Gjest Anna.S Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Jeg lurer litt på dere som er single her inne. Hvor lenge har dere vært single? Endret 23. mai 2012 av Anna.S
Gjest Purelove Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Snart to år. Blæh. Vanskelig å finne den rette. Tror Kjærligheten kommer når man minst venter det... Åh som jeg gleder meg til å få en kjæreste
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Hele livet pga problemer med sosiale relasjoner+ sikkert ett element av stygghet også. Den dårlige selvtilliten min er desverre forankret i personligheten min. Er forøvrig 29år.
SemperFi Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Singel siden slutten av aug-oktober 2011 etter 5 år i forhold, jeg fyller 25 i år. Jeg ønsker meg en kjæreste, men jeg har ikke noe hastverk med å finne henne. Denne gangen vil jeg bruke tid på å finne den rette personen. Det jeg gjør er å snakke med de jentene jeg har et øye til, har spurt ei om matbit/cafe, men fikk nei for at hun ikke følte seg klar for noe enda (kom ut av forhold for 4 mnd siden). Ellers blir det en del flørting, blikk sending og masse humor, jeg kan være litt spydig uten å ta det for langt. Endret 23. mai 2012 av SemperFi
Gjest Anna.S Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Snart to år. Blæh. Vanskelig å finne den rette. Tror Kjærligheten kommer når man minst venter det... Åh som jeg gleder meg til å få en kjæreste Jeg var singel i 3 før mitt forrige lange forhold. Var ett herk! Men det ble mer herk når jeg fikk meg kjæreste så jeg kunne like gjerne vært singel litt til.. Har du hatt noen korte forhold, flørts etc eller har du hold deg helt unna?
Gjest Anna.S Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Jeg ønsker meg en kjæreste, men jeg har ikke noe hastverk med å finne henne. Denne gangen vil jeg bruke tid på å finne den rette personen. Det er jammen meg viktig!! Og jeg synes det virker som om du er flink til å ta kontakt flørte osv.. Skulle ønske jeg var like flink til å ikke la meg rive med hele tiden..
Gjest Purelove Skrevet 23. mai 2012 #9 Skrevet 23. mai 2012 Jeg var singel i 3 før mitt forrige lange forhold. Var ett herk! Men det ble mer herk når jeg fikk meg kjæreste så jeg kunne like gjerne vært singel litt til.. Har du hatt noen korte forhold, flørts etc eller har du hold deg helt unna? Jeg er imot ONS, og slike greier. Har hatt to seriøse forhold bak meg... Jeg er veldig kresen, men når jeg først faller for noen, så faller jeg skikkelig på trynet.. Men så er han som blir sammen med meg verdens heldigste, for prinsen min skal leve så lykkelig med meg 2
TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2012 #10 Skrevet 23. mai 2012 noen måneder. føles som år, men allikevel bare noen dager.
Gjest Anna.S Skrevet 23. mai 2012 #11 Skrevet 23. mai 2012 Hele livet pga problemer med sosiale relasjoner+ sikkert ett element av stygghet også. Den dårlige selvtilliten min er desverre forankret i personligheten min. Er forøvrig 29år. Dette var ikke kjekt å lese Håper du får god hjelp med terapi slik at du i allefall kan få selvtilitten opp..
Gjest Anna.S Skrevet 23. mai 2012 #12 Skrevet 23. mai 2012 Men så er han som blir sammen med meg verdens heldigste, for prinsen min skal leve så lykkelig med meg Gleder meg til den dagen du popper innom og sier NÅ har jeg funnet prinsen!!! 2
Gjest Purelove Skrevet 23. mai 2012 #13 Skrevet 23. mai 2012 Gleder meg til den dagen du popper innom og sier NÅ har jeg funnet prinsen!!! Du er den første som får beskjed om det ihvertfall Leste tidligere i en tråd at du var forelska eller i et forhold?? Still there?
SemperFi Skrevet 23. mai 2012 #14 Skrevet 23. mai 2012 Det er jammen meg viktig!! Og jeg synes det virker som om du er flink til å ta kontakt flørte osv.. Skulle ønske jeg var like flink til å ikke la meg rive med hele tiden.. Hva legger du i ordet rive med? Blir du fort overengasjert i menn?
Gjest Anna.S Skrevet 23. mai 2012 #15 Skrevet 23. mai 2012 noen måneder. føles som år, men allikevel bare noen dager. Men du er klar for noe nytt?
kjole100 Skrevet 23. mai 2012 #16 Skrevet 23. mai 2012 Har vært singel siden slutten av januar. Er ikke ute etter ny kjæreste på et års tid, hvertfall
Gjest Anna.S Skrevet 23. mai 2012 #17 Skrevet 23. mai 2012 Du er den første som får beskjed om det ihvertfall Leste tidligere i en tråd at du var forelska eller i et forhold?? Still there? Nope.. gikk ad dundas.. Jeg er av de som faller raskt og lar meg lure med flotte ord og fraser.. men når jeg innser at det bare er snakk så stikker jeg.. Men de følelsene jeg hadde i disse to månedene har jeg faktisk aldri følt før.. Såååå forelsket!! Deilig var det og jeg savner det, og den han var når han ikke var sånn kuulas verdensmester..
Gjest Anna.S Skrevet 23. mai 2012 #18 Skrevet 23. mai 2012 Har vært singel siden slutten av januar. Er ikke ute etter ny kjæreste på et års tid, hvertfall Da er garantert du den første av oss som får kjæreste..
Gjest Søgni Skrevet 23. mai 2012 #19 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har vært singel i omtrent ett år. Ønsker meg ikke kjæreste, men kanskje en sommerflørt :gjeiper:
kjole100 Skrevet 23. mai 2012 #20 Skrevet 23. mai 2012 Da er garantert du den første av oss som får kjæreste.. Uff, nei. Håper ikke det Prøver virkelig å bare holde meg singel. Skal flytte til Oslo til høsten, og da vil jeg helst bare ha meg selv og tenke på 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå