Gå til innhold

Her er bikinikroppen deres jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser omtrent slik ut, bare litt strammere og litt mer muskler. Heldig for meg da :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser omtrent slik ut, bare litt strammere og litt mer muskler. Heldig for meg da :)

Du har missforstått hvis du tror kvinner skal ha synlige muskler. :filer: For al del, tren styrke for å stramme opp, men blir dere definerte er det no go for min del. Kvinner skal ha et naturlig fettlag rundt kroppen!

• Liker 16
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Du har missforstått hvis du tror kvinner skal ha synlige muskler. :filer: For al del, tren styrke for å stramme opp, men blir dere definerte er det no go for min del. Kvinner skal ha et naturlig fettlag rundt kroppen!

Synes du ;)

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

:) Heldigvis for meg så trener jeg som jeg gjør fordi det gir meg en enorm og fin livskvalitet, og ikke fordi menn skal sikle eller synes jeg har for mye, osv :) Trener for min del jeg, hva gjør du?

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Samme med 50 talls menn også. Denne generasjonen unge mennesker som driver å lager disse stygge overdimensjonerte fitnesskroppene er en folkeskdom. gutter som overfråtser i gainshakes og jenter som prøver å henge på. nasty.

• Liker 14
Skrevet

Jepp, har litt sånn kropp jeg også. Kanskje med lengre ben da...

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

50-talls :strix:

jeg elsker elsker elsker disse denne her nettbutikken:

http://shop.kjoledamen.no/categories/50-talls-kjoler

edit: wopsii- jeg leste i overskriften "her er Bikinitoppen deres jenter", så jeg skjønte ikke før nå hvorfor alle andre her begynte å skrive om dere egne kropper :ler: da ble det kanskje litt OT å poste denne linken jeg postet da..

Endret av NozMonster
  • Liker 10
Skrevet

Her er bikinikroppen deres ? Neitakk. Tror heller jeg vil ha den jeg har jeg.

• Liker 4
Gjest NozMonster
Skrevet

Her er bikinikroppen deres ? Neitakk. Tror heller jeg vil ha den jeg har jeg.

Me2! jeg vil ikke ha den samme kroppen som alle andre har... så kjedelig da!

AnonymBruker
Skrevet

Det som er greia er jo at kroppsfasongen til folk har endra seg veldig fra femtitallet. Pga mye usunn mat, raske karbohydrater etc legger fettet seg i dag på magen. Det er ikke attraktivt!

• Liker 1
Skrevet

Hva med menn med atletiske kropper da? Av type langrenn, svømming osv. Ikke de som henger på treningsstudio 24/7 men som har muskler man faktisk bruker til noe? :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med menn med atletiske kropper da? Av type langrenn, svømming osv. Ikke de som henger på treningsstudio 24/7 men som har muskler man faktisk bruker til noe? :)

Hvis du tror Thomas alsgaard og petter northug har bygd krppene sine uten å være i styrkerommet tar du feil. Du får ikke en atletisk kropp av langrenn eller fotball alene. Det er det pushups, benpress, pullups, miitærpress, markløft, knebøy osv som gir. Og de gymmusklene kan brukes til så mangt. Bant annet å dra kvins.

• Liker 3
Skrevet

Hvis du tror Thomas alsgaard og petter northug har bygd krppene sine uten å være i styrkerommet tar du feil. Du får ikke en atletisk kropp av langrenn eller fotball alene. Det er det pushups, benpress, pullups, miitærpress, markløft, knebøy osv som gir. Og de gymmusklene kan brukes til så mangt. Bant annet å dra kvins.

Jeg har atletisk kropp på nivå med dem, og har ikke vært en time istyrkerommet. Det kommer ann på hvordan man legger opp treningen sin, og hva man trener mot :)

Skrevet

Jeg er så glad for at folk liker forskjellige kropper! Da er det noen til alle, sånn til syvende og sist :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ut som dagens modeller. Er glad jeg ikke ser ut som en dame fra 50-tallet, for brede hofter.

Du ser ut som en ung knoklete gutt med andre ord! Grattis! det er virkelig noe å juble for :fnise:

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ut som dagens modeller. Er glad jeg ikke ser ut som en dame fra 50-tallet, for brede hofter.

De hadde ikke så brede hofter, bare smale midjer.

• Liker 5
Gjest Meridius
Skrevet

:) Heldigvis for meg så trener jeg som jeg gjør fordi det gir meg en enorm og fin livskvalitet, og ikke fordi menn skal sikle eller synes jeg har for mye, osv :) Trener for min del jeg, hva gjør du?

Han liker ikke kvinner som er sterkere enn seg selv, fordi han er lat og lubben :)

• Liker 3
Skrevet

Herregud, dette ble litt flaut å sitte å lese. Jeg tror poenget med denne posten var for at jenter skal skjønne at det er greit å ha litt ekstra på kroppen og at man ikke må se ut som de raadmagre modellene vi ser nå til dags. Det er vakkert å ha runde former, for det er det som utstråler KVINNE! Det vi nå til dags kaller "feit" er for noen år siden idealkroppen, og jeg vet de fleste har litt skavanker her og der og kanskje litt for mye av ting der og der, men det er som ordtaket :

"Mer å ta i, mere å være glad i!" Så jenter, rett opp ryggen, hev hodet og skyt ut brystkassa deres! Vær stolt av den DU er :-D

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...