AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #81 Skrevet 27. mai 2012 Tror ikke du mener det slik, men det høres ut som om du snakker om en eller annen vare. "Nå for tiden må man helt til Øst-Europa for å finne grønne paprikaer" :gjeiper: Jo han mener det slik. BM2 er en kvinnehater. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #82 Skrevet 27. mai 2012 Færre og færre av disse. Nå som solen har kommet frem ser en til sin store skuffelse at enda flere feite kvinner har poppet opp i løpet av vinteren. Det er ikke som i sin ungdpom da norske kvinner ennå var slanke. Nå må en til Øst-Europa for å finne disse. Akkurat det samme gjelder dere menn. I tillegg er de fleste av dere grisestygge også. Finnes omtrent ikke en eneste normalt pen mann i Norge.
Gjest BM2 Skrevet 27. mai 2012 #83 Skrevet 27. mai 2012 Tror ikke du mener det slik, men det høres ut som om du snakker om en eller annen vare. "Nå for tiden må man helt til Øst-Europa for å finne grønne paprikaer" :gjeiper: Tja... Når en ikke skal annet en å hvile øynene sine på dem så blir det jo teit å late som om det ikke er veldig overfladisk. Syns du ikke?
Gjest BM2 Skrevet 27. mai 2012 #84 Skrevet 27. mai 2012 Jo han mener det slik. BM2 er en kvinnehater. Bevis din påstand, eller møt med kårde og vitne under eiken ved vannet ved daggry.
Gjest Badabing Skrevet 28. mai 2012 #85 Skrevet 28. mai 2012 Er det badehetta du savner? For da skal jeg da jammen kjøpe meg en sånn!
goldenchanel Skrevet 28. mai 2012 #86 Skrevet 28. mai 2012 Jeg er 170 høy.. min idealvekt er 72 kg, regnet ut av personlig trener som har stilt i fitness klasser i mange år! dette har sammenheng med muskelmassen min, å si noen er overvektig basert på kilo er BULLSHIT! Muskler veier mer enn fett men tar mindre plass. Det å si at det er naturlig for menn å veie mer enn kvinner er også bullshit, for i dagens samfunn er mennene like late og muskelløse som de påstår kvinnene er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå