Gjest Anna.S Skrevet 23. mai 2012 #21 Skrevet 23. mai 2012 Hva legger du i ordet rive med? Blir du fort overengasjert i menn? Når noen faller for meg så blir jeg veldig sjarmert av det og lar meg rive med, selv om jeg ikke enda vet om han er den rette for meg. Det er bare så deilig å være forelsket og sveve.. Spesiellt hvis han er veldig kjekk og sånt.. Men har lært nå.. lover!
Admeliora Skrevet 23. mai 2012 #22 Skrevet 23. mai 2012 Singel i 2,5 år nå. Ikke lett å finne kjærligheten på ny når man har barn. Men har ikke hastverk jeg.
Gjest Anna.S Skrevet 23. mai 2012 #23 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har vært singel i omtrent ett år. Ønsker meg ikke kjæreste, men kanskje en sommerflørt :gjeiper: Sommerflørt burde alle single ha synes jeg!
Gjest Purelove Skrevet 23. mai 2012 #24 Skrevet 23. mai 2012 Nope.. gikk ad dundas.. Jeg er av de som faller raskt og lar meg lure med flotte ord og fraser.. men når jeg innser at det bare er snakk så stikker jeg.. Men de følelsene jeg hadde i disse to månedene har jeg faktisk aldri følt før.. Såååå forelsket!! Deilig var det og jeg savner det, og den han var når han ikke var sånn kuulas verdensmester.. Dersom det er nettdatingside, så kan det være mange flinke nerder som behersker skrivekunsten.. Så her må du passe litt på, ikke alltid de er like IRL.... Men det skal gå så fint skal du se
Gjest Anna.S Skrevet 23. mai 2012 #25 Skrevet 23. mai 2012 Singel i 2,5 år nå. Ikke lett å finne kjærligheten på ny når man har barn. Men har ikke hastverk jeg. Smart, for da finner du en som fortjener å komme inn i livet til ungen også.. Alt for mange som tar den første og beste fordi de trenger støtte til ungen osv
Gjest Hvar1 Skrevet 23. mai 2012 #26 Skrevet 23. mai 2012 Jeg er imot ONS, og slike greier. Har hatt to seriøse forhold bak meg... Jeg er veldig kresen, men når jeg først faller for noen, så faller jeg skikkelig på trynet.. Men så er han som blir sammen med meg verdens heldigste, for prinsen min skal leve så lykkelig med meg DET er virkelig supre holdninger i mine øyne, og og jeg har alltid trodd at den tankegangen fører til det beste resultatet til slutt
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #27 Skrevet 23. mai 2012 Det er alt for mange digge damer der ute til å binde seg 2
Gjest Purelove Skrevet 23. mai 2012 #28 Skrevet 23. mai 2012 DET er virkelig supre holdninger i mine øyne, og og jeg har alltid trodd at den tankegangen fører til det beste resultatet til slutt Ikke sant?
Gjest Anna.S Skrevet 23. mai 2012 #29 Skrevet 23. mai 2012 Dersom det er nettdatingside, så kan det være mange flinke nerder som behersker skrivekunsten.. Så her må du passe litt på, ikke alltid de er like IRL.... Men det skal gå så fint skal du se Takk! Ja jeg var borti noen sånne sist jeg var lenge singel, og denne gangen har jeg ikke interesse av å skrive frem og tilbake men å treffes raskt. Det som slo feil var at jeg møtte en lystløgner.. Så det andre skriver på nettet for å virke bedre enn de er, det sa han IRL.. og det var det som gjorde at jeg mistet følelsene. Jeg synes han var bra nok som han var jeg. Fatter ikke hvorfor han ikke bare synes han var bra nok også Men men.. et steg nærmere prinsen.. føler det på meg!
SemperFi Skrevet 23. mai 2012 #30 Skrevet 23. mai 2012 Når noen faller for meg så blir jeg veldig sjarmert av det og lar meg rive med, selv om jeg ikke enda vet om han er den rette for meg. Det er bare så deilig å være forelsket og sveve.. Spesiellt hvis han er veldig kjekk og sånt.. Men har lært nå.. lover! We're all fools once in a while. Just don't let it be every time. Jeg sliter ikke med det samme, jeg er som oftest jegeren. Men ja, jeg kan se problemet om man får mange komplementer og slikt ofte.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #31 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har vært singel i omtrent ett år. Ønsker meg ikke kjæreste, men kanskje en sommerflørt :gjeiper: Hvorfor vil du ikke ha kjæreste?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #32 Skrevet 23. mai 2012 Har ikke vært singel i mere enn maks noen dager i alt siden jeg var 13, nå har jeg vært singel et halvt års tid og jeg elsker det. Har ikke lyst på noen kjæreste igjen med det første ihvertfall
Gjest Søgni Skrevet 23. mai 2012 #33 Skrevet 23. mai 2012 Hvorfor vil du ikke ha kjæreste? Fordi jeg har nok med meg selv
TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2012 #34 Skrevet 23. mai 2012 Men du er klar for noe nytt? vet ikke. håper det.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #35 Skrevet 23. mai 2012 Fordi jeg har nok med meg selv Ok. Men en sommerflørt vil du likevel ha?
Gjest Søgni Skrevet 23. mai 2012 #36 Skrevet 23. mai 2012 Ok. Men en sommerflørt vil du likevel ha? Jeg kommer ikke til å sette inn annonse i lokalavisa eller gå målrettet frem nei, så det er ikke så farlig Men det er betydelig forskjell på et seriøst forhold og en sommerflørt (eller hva man nå skal kalle det) både når det gjelder intensjoner, forpliktelse, investering osv.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #37 Skrevet 23. mai 2012 Jeg kommer ikke til å sette inn annonse i lokalavisa eller gå målrettet frem nei, så det er ikke så farlig Men det er betydelig forskjell på et seriøst forhold og en sommerflørt (eller hva man nå skal kalle det) både når det gjelder intensjoner, forpliktelse, investering osv. Hvis drømmemannen dukker opp, sier du "jeg vil ikke ha kjæreste men vi kan godt holde på i sommer" da?
Gjest Anna.S Skrevet 24. mai 2012 #38 Skrevet 24. mai 2012 vet ikke. håper det. Det betyr at hvis den rette dukker opp, så er du klar!
auting82 Skrevet 24. mai 2012 #39 Skrevet 24. mai 2012 Snart to år. Blæh. Vanskelig å finne den rette. Tror Kjærligheten kommer når man minst venter det... Åh som jeg gleder meg til å få en kjæreste Hehe hva med meg???? Er 29 år...utdannet,har egen bolig sentralt i Oslo, flytter til en enda større om 1 år. Er 190 cm høy, mørkt hår. Hvor gammel er du???
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #40 Skrevet 24. mai 2012 Det betyr at hvis den rette dukker opp, så er du klar! Jauh, men hvem er egentlig den rette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå