Gjest BettyBoop Skrevet 27. mai 2012 #61 Skrevet 27. mai 2012 Jayne Mansfield var definivt flott! Men sånn byste får jeg bare ikke, med mindre jeg tar silikon. Underkroppen min kan derimot minne om hennes, bare at jeg er høyere og mer langbent. Hun hadde ikke alltid så ekstremt smal midje. http://www.owensarchive.com/images/uploads/Classic%20Hollywood/Jayne_Mansfield_photo_32.jpg Fortsatt fin, men ikke like ekstrem forskjell. fortsatt tydelig at hun suger inn magen. 1
Djungelvrål Skrevet 27. mai 2012 #62 Skrevet 27. mai 2012 Færre og færre av disse. Nå som solen har kommet frem ser en til sin store skuffelse at enda flere feite kvinner har poppet opp i løpet av vinteren. Det er ikke som i sin ungdpom da norske kvinner ennå var slanke. Nå må en til Øst-Europa for å finne disse. Ser du ut som et fruktfat du da?
Gjest BM2 Skrevet 27. mai 2012 #63 Skrevet 27. mai 2012 Ser du ut som et fruktfat du da? Nei, men jeg ser ikke ut som Michelin-mannen heller. Jeg kan jogge en mil uten å dø liksom.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #64 Skrevet 27. mai 2012 større pupper, mer timeglassfigur og lengre ben, skal jeg lixom bli mindre sexy med å strekke meg etter henne? 1
Gjest HunterLady Skrevet 27. mai 2012 #65 Skrevet 27. mai 2012 Flott kropp på kvinnen i hovedinnlegget. Jeg ser vel omtrent slik ut, bortsett fra at lårene mine er litt større.
Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2012 #66 Skrevet 27. mai 2012 Ser du ut som et fruktfat du da? selvfølgelig! BM2 er selve sexguden, siden han kan rakke ned på alle de feite damene som florerer overalt i tide og utide!
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #67 Skrevet 27. mai 2012 Færre og færre av disse. Nå som solen har kommet frem ser en til sin store skuffelse at enda flere feite kvinner har poppet opp i løpet av vinteren. Det er ikke som i sin ungdpom da norske kvinner ennå var slanke. Nå må en til Øst-Europa for å finne disse. Og i Øst-Europa vil vi ha menn som matcher vårt utseende. Med andre ord, tror ikke du treffer.
Gjest BM2 Skrevet 27. mai 2012 #68 Skrevet 27. mai 2012 selvfølgelig! BM2 er selve sexguden, siden han kan rakke ned på alle de feite damene som florerer overalt i tide og utide! Hvor og når har jeg påstått dette? Forøvrig anser jeg det som min rett å ha en preferanse til både kroppsform og ikke minst kondisjon på kvinner.
Gjest BM2 Skrevet 27. mai 2012 #69 Skrevet 27. mai 2012 Og i Øst-Europa vil vi ha menn som matcher vårt utseende. Med andre ord, tror ikke du treffer. Nå har jeg ingen planer om å ingå noe forhold med noen. Jeg skal kikke på deilige Øst-Europeiske damer. Det er ca det de duger til.
Gjest Mori Skrevet 27. mai 2012 #70 Skrevet 27. mai 2012 Nå har jeg ingen planer om å ingå noe forhold med noen. Jeg skal kikke på deilige Øst-Europeiske damer. Det er ca det de duger til. For et forkastelig syn å ha på mennesker. 6
Gjest BM2 Skrevet 27. mai 2012 #71 Skrevet 27. mai 2012 For et forkastelig syn å ha på mennesker. Nåja... Klarer ikke å se at hverken jeg eller de ville blitt lykkelige i et forhold sammen. Så du kan like så gjerne si at jeg ikke duger til annet for dem heller. Dvs, jeg duger neppe som en sikleklut. Men hvem bryr seg? Jeg liker flotte kvinner og har baller nok til å si det høyt.
Gjest Mori Skrevet 27. mai 2012 #72 Skrevet 27. mai 2012 Nåja... Klarer ikke å se at hverken jeg eller de ville blitt lykkelige i et forhold sammen. Så du kan like så gjerne si at jeg ikke duger til annet for dem heller. Dvs, jeg duger neppe som en sikleklut. Men hvem bryr seg? Jeg liker flotte kvinner og har baller nok til å si det høyt. Det er et forkastelig syn å ha på mennesker når du sier "det er ca det de duger til". Det at du liker flotte damer, flott det, men det du synes er ei flott dame, betyr ikke at alle gjør det.
Gjest BM2 Skrevet 27. mai 2012 #73 Skrevet 27. mai 2012 Det er et forkastelig syn å ha på mennesker når du sier "det er ca det de duger til". Det at du liker flotte damer, flott det, men det du synes er ei flott dame, betyr ikke at alle gjør det. Øh, ja? Og poenget ditt var? Pluss, hva i all verden skal en klare å få mer utav disse kvinnene utover å se på dem og synes de er lekre? jeg kan jo ikke ta dem med hjem til Norge liksom? Skal jeg stikek til dem penger i ren empati? KJøpe noen sko til dem? Altså, hva i alle dager mer en å så på dem skal de duge til for meg?
Gjest Mori Skrevet 27. mai 2012 #74 Skrevet 27. mai 2012 Øh, ja? Og poenget ditt var? Pluss, hva i all verden skal en klare å få mer utav disse kvinnene utover å se på dem og synes de er lekre? jeg kan jo ikke ta dem med hjem til Norge liksom? Skal jeg stikek til dem penger i ren empati? KJøpe noen sko til dem? Altså, hva i alle dager mer en å så på dem skal de duge til for meg? Poenget mitt er at det er stygt sagt om andre mennesker, sånn er det.
Gjest BM2 Skrevet 27. mai 2012 #75 Skrevet 27. mai 2012 Poenget mitt er at det er stygt sagt om andre mennesker, sånn er det. Ja ja, ærlighet varer lengst sies det. En kan jo lure.
Sinner Skrevet 27. mai 2012 #76 Skrevet 27. mai 2012 Herregud, dette ble litt flaut å sitte å lese. Jeg tror poenget med denne posten var for at jenter skal skjønne at det er greit å ha litt ekstra på kroppen og at man ikke må se ut som de raadmagre modellene vi ser nå til dags. Det er vakkert å ha runde former, for det er det som utstråler KVINNE! Det vi nå til dags kaller "feit" er for noen år siden idealkroppen, og jeg vet de fleste har litt skavanker her og der og kanskje litt for mye av ting der og der, men det er som ordtaket : "Mer å ta i, mere å være glad i!" Så jenter, rett opp ryggen, hev hodet og skyt ut brystkassa deres! Vær stolt av den DU er :-D Det kan være vakkert å være tynn og flatbrystet også, så lenge det er naturlig. Det er faktisk mange som er skapt slik. Idag har det blitt så akseptert å rakke ned på tynne mennesker at det er en skam. Men bevares, modellen i ts sin post var flott hun, men vi har alle forskjellig kropp og takk og lov for det.
Gjest .-L-. Skrevet 27. mai 2012 #77 Skrevet 27. mai 2012 Ahh, femtitallets damer Hver sin smak. Er veldig fornøyd med damene i dag jeg..
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #78 Skrevet 27. mai 2012 Unskyld meg, men er man OVERVEKTIG når man er 1.70 og veier 68??? Jeg er 1.70 og veier 64, føler meg IKKE stor. Får hele tiden høre at jeg er slank etc. Men legger jeg på meg 4 kilo er jeg altså overvektig?? Å veie 57, som en skrev Jane Mansfiled gjorde, syntes jeg er lite, for meg da, da ville jeg sett på meg selv som tynn. Vet ikke hvor høy J.M var.
Sinner Skrevet 27. mai 2012 #79 Skrevet 27. mai 2012 Unskyld meg, men er man OVERVEKTIG når man er 1.70 og veier 68??? Jeg er 1.70 og veier 64, føler meg IKKE stor. Får hele tiden høre at jeg er slank etc. Men legger jeg på meg 4 kilo er jeg altså overvektig?? Å veie 57, som en skrev Jane Mansfiled gjorde, syntes jeg er lite, for meg da, da ville jeg sett på meg selv som tynn. Vet ikke hvor høy J.M var. Nei, du er ikke overvektig. Det er bare kroppshysteriet som har blitt helt ekstremt. Enten er man for tynn eller for feit. Jeg er 160 og 52 kilo og har alltid vært slank, folk som er eldre enn meg mener jeg er tynn men ifølge ungjenteblogger så er jeg feit Jeg selv ser på meg selv som helt normalt slank. Det er søren meg ikke rart det er så mange med spiseforstyrrelser både den ene og den andre veien nå til dags.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #80 Skrevet 27. mai 2012 Færre og færre av disse. Nå som solen har kommet frem ser en til sin store skuffelse at enda flere feite kvinner har poppet opp i løpet av vinteren. Det er ikke som i sin ungdpom da norske kvinner ennå var slanke. Nå må en til Øst-Europa for å finne disse. Tror ikke du mener det slik, men det høres ut som om du snakker om en eller annen vare. "Nå for tiden må man helt til Øst-Europa for å finne grønne paprikaer" :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå