Gjest Bud Skrevet 29. mai 2012 #121 Skrevet 29. mai 2012 Klarer ikke å bestemme Meg for om jeg vil møte noen eller ikke. I teorien savner jeg noen, men når jeg først møter noen føles det feil, og vi passer egentlig ikke sammen. Begynner å bli usikker på om det finnes noen for alle. Kan det hende at noen bare må fire litt på kravene og stige ned fra sin høye hest...?
Gjest _Blomsten_ Skrevet 29. mai 2012 #122 Skrevet 29. mai 2012 Kan det hende at noen bare må fire litt på kravene og stige ned fra sin høye hest...? Sitter ikke på noen høy hest, men vil heller være singel og litt ensom enn å gå inn i et forhold med en konstant vond klump i magen fordi det føles feil. 1
Poskan Skrevet 29. mai 2012 #123 Skrevet 29. mai 2012 34 år og har vært singel i 6år nå, savner noen, men begynner å miste troen.. Sutrer ikke
Gjest Anna.S Skrevet 29. mai 2012 #124 Skrevet 29. mai 2012 34 år og har vært singel i 6år nå, savner noen, men begynner å miste troen.. Sutrer ikke må ikke minste troen! :D
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #125 Skrevet 30. mai 2012 Singel i 30 år Man kan ikke savne noe man aldri har hatt!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #126 Skrevet 31. mai 2012 Vært singel hele livet, er 22, tror nok det vil ta mange år før jeg får meg noen kjæreste også. Kombinasjonen dårlig selvtillit og kanskje litt for moden i hodet, blir ofte interessert i eldre kvinner. Var lenge forelsket i ei venninne av min eldre bror, hun er 35 år:P Men blir snart student,ny by, så får håpe det er flere modne jenter på min alder der.
Gjest Anna.S Skrevet 1. juni 2012 #128 Skrevet 1. juni 2012 Vært singel hele livet, er 22, tror nok det vil ta mange år før jeg får meg noen kjæreste også. Kombinasjonen dårlig selvtillit og kanskje litt for moden i hodet, blir ofte interessert i eldre kvinner. Var lenge forelsket i ei venninne av min eldre bror, hun er 35 år:P Men blir snart student,ny by, så får håpe det er flere modne jenter på min alder der. Ønsker deg lykke til i ny by. Vi modne kvinner blir smigret av oppmerksomheten fra unge gutter som deg, men når det kommer til stykke vil ikke vi bli byttet ut med noe yngre når du blir moden selv Jeg er i en livsfase hvor jeg søker en erfaren og moden mann som er etablert. Det tror jeg mange andre på min alder også er. Skal se du treffer ei søt studine som du kan bli moden sammen med
Gjest BM2 Skrevet 1. juni 2012 #129 Skrevet 1. juni 2012 Jeg lurer litt på dere som er single her inne. Hvor lenge har dere vært single? Definer singel... B år, men har ikke vert urørt siden da.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 2. juni 2012 #130 Skrevet 2. juni 2012 Definer singel... B år, men har ikke vert urørt siden da. Singel = ikke i fast forhold, har ingenting med urørt å gjøre
Margit25 Skrevet 2. juni 2012 #131 Skrevet 2. juni 2012 Har aldri hatt en kjæreste, men jeg er også da bare 16 år. Men de fleste vennene mine har gjort ting som: Kysset, klint, rotet osv.. Jeg har t.o.m. aldri kysset noen, men det er jeg egentlig stolt av! Men så er jeg da aseksuell også. (Liker ingen kjønn)
Gjest tancos Skrevet 2. juni 2012 #132 Skrevet 2. juni 2012 Har aldri hatt en kjæreste, men jeg er også da bare 16 år. Men de fleste vennene mine har gjort ting som: Kysset, klint, rotet osv.. Jeg har t.o.m. aldri kysset noen, men det er jeg egentlig stolt av! Men så er jeg da aseksuell også. (Liker ingen kjønn) Når en er aseksuell pleier du å runke og fantasere da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå