AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #101 Skrevet 27. mai 2012 Har vært singel i 27 år, dvs. hele livet. Har i grunn litt lyst på kjæreste nå, så har for første gang i livet begynt å lete aktivt.
AmandaVI Skrevet 27. mai 2012 #103 Skrevet 27. mai 2012 Unnskyld at jeg sier det, men det hørtes forferdelig kjedelig ut Nei da. Jeg har aldri følt meg ensom i mitt liv. Aldri kjedet meg heller. Når jeg hører venninner prate om skrikende barn, oppussingsprosjekter som aldri blir noe av, bleieskift, sykdom, død, kjipe svigerfamilier, EU-kontroll, familiekonflikter, baksmell og Smurfene, føler jeg meg ganske enkelt overveldet. Tror ikke det har noe med at jeg er umoden å gjøre, vi er bare forskjellige. Gjennom hele livet har jeg aldri forestilt meg selv som mor og/eller kone. Behovet har aldri vært der. Jada, bare si at det har noe med alderen min å gjøre, men de fleste venninnene mine, noen tre år yngre, har to og tre barn nå og har vært gift siden russetida si omtrent. Det er en god del skrekkhistorier forbundet med livet som del av et par, som jeg også har sett for mange eksempler på i nær krets at jeg ikke egentlig ser pluss-siden ved å ha livsledsager og eller barn.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #104 Skrevet 27. mai 2012 vært singel hele livet jeg levd til nå jeg Frivillig?
Gjest Anna.S Skrevet 28. mai 2012 #106 Skrevet 28. mai 2012 Det er en god del skrekkhistorier forbundet med livet som del av et par, som jeg også har sett for mange eksempler på i nær krets at jeg ikke egentlig ser pluss-siden ved å ha livsledsager og eller barn. Jeg synes det står stor respket av de som velger å leve livet slik de selv vil og ikke hvordan samfunnet forventes at det skal leves. Så lenge du er lykkelig alene så er jo det det viktigste!
(-:Aerius:-) Skrevet 28. mai 2012 #107 Skrevet 28. mai 2012 4,5 år. Trives utrolig godt, så det skal mye til for at det er interessant å endre sivilstatus.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #108 Skrevet 28. mai 2012 Siden høsten 2010. Sliter med å komme over eksen.
floony Skrevet 28. mai 2012 #109 Skrevet 28. mai 2012 Singel hele livet. Har datet en god del og slike greier, men aldri noe seriøst forhold. Er 22 år. Man blir mer kresen med alderen, eller? Hehe. Min kjære mor sier alltid at jeg må "slutte å være kresen". Akkurat som det er en bryter som kan slås av. Og egentlig er jeg ikke kresen per say, men jeg blir sjeldent forelsket og faller for en person. Jeg kan bli litt betatt et øyeblikk, så poff! er det borte. Men når jeg først faller for noen... damn! Sånn som ham jeg er forelsket seg i nå. Slitsomt, egentlig. Vet mange som synes det er irriterende at de forelsker seg for fort. Vel, det er veldig irriterende og aldri falle for noen heller. Jeg hadde seriøst en "tørke" på fire år uten hjertebank og klamme håndflater og noen å glede seg til å se hver dag. På den andre siden: jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke forelsker meg i forelskelsen - eller bare for å forelske seg. Det er slemt å innrømme, men jeg tenker at de som faller altfor fort er slike mennesker, som er forelska i det å være forelska.
Gjest Lotusblomsen Skrevet 28. mai 2012 #110 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har nå vært singel litt over en måned nå Og er på vei inn i et nytt forhold med en fantastisk mann Ser ikke helt vitsen å sippe over eksen når han kastet meg ut og muligens vært utro mot meg i over lang tid.
Matmet Skrevet 28. mai 2012 #111 Skrevet 28. mai 2012 sukk... det er 19 år, det Om vi ser bort ifra useriøse forhold i barndommen ! Jeg skjønner ikke hvorfor heller. Jeg er da snill som dagen er lang, morsom og holder meg i god form, og ser visstnok pen ut
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #112 Skrevet 28. mai 2012 Men de sover mye når de er hjemme, akkurat som truckere ^^ hahahaha sover mye nei! eksen min jobbet på sjøen.når han var hjemme skulle han opp så tidlig.herrgud.vekke meg tidlig på morran fordi han vil få noe ut av dagen bare fordi han er hjemme... jeg har vært sammen med flere av disse sjøfolkene. aldri opplevd noen som sover mye.
Sophie-Ann Skrevet 29. mai 2012 #113 Skrevet 29. mai 2012 Har vært singel i over to år, med to "flinger". Eksen min var utro mot meg og forlot meg til fordel for henne. Så det tok litt tid før jeg kom ovenpå igjen og var klar for å date igjen. Nå tar jeg ting som det kommer, ingen stressing
miamia23 Skrevet 29. mai 2012 #114 Skrevet 29. mai 2012 jeg har vært singel i ett år nå. Kan ikke si jeg liker det så godt lenger. Begynner å bli lei. Men gidder ikke settle for less og bare gå inn i et forhold for å ha et forhold. Kanskje jeg har blitt litt for kresen? Kanskje det e rmeg det e rnoe galt med? Hvem vet.. det viktigste er vel at jeg har det godt nå, men savner noen...
Gjest Anna.S Skrevet 29. mai 2012 #115 Skrevet 29. mai 2012 Vet mange som synes det er irriterende at de forelsker seg for fort. Vel, det er veldig irriterende og aldri falle for noen heller. Jeg hadde seriøst en "tørke" på fire år uten hjertebank og klamme håndflater og noen å glede seg til å se hver dag. På den andre siden: jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke forelsker meg i forelskelsen - eller bare for å forelske seg. Det er slemt å innrømme, men jeg tenker at de som faller altfor fort er slike mennesker, som er forelska i det å være forelska. Ja, eller forelsket i en illusjon om det man tror man er forelsket i.. gang på gang håper om at NÅ.. Men hvis jeg må velge så tror jeg at jeg velger å falle lett for så å finne ut at det ikke er noe, enn å sjeldent falle og så finne ut at det ikke er noe da heller.. Er så deilig å være forelsket! Og du? Ikke la noen si at du er for kresen. Den rette dukker opp en dag og da har det vært verdt å vente på
Gjest Kv84 Skrevet 29. mai 2012 #116 Skrevet 29. mai 2012 Jeg har vært singel i 1år og 4månder, håper det ikke går like lenge til en god mann dukker opp. Men så tenker jeg veldig mye på hvor deilig det er å kunne bestemme hva en vil gjøre og når en skal gjøre det helt alene. Slippe å måtte dra på byen hver helg, var det med en jeg var sammen med, ikke noe jeg savner. Hvor finner man menn som er ferdig med å dra på byen og drikke seg full? En som lar meg være den jeg er nå? Og som gjør meg godt? Hvor mange år som singel er det lov til å klage over at man ikke finner seg en mann? Nå blir jeg møtt med at jeg burde nyte det å være singel. Akkurat som om de som er gift eller i et forhold har rett på å si og mene det??
Equinox Skrevet 29. mai 2012 #117 Skrevet 29. mai 2012 Har alltid vært singel og er i første halvdel av 30-årene. Noen kvinner har jeg hatt følelser for, men av ulike grunner (som regel meg) så har det aldri blitt til noe annet. Har endel problemer med intimitet osv, er enda jomfru blant annet. Er forberedt å leve livet alene dersom det kommer til det, tror ikke jeg vil være så veldig mye å ha på for noen uansett, hvertfall ikke nå.
Blackpuma Skrevet 29. mai 2012 #118 Skrevet 29. mai 2012 Vært singel i 2 1/2 år nå, og det er helt fint egentlig. Jeg er ikke klar for å møte noen, da jeg har mine egne greier å drive med, og planer om å reise masse før jeg slår meg ned i en by. Men så har jeg jo bare nettopp entret tyveårene, så det er ikke noe hastverk for min del. Møter jeg noen som er bra nok, så kan det forandre seg, men akkurat nå så er ting fint og egentlig bedre på mange måter uten noen mann i livet mitt.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 29. mai 2012 #119 Skrevet 29. mai 2012 Klarer ikke å bestemme Meg for om jeg vil møte noen eller ikke. I teorien savner jeg noen, men når jeg først møter noen føles det feil, og vi passer egentlig ikke sammen. Begynner å bli usikker på om det finnes noen for alle.
Yme Skrevet 29. mai 2012 #120 Skrevet 29. mai 2012 Klarer ikke å bestemme Meg for om jeg vil møte noen eller ikke. I teorien savner jeg noen, men når jeg først møter noen føles det feil, og vi passer egentlig ikke sammen. Begynner å bli usikker på om det finnes noen for alle. Det er veldig normalt da... Jeg syns det virker som at noen mennesker rett og slett har det best når de er single, og ikke egentlig trenger en kjæreste. Dessverre har man sånne kjipe drifter som så å si tvinger oss til å savne en å dele ting med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå