Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn


Nuttapia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt pondus på toppen, men nå kommer livmora opp! Sakte, men sikkert :)

Nuttapia, 12+1

(Har gått i byen med litt stram bukse, så huden min ser jo faktastisk ut ;) )

post-31659-0-88472000-1342552222_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig liten babymage :rodmer:

Jeg gleder meg bare til vi finner ut hva som skjuler seg der inne jeg :gjeiper:

Dette er den femte tippingen på kjønn jeg er med på her inne og jeg har ikke tatt feil før, så det blir spennende å se om magefølelsen min er riktig på deg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :) Er endel kosekveld-mage enda, men nå skal jeg ta bilder hver uke, ja.

Jeg tror på magefølelsen din, Mala, men gjenstår jo å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om dere ser på godis-kulen min, eller om dere ser på lille-magen .. :klo: ?

Jeg er nok fortsatt litt oppblåst, Rhiannon :)

Men takker og bukker, det er godt at magen min er søt med noen ekstra kilo!! Hihi!! :)

-----------

Igår la kjære øret sitt inntil lillemagen og hørte svisj-svisj - bobling! Godt man kan innbilde seg å høre den lille bevege seg der inne ;)

Nå skal jeg straks avgårde for å passe på min herlige nevø på snart 2 år. Det er sååå kos!!

FORRESTEN! Igår var vi på shopping!! Vi kjøpte en kjempesøt body med tynn bommulslue, strømpebukser og I :hjerte: mum&dad -sokker. Dette skal vi ta med på sykehuset. Vil gjerne at det første hun/han har på seg, det har vi kjøpt selv :)

Ha en fisefin dag, jenter, det skal jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker liten mage du har :)

Oppblåst kjenner jeg til fra jeg var rundt samme tid i svangerskapet som deg.

Det er deilig når lufta forsvinner og babymagen er der likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker liten mage du har :)

Oppblåst kjenner jeg til fra jeg var rundt samme tid i svangerskapet som deg.

Det er deilig når lufta forsvinner og babymagen er der likevel :)

Hihi, tusen takk! Folk sier at jeg ser gravid ut, for magen er stor! Så jeg benytter muligheten til å vise magen min jeg, da ;)

Livmora er 4-5 cm under navelen. Allerede..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå husker jeg ikke, hadde du vært på tidlig ultralyd? Og sjekket at det bare er en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke, hadde du vært på tidlig ultralyd? Og sjekket at det bare er en?

Jeg har ikke vært på tidlig ul, nei. Men jeg begynte jo å få en liten kul i uke 6 allerede..! Det er nok "bare" én inni der, men har alltid ønsket meg tvillinger ;) Uansett, jeg blir glad bare det er en frisk og fin klone inni der! Hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, liten kul i uke 6! Er i uke 6 om nem dager og tviler sterkt på at det blir Jon kul på ei stund... Ahh gleder meg til kul på magen...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er spennende når kulen kommer :hjerte:

Idag tar jeg turen til svigers, sammen med min kjære. Bestille pizza og ta en meget rolig kveld. De har boblebad, så kjære har lovet meg et skikkelig massasje-bad. Har begynt å få veldig vondt i hodet nå, så forsøker å massere pannen endel. Det hjelper litt. Måtte ty til paracet igår. Liker ikke det pga lillebaby :(

Men det går vel bra!

Denne uka utvikles stemmebåndene til babyen. Jeg er vokalist, så gleder meg til jeg hører barnet mitt synge for første gang :) Kjære synger sjeldent, men har en fin baryton-stemme. Tenkt så mye vi alle har å se frem til.. Det er jo som et eget univers.

Ønsker dere nok en deilig helg, mine damer! Tiden går virkelig fort, snart er det august!

:strix: :strix: sender ut litt babystøv :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, sånn har vi begynt også, å fantasere og glede oss til hvordan knøttet blir. Hva han/hun vil arve fra oss oss. En ting er helt klart: det kommer til å bli en bestemt liten baby, vi er nemlig litt sjefene og bestemt begge to, hihi;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også måtte ty til paracept noen ganger når hodepinen har vært på det værste.

Liker det ikke! Vet at all medisin påvirker lille i magen også, men noen ganger har hodepina vært så ille at man føler man går i blinde og ikke klarer å høre sin egen puls uten at det er vondt...

Tror jeg har brukt paracept 4-5 ganger etter at jeg ble gravid, og håper det ikke vil være noe avgjørende for hvordan han lille i magen får det :)

De sier jo at det er trygt såfremt man ikke bruker det regelmessig over lengre tid. Regelmessig tolker jeg som daglig/flere ganger daglig i mange dager/uker i grunn :)

Regner med det var deilig med massasjebad? :) Flinke samboeren din som passer på deg så godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paracet og Pinex har jeg også vært borti, og allergimedisiner et par ganger. Men merker at for min del hjelper det ikke på hodepinen, så da har jeg ikke brydd meg med å ta det. Da blir det heller kiropraktortime for å få orden på nakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...