Gjest "gjest" Skrevet 25. mai 2012 #81 Skrevet 25. mai 2012 Tror ikke jeg har gjort meg forstått. Jeg sier da ingenting om at det ikke er bra å være to eller at å være forelsket er teit. Men når andre syns synd på single folk, som om de går glipp av noe, DET er en følelse jeg får av enkelte som svarer her. Vel, vi har liksom ingen bruk for medfølelse, pga vi har det jo bra. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #82 Skrevet 25. mai 2012 De pleier som regel å gjøre det Dette er jo historiene man hører om. Flere og flere forblir single. Internett har skylda. 2
Gjest _Blomsten_ Skrevet 25. mai 2012 #83 Skrevet 25. mai 2012 Dette er jo historiene man hører om. Flere og flere forblir single. Internett har skylda. Tror velstanden har like mye skyld i det. Men skal være glad vi kan velge å være single og ikke er avhengig av en mann pga økonomi
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #84 Skrevet 25. mai 2012 Alle som vil fortjener en kjæreste! Javel, men hvem fortjener de beste? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=628636&st=500
Gjest _Blomsten_ Skrevet 25. mai 2012 #85 Skrevet 25. mai 2012 Javel, men hvem fortjener de beste? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=628636&st=500 De beste fortjener de beste!
Vulpes Skrevet 25. mai 2012 #86 Skrevet 25. mai 2012 Litt over tre måneder. Er fantastisk deilig å være singel, og savner på ingen måte det å ha en kjæreste. Selv om jeg så klart er åpen for et nytt forhold om en flott gutt dukker opp. Men da skal vi virkelig matche bra, og jeg skal bli forelsket. Nekter å gå inn i et nytt forhold uten de riktige følelsene.
solch Skrevet 25. mai 2012 #88 Skrevet 25. mai 2012 Vært singel i 1 år og 2-3 mnd. Ble forelsket igjen i november 2011, men gikk ikke helt min vei, og en annen jente vant hjertet hans. Har enda følelser for han, så er litt vanskelig å komme seg videre, iallefall siden de faktisk ikke er sammen enda. De tar det tregt, tror faktisk de vil vente til hun er fylt 18. Men når jeg tenker meg om er det bare 2 uker til. Grøss og gru! Vet den følelsen når man møter noen som fyller et tomrom man ikke helt visste man hadde? Når man faktisk føler at meg+deg=perfekt så er det veldig vanskelig når ting ikke går din vei. Føler at noe stort mangler, og at alt dette bare er feil. Tror jeg ble litt for ung for ham, og virket som at alderen min plaget han litt. Kult å presentere meg for vennene hans "hei, dette er kjæresten min, hun er umyndig" Kommer nok til å forbli singel en stund til, siden jeg bare får følelser for de 8år+ eldre enn meg. Gjerne 20år eldre også. Og siden jeg enda har et lite håp når det kommer til Mr. perfekt...
Gjest Anna.S Skrevet 25. mai 2012 #89 Skrevet 25. mai 2012 Kommer nok til å forbli singel en stund til, siden jeg bare får følelser for de 8år+ eldre enn meg. Gjerne 20år eldre også. Og siden jeg enda har et lite håp når det kommer til Mr. perfekt... Sender over en god jeg.. Du skal se at det dukker opp en som får hjertet til å hoppe slik at du glemmer han der etterhvert 1
Anglofil Skrevet 25. mai 2012 #91 Skrevet 25. mai 2012 Tråden er ryddet for ensidig meningspåvirkning, krenkelser og avsporinger. Yvonne (mod)
aglaea Skrevet 25. mai 2012 #92 Skrevet 25. mai 2012 4,5 år.. Går egentlig litt opp og ned hva jeg vil. Trives veldig godt alene, er herlig å ikke ha noen andre å ta hensyn til Men samtidig blir det ensom i blant, når alle andre venner har partner.. Så det jeg egentlig kunne tenke meg er vel noen som jeg kan treffe når jeg vil, men at jeg får en del alenetid også.. Litt urealistisk kanskje? Jepp, man blir sær av å være singel lenge.. :gjeiper:
Gjest Anna.S Skrevet 25. mai 2012 #93 Skrevet 25. mai 2012 4,5 år.. Går egentlig litt opp og ned hva jeg vil. Trives veldig godt alene, er herlig å ikke ha noen andre å ta hensyn til Men samtidig blir det ensom i blant, når alle andre venner har partner.. Så det jeg egentlig kunne tenke meg er vel noen som jeg kan treffe når jeg vil, men at jeg får en del alenetid også.. Litt urealistisk kanskje? Jepp, man blir sær av å være singel lenge.. :gjeiper: Jeg har tenkt at kanskje en nordsjøarbeider er tingen. Da er han borte i 14 dager om gangen og man får vært litt alene og savnet..
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #94 Skrevet 25. mai 2012 Siden 1997, altså 15 år. Etter flere kortvarige og ett par lengre forhold innså jeg at friheten ved å være singel passet meg bedre, og siden den gang har jeg vært frivillig singel og elsker det. Elsker friheten til å gjøre akkurat hva jeg vil, og med hvem jeg vil. Utrolig mange flotte single damer her i Tigerstaden. Elsker dere!
TheHairyToothfairy Skrevet 25. mai 2012 #95 Skrevet 25. mai 2012 Jeg har tenkt at kanskje en nordsjøarbeider er tingen. Da er han borte i 14 dager om gangen og man får vært litt alene og savnet.. Men de sover mye når de er hjemme, akkurat som truckere ^^
Gjest Anna.S Skrevet 26. mai 2012 #97 Skrevet 26. mai 2012 Men de sover mye når de er hjemme, akkurat som truckere ^^ Gjør de?? så når de forteller at de benytter fridagene til å reise, pusse opp huset og andre prosjekter så snakker de bare piss?? *skuffa*
AmandaVI Skrevet 27. mai 2012 #98 Skrevet 27. mai 2012 Siden jeg ble myndig; seks år. Jeg har vært på et par dater, men ikke noe fast følge. Planen for livet mitt er følgende: Ikke bil, ikke ekteskap, ikke barn, ikke kjæledyr, ikke matlaging, ikke kredittkort. Ingenting man kan snuble over eller forstue anklene på, med andre ord.
smilo Skrevet 27. mai 2012 #99 Skrevet 27. mai 2012 Siden jeg ble myndig; seks år. Jeg har vært på et par dater, men ikke noe fast følge. Planen for livet mitt er følgende: Ikke bil, ikke ekteskap, ikke barn, ikke kjæledyr, ikke matlaging, ikke kredittkort. Ingenting man kan snuble over eller forstue anklene på, med andre ord. Unnskyld at jeg sier det, men det hørtes forferdelig kjedelig ut 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå