Gjest Anna.S Skrevet 24. mai 2012 #61 Skrevet 24. mai 2012 vært singel i snart 4 år....savner kjæreste... Håper du får deg kjærste snart..
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #62 Skrevet 24. mai 2012 Den kjenner jeg også veldig på! Men jeg dater jeg da, jeg klarer bare ikke å finne noen som gir meg den tryggheten jeg søker etter. Man kan ikke belage seg på at andre skal gi en selv trygget, den må man uansett ha inne i seg selv, hvis ikke vil man aldri finne noen.
belle_ Skrevet 24. mai 2012 #64 Skrevet 24. mai 2012 3 år. Trives merkelig nok med det, har mye å gjøre med studier og jobb.
Yme Skrevet 24. mai 2012 #65 Skrevet 24. mai 2012 Jeg tror jeg har vært singel i 4 år... Rundt der et sted. Skjønner ikke at folk missliker det Jeg er én person, ikke to. Hvorfor føler folk at de må være to?
MaiTai Skrevet 24. mai 2012 #66 Skrevet 24. mai 2012 Håper du får deg kjærste snart.. Takk! Jeg også Man blir veldig kresen og satt etter 4 år merker jeg, selv om det bare er det siste året jeg faktisk har ønsket å få meg en å dele livet med. Men det dukker vel en drømmeprins opp når jeg minst aner det
Gjest Anna.S Skrevet 25. mai 2012 #67 Skrevet 25. mai 2012 Man kan ikke belage seg på at andre skal gi en selv trygget, den må man uansett ha inne i seg selv, hvis ikke vil man aldri finne noen. Tryggheten jeg søker handler om familielivet og roen. Ikke min indre ro, men den roen og tryggheten som kommer når to mennesker med samme verdier og mål for livet treffes. Og selvfølgelig skal man forvente at partneren gir en trygghetsfølelse. Hvis man ikke er trygge på hverandre er det dømt nedenom og ut.
Gjest Anna.S Skrevet 25. mai 2012 #68 Skrevet 25. mai 2012 Men det dukker vel en drømmeprins opp når jeg minst aner det De pleier som regel å gjøre det
Silfen Skrevet 25. mai 2012 #69 Skrevet 25. mai 2012 Tja, sånn bortimot veldig lenge. Jeg regner med at det fremdeles fortsetter å være lenge. Det er helt greit.
Gjest Anna.S Skrevet 25. mai 2012 #70 Skrevet 25. mai 2012 Hele livet Men da må det jo være noe du kan forandre på! :D Enten så setter du for høye krav, eller så har du for lav selvtilitt, tenker jeg... Jeg er sikker på at du kan få deg en kjæreste bare du endrer littegrann i livet ditt
Silfen Skrevet 25. mai 2012 #71 Skrevet 25. mai 2012 Ikke alle MÅ ha en partner. Noen av oss er hele mennesker alene.
Gjest Anna.S Skrevet 25. mai 2012 #72 Skrevet 25. mai 2012 Ikke alle MÅ ha en partner. Noen av oss er hele mennesker alene. Jeg tror det er unntaket til regelen, og at de fleste innerst inne lengter etter noen å dele deler eller hele livet med. http://anehagen.com/2012/05/23/ingen-er-100-fornoyd-som-singel/ Selv om jeg sier at ingen er 100% fornøyd som singel, så vet jeg selvfølgelig at det finnes 1% av de 100 som er fornøyd med å være helt alene, og det er ganske mange som har det bra alene men som ønsker seg noen å være sammen med innimellom. Og de som er lei seg fordi de er alene bør jo fortjene en kjæreste synes du ikke?
Silfen Skrevet 25. mai 2012 #73 Skrevet 25. mai 2012 Ingen FORTJENER en kjæreste. Man fortjener mat på bordet og tak over hodet, men en kjæreste er ikke noe man fortjener. Det er selvsagt fint at man kan ha muligheten, det er fint at mennesker finner hverandre, men jeg syns ikke det er noe man fortjener. Her på KG kan det virke som om at bare man oppfyller gitte krav, så fortjener man noen, det syns jeg er tåpelig. Og grunnen til at jeg sa som jeg gjorde over, var at jeg fikk en stakkarslig-følelse av denne tråden, at det virker som om livet begynner når man er to og før det er man et klappe-stakkarslig-på-hodet-offer. 1
Gjest Purelove Skrevet 25. mai 2012 #74 Skrevet 25. mai 2012 Ingen FORTJENER en kjæreste. Man fortjener mat på bordet og tak over hodet, men en kjæreste er ikke noe man fortjener. Det er selvsagt fint at man kan ha muligheten, det er fint at mennesker finner hverandre, men jeg syns ikke det er noe man fortjener. Her på KG kan det virke som om at bare man oppfyller gitte krav, så fortjener man noen, det syns jeg er tåpelig. Og grunnen til at jeg sa som jeg gjorde over, var at jeg fikk en stakkarslig-følelse av denne tråden, at det virker som om livet begynner når man er to og før det er man et klappe-stakkarslig-på-hodet-offer. Synd for deg at du får den følelsen. Kjærlighet er noe flott Alle fortjener en kjæreste.. hvorfor skal det plutselig være så negativt og klappe-stakkarslig-på-hodet-offer? Å være forelska er noe av det beste man kan føle.. Livet begynner ikke når man er to, men livet er herlig når man er to
Silfen Skrevet 25. mai 2012 #76 Skrevet 25. mai 2012 Synd for deg at du får den følelsen. Kjærlighet er noe flott Alle fortjener en kjæreste.. hvorfor skal det plutselig være så negativt og klappe-stakkarslig-på-hodet-offer? Å være forelska er noe av det beste man kan føle.. Livet begynner ikke når man er to, men livet er herlig når man er to Tror ikke jeg har gjort meg forstått. Jeg sier da ingenting om at det ikke er bra å være to eller at å være forelsket er teit. Men når andre syns synd på single folk, som om de går glipp av noe, DET er en følelse jeg får av enkelte som svarer her.
Gjest Tidssone Skrevet 25. mai 2012 #77 Skrevet 25. mai 2012 Enig med Silfen. Jeg har det fint alene. Det hadde vært greit innimellom å ha en kjæreste, men jeg må ikke ha det for å føle meg hel, lykkelig osv.
Gjest Tidssone Skrevet 25. mai 2012 #78 Skrevet 25. mai 2012 Og det er i alle fall ikke _synd_ på meg fordi jeg ikke har en kjæreste.
Gjest .-L-. Skrevet 25. mai 2012 #79 Skrevet 25. mai 2012 Jeg tror det er unntaket til regelen, og at de fleste innerst inne lengter etter noen å dele deler eller hele livet med. http://anehagen.com/2012/05/23/ingen-er-100-fornoyd-som-singel/ Selv om jeg sier at ingen er 100% fornøyd som singel, så vet jeg selvfølgelig at det finnes 1% av de 100 som er fornøyd med å være helt alene, og det er ganske mange som har det bra alene men som ønsker seg noen å være sammen med innimellom. Jeg ønsker jo en kjæreste, men det er ikke slik at jeg trenger en for å være lykkelig. Har et ganske kjekt liv uansett så det går fint for min del. Og de som er lei seg fordi de er alene bør jo fortjene en kjæreste synes du ikke? Ikke nødvendigvis. Synes for eksempel ikke at folk som synes synd på seg selv fortjener det. Ting krever arbeid. Dersom man har jobbet seg opp av en vanskelig situasjon, da kan man begynne å snakke om at noen fortjener noe , imo.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 25. mai 2012 #80 Skrevet 25. mai 2012 Jeg ønsker jo en kjæreste, men det er ikke slik at jeg trenger en for å være lykkelig. Har et ganske kjekt liv uansett så det går fint for min del. Ikke nødvendigvis. Synes for eksempel ikke at folk som synes synd på seg selv fortjener det. Ting krever arbeid. Dersom man har jobbet seg opp av en vanskelig situasjon, da kan man begynne å snakke om at noen fortjener noe , imo. Det er jeg veldig uenig med deg. Jeg unner alle å få seg kjæreste, selv de som ikke har klart å komme seg ut av noen vanskelig situasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå