Gå til innhold

Hvorfor er det så mange stygge menn som prøver seg?


Gjest Chlorophyll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Er ikke alltid det hjelper dersom man er høflig, for noen, så snart du smiler tenker at hvis de prøver litt hardere så klarer de å overtale likevel. Ikke alle tar et nei for et nei. Det gjør de sjelden om jeg er høflig først, og da kan jeg bli bitchy etter en stund om en fyr ikke gir seg.

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Er ikke alltid det hjelper dersom man er høflig, for noen, så snart du smiler tenker at hvis de prøver litt hardere så klarer de å overtale likevel. Ikke alle tar et nei for et nei. Det gjør de sjelden om jeg er høflig først, og da kan jeg bli bitchy etter en stund om en fyr ikke gir seg.

Ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Har du tenkt over at den gutten du nettopp avviste kaldt og likegyldig kanskje er gull verdt for noen,men du ødelegger selvtilliten hans enda mer når han kanskje må ta til seg mot for å gå bort og snakke til deg og du bare er kjip og sur tilbake?

Spørs jo selvfølgelig på omstendigheter, føler jeg at sikkerheten min er truet, så smiler jeg selvfølgelig ikke,og etter å ha avvist 1-2 ganger, må man være tøffere. Er han full i tillegg er det best å være direkte, da han kan misforstå smil..Men i vanlige omstendigheter skjønner jeg ikke hvorfor man ikke kan være hyggelig..

Har ikke tenkt så mye over det. Men du sier noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pelle

Nemlig.

Ikke lat som du har personlige erfaringer med slik situasjoner - det er det ingen med litt realistisk ( og estetisk) sans som tror på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt så mye over det. Men du sier noe der.

Hyggelig å høre.

Respekt for folk som greier å tenke over sin handlinger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest .-L-.

Er ikke alltid det hjelper dersom man er høflig, for noen, så snart du smiler tenker at hvis de prøver litt hardere så klarer de å overtale likevel. Ikke alle tar et nei for et nei. Det gjør de sjelden om jeg er høflig først, og da kan jeg bli bitchy etter en stund om en fyr ikke gir seg.

Vi har møtt en del damer som bare er frekke når vi kommer bort og sier hei. Dersom man aktivt sjekker blir man vandt til det og ettervært klarer man å snu det til noe posetivt, men disse stille og sjenerte guttene som bruker 10 min på å bare tørre å gå bort å si hei til en dame blir jo bare ødelagt av å bli brutalt avist. Jaja, der endte han opp med å bli bitter og en kvinnehater.

Jeg hadde kost meg så sykt om rollene hadde vært reversert slik at noen av disse damene kunne fått smake sin egen medisin.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vi har møtt en del damer som bare er frekke når vi kommer bort og sier hei. Dersom man aktivt sjekker, blir man vant til det, og etter hvert klarer man å snu det til noe positivt, men disse stille og sjenerte guttene som bruker 10 min på å bare tørre å gå bort å si hei til en dame, blir jo bare ødelagt av å bli brutalt avvist. Jaja, der endte han opp med å bli bitter og en kvinnehater.

Disse kvinnene er da bare ærlige når de avviser uønskede tilnærmelser. Ærlighet i slike forhold er viktig, det motsatte ville være lureri. Gutter som prøver seg, må tåle å bli avvist, ellers får de holde seg for seg selv. Kvinnene som avviser, har krav på å bli tatt på alvor, og menn som ikke tar avvisningen seriøst men prøver seg for annen gang, gjør seg skyldige i seksuell trakassering. Dette er kriminelt, potensielt straffbart, og det kan på ingen måte aksepteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Disse kvinnene er da bare ærlige når de avviser uønskede tilnærmelser. Ærlighet i slike forhold er viktig, det motsatte ville være lureri. Gutter som prøver seg, må tåle å bli avvist, ellers får de holde seg for seg selv. Kvinnene som avviser, har krav på å bli tatt på alvor, og menn som ikke tar avvisningen seriøst men prøver seg for annen gang, gjør seg skyldige i seksuell trakassering. Dette er kriminelt, potensielt straffbart, og det kan på ingen måte aksepteres.

Vi tåler å bli avist, vi liker dårlig å bli avist på en dårlig måte.

Tror du jeg gidder å ta en dame på alvor når hun er frekk med meg?

Jeg kan gi henne en sjangs til, men da skal jeg være i et godt humør. Som oftest får de, "ha en fin kveld", og en kald skulder.

Jeg har ikke lenger behov for å snu frekke damer til å like meg. Jeg synes det var gøy før, men nå synes jeg heller de skulle vært sent tilbake på barneskolen for å lære seg folkeskikk. Hva var det vi lærte da? Vær mot andre slik du vil at de skal være mot deg.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Problemet med hurpene er at de på en måte ønsker å bli satt på plass, nesten som i eventyret prinsessen som ingen kunne målbinde. Nå har jeg stilt spørsmålet før om dette er en ond sirkel for noen av dem, ettersom når de oppfører seg såpass usmakelig og med det tillegger seg etterhvert en stygg uvane så skygger de mennene som hun "fortjener" av banen, så da står hun der igjen og bare blir sjekket opp av kvalme menn som liker det dramaet som det nå engang er å sjekke opp bitre mennesker.

Jeg prøver ikke å forsvare innpåslitne menn som fortjener i kjeftsmelle, dog så peker jeg på noe som kan være et problem og det ikke uten grunn. For å si det slik... det er sjeldent at jeg finner tonefallet til norske kvinner behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Ikke lat som du har personlige erfaringer med slik situasjoner - det er det ingen med litt realistisk ( og estetisk) sans som tror på.

Folk skal få tro hva de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lat som du har personlige erfaringer med slik situasjoner - det er det ingen med litt realistisk ( og estetisk) sans som tror på.

Jeg tror det kan være mange gamle og overstadig berusede menn som prøver seg på "gjest" og TS. Og her er vi vel ved sakens kjerne: Det er ikke 10-erne som klager over slikt på nettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg tror det kan være mange gamle og overstadig berusede menn som prøver seg på "gjest" og TS. Og her er vi vel ved sakens kjerne: Det er ikke 10-erne som klager over slikt på nettet.

Hvordan kan du vite hvordan de som klager over dette ser ut her inne? Er jo anonymt uten bilde av folk.. ehhh.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror muligens at mange menn 50+ fornekter alderen og utseendet sitt, og når de drikker attpåtil, så prøver de seg. Muligens har de fått napp hos enkelte kvinner i 40-åra og over, og dermed kan de ha fått en tro på at de har draget. Jeg opplevde selv at en i 50-åra prøvde seg på meg da jeg var 18, og jeg ble forbannet. Mest fordi han kunne ha vært min pappa, og en alkoholisert fyr er i utgangspunktet helt uaktuelt som partner på noen måte. Men det er mulig den fyren ikke så det selv, at han var ekkel sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir for lavmål å kritisere utseende til Ts og "gjest".

Ærlighet blir alltid etterlyst, men med en gang man er ærlig så blir det også feil.

Vær helt ærlig nå! Hva tror du er grunnen til at noen damer klager over slikt på nettet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlighet blir alltid etterlyst, men med en gang man er ærlig så blir det også feil.

Vær helt ærlig nå! Hva tror du er grunnen til at noen damer klager over slikt på nettet?

Man kan være ærlig uten å være ufin. Dessuten har ingen av dem spurt deg om du synes de er pene eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan være ærlig uten å være ufin. Dessuten har ingen av dem spurt deg om du synes de er pene eller ikke.

Hva tror du egentlig er problemet her?

1. At stygge menn prøver seg

2. At de kjekke gutta ikke prøver seg

Tipp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du egentlig er problemet her?

1. At stygge menn prøver seg

2. At de kjekke gutta ikke prøver seg

Tipp!

Det bryr meg egentlig ikke det grann. Ts klager over at stygge menn prøver seg og synes det er slitsomt. Det er trådens tema. Ikke hvorvidt kjekke menn prøver seg eller ikke. Dessuten, hvis jeg husker riktig så skrev ts for noen sider tilbake at hun ikke vil ha oppmerksomhet overhodet fortiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...