Nuttapia Skrevet 4. mars 2018 Forfatter #3161 Del Skrevet 4. mars 2018 Blendahvitt testresultat på morgenurin igjen Symptomene herjer fortsatt. Fikk kvalme/svimmelbyger i sted, og puppene er ømme som bare det. Skal til lege i morgen, så da skal jeg spørre pent om de kan ta en blodprøve. Den slår kanskje ut tidligere, siden de da ser verdiene i testen..? Kroppen er virkelig på bærtur..! Og da stiger jo forhåpningene også Hilsen fra tåpelig 34-åring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. mars 2018 #3162 Del Skrevet 4. mars 2018 Lykke til hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. mars 2018 Forfatter #3163 Del Skrevet 5. mars 2018 13 timer siden, -Mala- skrev: Lykke til hos legen! Takk Han sa at blodprøve gis primært til de som har forsøkt lenge og de som har mistanke om spontanabort.. men vi får heller bare vente å se litt. Formen i dag er ok. Murring i hodet igjenog kjempetrøtt.. puppa er tunge og vonde.. tykk utflod og mens-murring. Slik som det har vært i snart to uker. Tester igjen i morgen dersom mensen ikke dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. mars 2018 #3164 Del Skrevet 6. mars 2018 21 timer siden, Nuttapia skrev: Takk Han sa at blodprøve gis primært til de som har forsøkt lenge og de som har mistanke om spontanabort.. men vi får heller bare vente å se litt. Formen i dag er ok. Murring i hodet igjenog kjempetrøtt.. puppa er tunge og vonde.. tykk utflod og mens-murring. Slik som det har vært i snart to uker. Tester igjen i morgen dersom mensen ikke dukker opp. Hmm, så rar kroppen din er for tiden da! Hadde jo vært veldig moro om du allerede er gravid Jeg venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. mars 2018 Forfatter #3165 Del Skrevet 6. mars 2018 1 time siden, -Mala- skrev: Hmm, så rar kroppen din er for tiden da! Hadde jo vært veldig moro om du allerede er gravid Jeg venter i spenning Ja, det er merkelig.. Nå må jeg tisse oftere, murringene har roet seg litt i dag. Mannen sa i går at jeg hadde fått større brystvorter. Han lurte på om det kunne være tegn på graviditet.. Da måtte jeg i speilen og jaggu bekrefte observasjonen..! Ellers utrolig trøtt og tørr i øya. Skal på senvakt snart. Hjemme 22:30 i aften. Blir godt å legge seg da, ja Venter med test til helgen. Om jeg hadde EL under bortfallsblødninga, jamfør EL-smerter og bittelitt blod på papiret 6 dager etterpå, så har jeg ikm i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. mars 2018 Forfatter #3166 Del Skrevet 8. mars 2018 Fortsatt såre brystvorter, og en følelse av å ha en ball nederst i lillemagen. Også er det jo det udefinerbare suget jeg har hatt i kroppen lenge nå, da. Sånn følelsesmessig. En slags forventning/glede! Også får jeg litt sånn light headed/svimmelhetsfølelse. Og står opp og tisser grytidlig. Det er ikke likt meg. Jeg tørster mye og er fryktelig glad for at jeg ikke lenger har heftig hodepine og vondt i korsryggen!! Jeg synes det er merkelig, det som skjer i kroppen. Jeg hadde på jeans på jobb i går.. Det skjer ikke i dag!! Så nå kjører jeg fullstendig sofa/kose-stil med godbukse, typ college lissom 😆 Bomull og ull på denne frøkna i dag. Så får vi se da.. Hva dette er for noe. Test på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 12. mars 2018 #3167 Del Skrevet 12. mars 2018 Oioioi! Her skjer det ting! Så gøy med prøving, nuttapia. Hvordan gikk det med testingen? ❤️ Har ikke fått lest meg opp så mye enda, får gjøre det i kveld når jeg har tilgang til PC. Spennende tid du har i vente, husker jo selv hvordan det var, selv om det er vanvittig lenge siden. 😱 Kansje jeg skal få sparket i gang den dagboken min igjen, om jeg finner den. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. mars 2018 Forfatter #3168 Del Skrevet 12. mars 2018 40 minutter siden, Angel-A skrev: Oioioi! Her skjer det ting! Så gøy med prøving, nuttapia. Hvordan gikk det med testingen? ❤️ Har ikke fått lest meg opp så mye enda, får gjøre det i kveld når jeg har tilgang til PC. Spennende tid du har i vente, husker jo selv hvordan det var, selv om det er vanvittig lenge siden. 😱 Kansje jeg skal få sparket i gang den dagboken min igjen, om jeg finner den. 😅 Nei, vettu - den var fortsatt blendahvit Det er nå slik at alle symptomer på PMS/graviditet/EL er forsvunnet som dugg for solen. Aaaner ikke når jeg har EL, så jeg tror vi bare skal vente til mensen kommer og ta det derfra. Er i grunnen mest kjekt for vår del å få bebis på nyåret, men det er absolutt ingen krise om det skulle skje tidligere. Hvordan står det til med Angel-A? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #3169 Del Skrevet 16. mars 2018 Bortfallsblødning startet tirsdag 20.februar. Om EL og syklusen er i full sving, så er jeg 10 dpo i dag. Det stikker litt i lillemagen og ut mot hoftene, men ellers er det stille på denne kroppen. Kanskje det er EL..? Har selvfølgelig fått en hyggelig forkjølelse nå, midt i en lang periode med turnusfri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. mars 2018 #3170 Del Skrevet 16. mars 2018 Så typisk å bli syk nå da, håper du blir frisk fort Blir spennende å se om syklusen har kommet i gang, om mensen dukker opp snart eller om kanskje spiren sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. mars 2018 Forfatter #3171 Del Skrevet 17. mars 2018 18 timer siden, -Mala- skrev: Så typisk å bli syk nå da, håper du blir frisk fort Blir spennende å se om syklusen har kommet i gang, om mensen dukker opp snart eller om kanskje spiren sitter Takk, Mala! Heldigvis helg og rolig nå 😁 Vi koser oss i heimen, hvor vi er litt pjuske hele gjengen Men, i går kveld begynte jeg å spotte. Har skikkelige menssmerter i dag og venter nå på at tanta kommer, men foreløpig spotting og verking i rumpa og hofter, slik det alltid gjør hvis jeg husker riktig Merkelig at mensen kommer tidligere enn 4 uker etter at bortfallsblødningen var på plass. Så hvis det er mensen, noe det sikkert er, så er jeg kjempeglad, for da kan jeg allerede bestille EL-tester og virkelig sette i gang Tror jeg har EL på dag 13/14. Ikke dumt, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. mars 2018 Forfatter #3172 Del Skrevet 18. mars 2018 Mensen på plass!! Og 2.pp er i gang. Strengt tatt 1.pp, mtp at det nå er orden i syklusen, men det har jo ikke så mye å si I dag skal det bestilles tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. mars 2018 #3173 Del Skrevet 18. mars 2018 Så bra, lykke til med pp2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. mars 2018 Forfatter #3174 Del Skrevet 18. mars 2018 3 timer siden, -Mala- skrev: Så bra, lykke til med pp2 Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. mars 2018 Forfatter #3175 Del Skrevet 22. mars 2018 Her blir det faktisk «det som skjer, det skjer», de neste mnd. Målet er å bli gravid innen oktober-ish 😋 Har en sterk følelse at jeg likevel vil opptre som symptomjæger i hver bidige dpo-periode og testetøs på ikm uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. mars 2018 #3176 Del Skrevet 28. mars 2018 Hvordan går det Nutta? Har du påskeferie? ☺️🐣☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. mars 2018 Forfatter #3177 Del Skrevet 28. mars 2018 PP2 er i gang for fullt! Jeg har droppet å kjøpe tester. Følger med på EL-slim og temper litt istedetfor. EL på lørdag/søndag. Passer dritbra nå som vi skal på hyttetur sammen med hans foreldre Tror vi må snike oss unna en tur på lørdagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. mars 2018 Forfatter #3178 Del Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, -Mala- skrev: Hvordan går det Nutta? Har du påskeferie? ☺️🐣☀️ Hei!! Neida.. Jobber full turnus, men har heldigvis fri i helgen, så da blir det en tur på hytta. Er jo meldt solskinn og fine temperaturer, så det gledes max! Enn der da? Ferie og kos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. mars 2018 #3179 Del Skrevet 28. mars 2018 2 minutter siden, Nuttapia skrev: PP2 er i gang for fullt! Jeg har droppet å kjøpe tester. Følger med på EL-slim og temper litt istedetfor. EL på lørdag/søndag. Passer dritbra nå som vi skal på hyttetur sammen med hans foreldre Tror vi må snike oss unna en tur på lørdagen Spørs om dere må snike dere unna en tur da ja 1 minutt siden, Nuttapia skrev: Hei!! Neida.. Jobber full turnus, men har heldigvis fri i helgen, så da blir det en tur på hytta. Er jo meldt solskinn og fine temperaturer, så det gledes max! Enn der da? Ferie og kos? Godt med litt fri da Her er det ferie, fint vær og en smak av vår, herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. mars 2018 Forfatter #3180 Del Skrevet 28. mars 2018 2 minutter siden, -Mala- skrev: Spørs om dere må snike dere unna en tur da ja Godt med litt fri da Her er det ferie, fint vær og en smak av vår, herlig! Sønnen min skal også være med på hytta. Lurer på hva slags unnskyldninger vi skal komme med for å lure oss unna en times tid Kanskje neste unge blir unnfanget inntil ei gran i skauen Deilig! Er så godt å være på vei mot sommeren nå, altså!! 🐥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå