg dersom du prøver å sjekke opp noen også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Du kan være glad i det hele tatt at noen gidder å sjekke deg opp, mange andre ville blitt smigret av at det kom en å la an på en. Kan jo hende mange menn har samme mening om deg dersom du prøver å sjekke opp noen også.

Kanskje noen blir smigret, men ikke jeg. Kan ikke noe for det. Om jeg ikke liker det jeg ser, vemmes jeg bare over det. Noe jeg selvfølgelig ikke sier, men bare tenker.

Kan godt være det ja, men jeg er heller ikke den typen jente som går ut og sjekker opp folk. Liker bedre å bli litt mer kjent med personen på andre måter, for å se om det faktisk er noe der :)

Sjekking ute på byen driver jeg aldri med, da jeg synes ONS ikke er noe for meg. Hører om alt for mange av de som har hatt heftig sex en kveld, og som ikke får svar etterpå. Sånt gidder ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ærlighet blir alltid etterlyst, men med en gang man er ærlig så blir det også feil.

Vær helt ærlig nå! Hva tror du er grunnen til at noen damer klager over slikt på nettet?

Hvordan være ærlig når man kommenterer andres utseende når du ikke aner hvordan de ser ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Da kan hun vel holde seg unna steder hun vil bli sjekka opp av menn?

Jaha så hun må slutte å gå ut å ha det kjekt sammen med venninner og holde seg inne for seg selv vekk fra der det fins menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jo, man er per definisjon voksen. En 50-åring som oppfører seg som en 14-åring er fortsatt en voksen person som man stiller krav til som voksen.

en 50 åring som oppfører seg som 14 må ha et eller annet syndrom. En normal 50 åring oppfører seg ikke som 14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønnblomst

en 50 åring som oppfører seg som 14 må ha et eller annet syndrom. En normal 50 åring oppfører seg ikke som 14

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Grønnblomst

Hadde jeg tenkt meg litt om, burde jeg heller skrevet folk, i stedet for menn. Dette gjelder jo faktisk for begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Mannfolkene må rett og slett bare slutte å drikke seg selv pene.

Så lenge kvinnfolkene gjør det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Så lenge kvinnfolkene gjør det samme.

Nå er det oftest menn som sjekker men ja er forsåvidt enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...