Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Anbefalte innlegg

Blendahvitt testresultat på morgenurin igjen :) Symptomene herjer fortsatt. Fikk kvalme/svimmelbyger i sted, og puppene er ømme som bare det. Skal til lege i morgen, så da skal jeg spørre pent om de kan ta en blodprøve. Den slår kanskje ut tidligere, siden de da ser verdiene i testen..? :) 

Kroppen er virkelig på bærtur..! Og da stiger jo forhåpningene også  :alice:

Hilsen fra tåpelig 34-åring ;) 

Fortsetter under...

13 timer siden, -Mala- skrev:

Lykke til hos legen! :klem:

Takk :hjerte: 

Han sa at blodprøve gis primært til de som har forsøkt lenge og de som har mistanke om spontanabort.. men vi får heller bare vente å se litt. 
Formen i dag er ok. Murring i hodet igjenog kjempetrøtt.. puppa er tunge og vonde.. tykk utflod og mens-murring. Slik som det har vært i snart to uker. 

Tester igjen i morgen dersom mensen ikke dukker opp. :) 

21 timer siden, Nuttapia skrev:

Takk :hjerte: 

Han sa at blodprøve gis primært til de som har forsøkt lenge og de som har mistanke om spontanabort.. men vi får heller bare vente å se litt. 
Formen i dag er ok. Murring i hodet igjenog kjempetrøtt.. puppa er tunge og vonde.. tykk utflod og mens-murring. Slik som det har vært i snart to uker. 

Tester igjen i morgen dersom mensen ikke dukker opp. :) 

Hmm, så rar kroppen din er for tiden da! Hadde jo vært veldig moro om du allerede er gravid :Nikke: Jeg venter i spenning :nigo:

1 time siden, -Mala- skrev:

Hmm, så rar kroppen din er for tiden da! Hadde jo vært veldig moro om du allerede er gravid :Nikke: Jeg venter i spenning :nigo:

Ja, det er merkelig.. Nå må jeg tisse oftere, murringene har roet seg litt i dag. Mannen sa i går at jeg hadde fått større brystvorter. Han lurte på om det kunne være tegn på graviditet.. :nigo: Da måtte jeg i speilen og jaggu bekrefte observasjonen..! Ellers utrolig trøtt og tørr i øya. Skal på senvakt snart. Hjemme 22:30 i aften. Blir godt å legge seg da, ja :hjerte: 

Venter med test til helgen. Om jeg hadde EL under bortfallsblødninga, jamfør EL-smerter og bittelitt blod på papiret 6 dager etterpå,  så har jeg ikm i morgen. :popcorn: 

Fortsatt såre brystvorter, og en følelse av å ha en ball nederst i lillemagen. Også er det jo det udefinerbare suget jeg har hatt i kroppen lenge nå, da. Sånn følelsesmessig. En slags forventning/glede! Også får jeg litt sånn light headed/svimmelhetsfølelse. Og står opp og tisser grytidlig. Det er ikke likt meg. 

Jeg tørster mye og er fryktelig glad for at jeg ikke lenger har heftig hodepine og vondt i korsryggen!! Jeg synes det er merkelig, det som skjer i kroppen. Jeg hadde på jeans på jobb i går.. Det skjer ikke i dag!!  Så nå kjører jeg fullstendig sofa/kose-stil med godbukse, typ college lissom 😆 Bomull og ull på denne frøkna i dag. 

Så får vi se da.. Hva dette er for noe. Test på lørdag! 

Annonse

Oioioi! Her skjer det ting! Så gøy med prøving, nuttapia. Hvordan gikk det med testingen? ❤️

Har ikke fått lest meg opp så mye enda, får gjøre det i kveld når jeg har tilgang til PC. Spennende tid du har i vente, husker jo selv hvordan det var, selv om det er vanvittig lenge siden. 😱 Kansje jeg skal få sparket i gang den dagboken min igjen, om jeg finner den. 😅 

40 minutter siden, Angel-A skrev:

Oioioi! Her skjer det ting! Så gøy med prøving, nuttapia. Hvordan gikk det med testingen? ❤️

Har ikke fått lest meg opp så mye enda, får gjøre det i kveld når jeg har tilgang til PC. Spennende tid du har i vente, husker jo selv hvordan det var, selv om det er vanvittig lenge siden. 😱 Kansje jeg skal få sparket i gang den dagboken min igjen, om jeg finner den. 😅 

Nei, vettu - den var fortsatt blendahvit :ler: Det er nå slik at alle symptomer på PMS/graviditet/EL er forsvunnet som dugg for solen. Aaaner ikke når jeg har EL, så jeg tror vi bare skal vente til mensen kommer og ta det derfra. Er i grunnen mest kjekt for vår del å få bebis på nyåret, men det er absolutt ingen krise om det skulle skje tidligere. 

Hvordan står det til med Angel-A? :popcorn: 

Bortfallsblødning startet tirsdag 20.februar. Om EL og syklusen er i full sving, så er jeg 10 dpo i dag. 

Det stikker litt i lillemagen og ut mot hoftene, men ellers er det stille på denne kroppen. Kanskje det er EL..? :klo: Har selvfølgelig fått en hyggelig forkjølelse nå, midt i en lang periode med turnusfri :Gjesp: 

18 timer siden, -Mala- skrev:

Så typisk å bli syk nå da, håper du blir frisk fort :hug:

Blir spennende å se om syklusen har kommet i gang, om mensen dukker opp snart eller om kanskje spiren sitter :Nikke:

Takk, Mala! Heldigvis helg og rolig nå 😁 Vi koser oss i heimen, hvor vi er litt pjuske hele gjengen :ler: 

Men, i går kveld begynte jeg å spotte. Har skikkelige menssmerter i dag og venter nå på at tanta kommer, men foreløpig spotting og verking i rumpa og hofter, slik det alltid gjør hvis jeg husker riktig :ler: Merkelig at mensen kommer tidligere enn 4 uker etter at bortfallsblødningen var på plass. Så hvis det er mensen, noe det sikkert er, så er jeg kjempeglad, for da kan jeg allerede bestille EL-tester og virkelig sette i gang :danse: Tror jeg har EL på dag 13/14. Ikke dumt, det! 

Annonse

Her blir det faktisk «det som skjer, det skjer», de neste mnd. Målet er å bli gravid innen oktober-ish 😋

Har en sterk følelse at jeg likevel vil opptre som symptomjæger i hver bidige dpo-periode og testetøs på ikm uansett :ler: 

Annonse

PP2 er i gang for fullt! Jeg har droppet å kjøpe tester. Følger med på EL-slim og temper litt istedetfor. 

EL på lørdag/søndag. Passer dritbra nå som vi skal på hyttetur sammen med hans foreldre :ler: Tror vi må snike oss unna en tur på lørdagen ;)

• Liker 1
1 minutt siden, -Mala- skrev:

Hvordan går det Nutta? Har du påskeferie? ☺️🐣☀️

Hei!! Neida.. Jobber full turnus, men har heldigvis fri i helgen, så da blir det en tur på hytta. Er jo meldt solskinn og fine temperaturer, så det gledes max! 

Enn der da? Ferie og kos? :) 

2 minutter siden, Nuttapia skrev:

PP2 er i gang for fullt! Jeg har droppet å kjøpe tester. Følger med på EL-slim og temper litt istedetfor. 

EL på lørdag/søndag. Passer dritbra nå som vi skal på hyttetur sammen med hans foreldre :ler: Tror vi må snike oss unna en tur på lørdagen ;)

Spørs om dere må snike dere unna en tur da ja :plystre:

1 minutt siden, Nuttapia skrev:

Hei!! Neida.. Jobber full turnus, men har heldigvis fri i helgen, så da blir det en tur på hytta. Er jo meldt solskinn og fine temperaturer, så det gledes max! 

Enn der da? Ferie og kos? :) 

Godt med litt fri da:) Her er det ferie, fint vær og en smak av vår, herlig! :yvonne:

2 minutter siden, -Mala- skrev:

Spørs om dere må snike dere unna en tur da ja :plystre:

Godt med litt fri da:) Her er det ferie, fint vær og en smak av vår, herlig! :yvonne:

Sønnen min skal også være med på hytta. Lurer på hva slags unnskyldninger vi skal komme med for å lure oss unna en times tid :klo::lur: Kanskje neste unge blir unnfanget inntil ei gran i skauen :ler: 

Deilig! Er så godt å være på vei mot sommeren nå, altså!! :sol: 🐥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...