Gå til innhold

Her er bikinikroppen deres jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt normale kvinner som vi ennå ser i gatene.

Færre og færre av disse. Nå som solen har kommet frem ser en til sin store skuffelse at enda flere feite kvinner har poppet opp i løpet av vinteren. Det er ikke som i sin ungdpom da norske kvinner ennå var slanke. Nå må en til Øst-Europa for å finne disse.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Færre og færre av disse. Nå som solen har kommet frem ser en til sin store skuffelse at enda flere feite kvinner har poppet opp i løpet av vinteren. Det er ikke som i sin ungdpom da norske kvinner ennå var slanke. Nå må en til Øst-Europa for å finne disse.

Har du enda ikke kommet deg dit? Hvor mange år har du egentlig snakket om alle de fine damene der? Husj, avgårde med seg!

• Liker 9
Skrevet

Har du enda ikke kommet deg dit? Hvor mange år har du egentlig snakket om alle de fine damene der? Husj, avgårde med seg!

Reiser i sommer ;) Ikke tilfeldig valgt ferie desitnasjon for å si det slik :cool:

Gjest BettyBoop
Gjest NozMonster
Skrevet

nå synes jeg du er ganske stygg i munnen fingrene BM2...!

Skrevet

nå synes jeg du er ganske stygg i munnen fingrene BM2...!

:klo:

Denne forstår jeg seriøst lite av?

• Liker 1
Gjest Vodka
Skrevet

ordene du ytrer.. kommer fra et tastatur. du bruker fingrene på tastaturet.

Gjest NozMonster
Skrevet

.....

....smart du Vodka :tommelopp:

Skrevet

Duh :roll:

HVA er det med ORDENE MINE som er stygt?

Jøss... Noen har virkelig vondt for det...

Gjest NozMonster
Skrevet

Duh :roll:

HVA er det med ORDENE MINE som er stygt?

Jøss... Noen har virkelig vondt for det...

bare synes du var litt vel nedlatende til disse "feite kvinnene som popper opp overalt nå som sommeren kommer"

bare synes man skal være litt forsiktig med hva man sier når man ikke vet om det ligger en årsak bak eller når man ikke vet hvordan personene reagerer. det kan være noen eller mange av dem i denne tråden :vetikke:

Skrevet

bare synes du var litt vel nedlatende til disse "feite kvinnene som popper opp overalt nå som sommeren kommer"

bare synes man skal være litt forsiktig med hva man sier når man ikke vet om det ligger en årsak bak eller når man ikke vet hvordan personene reagerer. det kan være noen eller mange av dem i denne tråden :vetikke:

Jeg omtaler det generelle faktum at nordmenn blir feitere og feitere. Og, det er mer og mer synlig for hvert år som går. Sammenlignet med land der levestandarden er lavere så ser nordmenn i snitt smellfeite. Vi koser oss til døde rett og slett.

Årsaken til at nordmenn blir stadig tyngre heter kaffe latte, gulrotkake og kaféoverforbruk. Vi stapper i oss så latterlig mye mer mat en hva vi trenger at det kan bare gå en vei, rett i fettberget. Se på USA, det er der vi er på vei. Nei takke meg til land der en ikke får fatt i mer en det en trenger. Da blir en ikke feit, har tid til andremennesker og har det generelt sett mye bedre en i overfladiske feite Norge.

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg omtaler det generelle faktum at nordmenn blir feitere og feitere. Og, det er mer og mer synlig for hvert år som går. Sammenlignet med land der levestandarden er lavere så ser nordmenn i snitt smellfeite. Vi koser oss til døde rett og slett.

Årsaken til at nordmenn blir stadig tyngre heter kaffe latte, gulrotkake og kaféoverforbruk. Vi stapper i oss så latterlig mye mer mat en hva vi trenger at det kan bare gå en vei, rett i fettberget. Se på USA, det er der vi er på vei. Nei takke meg til land der en ikke får fatt i mer en det en trenger. Da blir en ikke feit, har tid til andremennesker og har det generelt sett mye bedre en i overfladiske feite Norge.

ja, det er jo sant at det der sies.

det er nok bare jeg som er blind som ikke ser så mange overvektige rundtomkring..

Skrevet

ja, det er jo sant at det der sies.

det er nok bare jeg som er blind som ikke ser så mange overvektige rundtomkring..

Seriøst?!? Da ER du blind! Det er valker over en lav sko over alt!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tviler sterkt på at det var poenget. Det var snakk om gjennomsnitt, ikke enkeltpersoner.

Vet, tenkte bare å sette det litt på spissen. Er så latterlig lei av at vekt, BMI osv skal styre om man er slank eller feit.

Gjest "gjest"
Skrevet

Nei det er visst ikke 'lov' å være tynn og slank :popcorn:

Ikke det nei?

Mange feite menn også, mine øyne blør.

Skrevet

Ikke det nei?

Mange feite menn også, mine øyne blør.

Joda, krangler ikke på det. Samme årsak, samme problem. Men jeg har aldri tent på menn i sommerkjoler heller :gjeiper: Så da bruker jeg ikke krefter på feite menn ;) Dog, jeg gjør mitt ytterste for å ikke være en feit mann! :opplyser: Jeg er bare lav! :cool:

Gjest "gjest"
Skrevet

Joda, krangler ikke på det. Samme årsak, samme problem. Men jeg har aldri tent på menn i sommerkjoler heller :gjeiper: Så da bruker jeg ikke krefter på feite menn ;) Dog, jeg gjør mitt ytterste for å ikke være en feit mann! :opplyser: Jeg er bare lav! :cool:

Stakkars.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere som sikler etter 50-tallets kvinnekropper må jo ha en skrue løs et sted.

Bedritne uvitere ønsker gjerne at drømmedama si skal se slik ut, men heldigvis er disse i mindretall... og ender som oftest opp med noe helt ubrukelig noe, som f.eks importerer ei utenlandsk dame for å ha hun som sexslave og la hun gjøre alt husarbeidet.

Å påpeke at 50-tallets damer var så mye flottere og tynnere enn det damer er i dag, er jo helt på trynet. 50-tallet kvinnfolk hadde som oftest bare utseendet sitt å gå på, og de sultet seg ihjel, drakk seg dritings hver dag og røyket som pokker. Er det da rart de var så tynne?

Dagens kvinner har lært seg og leve livet, og slik Norge fungerer i dag, har vi det tusen ganger bedre enn det var før. Det er ikke like lenger uakseptabelt å ha noen ekstra kilo på kroppen slik det var på 50-tallet. Vi har i dag mannfolk som virkelig setter pris på kvinners kropp og fasong - i alle ulike strl. Dessverre, så har vi fremdeles disse ekle rottene blant oss slik som i 50-tallet.

Det er ikke uten grunn at levealderen hos kvinner har økt med over 10 år siden 50-tallet. Vi vet å ta vare på oss selv, og er ikke avhengig av å sulte oss ihjel for å få et fint liv!

Skrevet

Huff og uff... skjønner ikke hvorfor man alltid må dra opp tråder som handler om vekt her på KG! Vekt er ett ømfintlig tema, og jeg blir litt lei av menn som tror at alle jenter som er overvektig/har litt ekstra på kroppen er late jævler som trykker tryne sitt fult av sjokolade og hamburger hver dag. Noen har lettere for å legge på seg enn andre, noen har BREDERE/KRAFTIGERE benbygning enn andre, nei ikke tyngre for tyngden av skjelettet til en med kraftig benbygning utgjør bare noen 100g forskjell, men massen man kan fylle dette med utgjør en forskjell. Selv har jeg 68 kg ren muskelmasse, og ja jeg er 170 og ja jeg er overvektig, og har alltid vært det i større eller mindre grad, men jeg har trent hele tiden! trent, og trent og grått fordi jeg ikke får den kroppen jeg vil ha selvom jeg jobber ræva av meg på trening.

Vi liker alle forskjellige kropper, og burde ikke hylle noen av ekstremvariantene syns jeg, hverken modelltynne jenter som er sulteforet, å være naturlig slank er noe annet. Eller overvektige, da overvekt går kraftig utover helsen din. Men å få folk til å skamme seg over hvordan kroppen ser ut er bare stygt gjort! Uansett hvordan du ser ut bør du være stolt av den du er, ha selvtillit nok til å ta på deg bikini på stranden, det er stygt å skulle tråkke på dem som alt har problemer, da overvekt som oftest er relatert til andre fysiske, eller psykiske problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...