Nuttapia Skrevet 5. september 2012 Forfatter #421 Del Skrevet 5. september 2012 Aaaw, nydelig mage Takk, Ninnin! Håper min blir like fin som din Igår fikk jeg strekkmerke-oljer av svigerinna mi. Regner med at det blir strekkmerker her i gården. Fikk det i puberteten, så da kommer det kanskje sikkert nå også. Skal smøre alt jeg kan iallfall, selvom det hjelper ganske så lite. Men med god tro og positiv innstilling, så gjennomlever man vel det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. september 2012 #422 Del Skrevet 5. september 2012 Kjempefin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. september 2012 Forfatter #423 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Kjempefin mage! Takk, Mala! Endret 5. september 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 5. september 2012 #424 Del Skrevet 5. september 2012 Fiine magen Kan ikke skjønne annet enn at den syns nei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. september 2012 Forfatter #425 Del Skrevet 5. september 2012 Fiine magen Kan ikke skjønne annet enn at den syns nei! Tusen takk HELT ENIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 5. september 2012 #426 Del Skrevet 5. september 2012 Definitivt!! Du ser absolutt gravid ut Ja, strekkmerker er vel alle gravides mareritt!! Jeg har vært heldig og unngått på magen, og har bare fått noen få på puppene! De er helt lyse, og det er bare jeg som ser dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 5. september 2012 #427 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg er så misunnelig på magen din jeg!! Min er jo bare en liten valk! Din ser helt fantastisk ut! Gleder meg til min blir så stor at jeg kan vise den stolt frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 6. september 2012 #428 Del Skrevet 6. september 2012 Strekkmerker er ikke morro Her har det kommet en del.. Bare helt ytterst på den mest utstikkende delen av magen.... Rødt og sint... Liker ikke! ! ! ! ! Men siden det kommer uansett hva jeg gjør, så gjør jeg svært lite med det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 6. september 2012 #429 Del Skrevet 6. september 2012 Hva som er best som strekkmerke-krem eller olje, da? Har hørt at smurning med mandelolje mellom beina skal gi mindre sjanse for revning, kanskje det hjelper mot strekkmerker også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 6. september 2012 #430 Del Skrevet 6. september 2012 Hei! Hvordan går det? Ha en fin kveld :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. september 2012 Forfatter #431 Del Skrevet 7. september 2012 Definitivt!! Du ser absolutt gravid ut Ja, strekkmerker er vel alle gravides mareritt!! Jeg har vært heldig og unngått på magen, og har bare fått noen få på puppene! De er helt lyse, og det er bare jeg som ser dem Takk, Ninnin! Ja, det er jo slik at man legger mest merke til slikt selv, egentlig Jeg er så misunnelig på magen din jeg!! Min er jo bare en liten valk! Din ser helt fantastisk ut! Gleder meg til min blir så stor at jeg kan vise den stolt frem! Vet du hva, VeoVeo? Jeg tror egentlig at det er mest hud og fett det derre. For når jeg sitter og bøyer meg fremover, så får jeg tak i en god del hud på magen. Magen min har alltid stått litt ekstra ut fordi jeg har svai i ryggen. Nå er vi jo straks halvveis, og magen slutter ikke å vokse.Vær glad for at du ikke er like stor som meg, enda.. Kanskje jeg får problemer etterhvert. Strekkmerker er ikke morro Her har det kommet en del.. Bare helt ytterst på den mest utstikkende delen av magen.... Rødt og sint... Liker ikke! ! ! ! ! Men siden det kommer uansett hva jeg gjør, så gjør jeg svært lite med det også Jepp, det er lite man får gjort. Men smøre i god tro, det kan man jo Ikke minst får magen deilig massasje opptil 3 ganger om dagen her i gården. Tipper at både hud og baby synes det er ok Rødt og sint går heldigvis over etter en stund.. Usjamei *trøste* Hei! Hvordan går det? Ha en fin kveld :klemme: Hei Lille Solstråle, her er alt vel. Det murrer litt i korsryggen om dagen. Kroppen er ikke glad i å ligge i senga. Så er bare nødt til å få på meg joggeskoa og vandre litt i skogen. Også har jeg badekar inntil videre, så bør jo bruke det litt mer, kanskje.. Hvordan er det med deg da, Lille Solstråle? Du dukket opp fra intet! Har du graviditetsdagbok eller planlegger du barn, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. september 2012 Forfatter #432 Del Skrevet 7. september 2012 Hva som er best som strekkmerke-krem eller olje, da? Har hørt at smurning med mandelolje mellom beina skal gi mindre sjanse for revning, kanskje det hjelper mot strekkmerker også? ANER ikke hva som er best.. Men ja, nøtteoljer generelt har jeg hørt at er bra. Både mot strekkmerker og for å massere mellomkjøttet. Her er de jeg bytter på å bruke: (på magen) Har ikke begynt å massere meg mellom bena enda.. Når skal man begynne med det da? Tror jeg har lest at det er fra uke 30 ca, da bør man begynne med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 7. september 2012 #433 Del Skrevet 7. september 2012 Hei! Legger igjen et spor i dagboken din! Så fiiin mage du har fått, gleder meg til jeg også får litt større! Jeg har ikke tenkt så mye på dette med å smøre seg med olje for å unngå strekkmerker, men jeg smører meg ganske ofte med babyolje fordi jeg får så tørr hud av dusjing. Men det er ikke sikkert det har samme effekt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. september 2012 Forfatter #434 Del Skrevet 7. september 2012 Hei! Legger igjen et spor i dagboken din! Så fiiin mage du har fått, gleder meg til jeg også får litt større! Jeg har ikke tenkt så mye på dette med å smøre seg med olje for å unngå strekkmerker, men jeg smører meg ganske ofte med babyolje fordi jeg får så tørr hud av dusjing. Men det er ikke sikkert det har samme effekt da. Hei My!! Så koselig med flere spor i boka mi Takk for mage-kompliment! Er morsomt å vise frem magen nå, ja Fikk en liten "bump" i uke 6 allerede. Samme uke kjøpte jeg den første mamma-buksa.. Så håper ikke jeg blir gigantisk, for da kommer jeg vel til å tippe fremover Strekkmerker har vel mest med hormoner å gjøre. Men jeg tror det alltids hjelper LITT med god smøring Smør og vær glad, så får merkene komme om de vil. Som Belle sa: Så lenge vi kan lage en perfekt baby-klump, så er det ingenting som er bedre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 7. september 2012 #435 Del Skrevet 7. september 2012 ANER ikke hva som er best.. Men ja, nøtteoljer generelt har jeg hørt at er bra. Både mot strekkmerker og for å massere mellomkjøttet. Her er de jeg bytter på å bruke: (på magen) Har ikke begynt å massere meg mellom bena enda.. Når skal man begynne med det da? Tror jeg har lest at det er fra uke 30 ca, da bør man begynne med det. Se der, ja, den lykkeligsomliten-olja mot strekkmerker vil jeg og ha, uten parabener, det liker jeg. Liker ikke å smøre meg med all mulig skumle greier nå. Liker ikke det til vanlig heller, men ekstra påpasselig nå. Mandelolje må vel også gå an å få uten parabener, vil jeg tro - det burde jo kanskje være mulig å tak i relativt rent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. september 2012 Forfatter #436 Del Skrevet 7. september 2012 Se der, ja, den lykkeligsomliten-olja mot strekkmerker vil jeg og ha, uten parabener, det liker jeg. Liker ikke å smøre meg med all mulig skumle greier nå. Liker ikke det til vanlig heller, men ekstra påpasselig nå. Mandelolje må vel også gå an å få uten parabener, vil jeg tro - det burde jo kanskje være mulig å tak i relativt rent Uten parabener er fint! Prøvde den første gang i dag. Og huden er kanskje enda mer smidig, enn den blir med den andre olja. Magen er fortsatt myk og såvidt fuktig. Aner ikke hvor man får kjøpt den.. Fikk den av svigerinna mi. Jeg kan høre med henne, hvis du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 7. september 2012 #437 Del Skrevet 7. september 2012 Uten parabener er fint! Prøvde den første gang i dag. Og huden er kanskje enda mer smidig, enn den blir med den andre olja. Magen er fortsatt myk og såvidt fuktig. Aner ikke hvor man får kjøpt den.. Fikk den av svigerinna mi. Jeg kan høre med henne, hvis du vil? Takk! Men har allerede funnet den på nettet:-D adressen stod på flaska di;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. september 2012 Forfatter #438 Del Skrevet 7. september 2012 Takk! Men har allerede funnet den på nettet:-D adressen stod på flaska di;-) Superb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 8. september 2012 #439 Del Skrevet 8. september 2012 Så fin mage du har Nuttapia Er veldig spent på når og hvor stor mage jeg selv får.. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 9. september 2012 #440 Del Skrevet 9. september 2012 Åå! kjempefin mage du har!:D Jeg driver å smøre magen til samboer også inn med oljer og kremer. Det jeg leste var at det egentlig at man ikke trenger spesielle strekkmerkoljer for å smøre inn magen med, men at det holder med vanlig babyolje eller bodylotion.. Så lenge det funkter huden eller noe sånt. Men jeg vet ikke. Jeg tror kanskje at de som fikk mye strekkmerker i puberteten har en større sjanse til å få strekkmerker under graviditeten (pga hormoner) og at det da ikke hjelper så mye med å smøre inn magen. men vi smører alikevel:P Man vet aldri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå