LoneWolf Skrevet 22. mai 2012 #101 Skrevet 22. mai 2012 (endret) Go Bergen! Uansett, som de fleste sier i "alle" tråder, kjærligheten kommer når du ikke ser etter den og slike greier. Ikke huk av for anonym her nå, jeg begynner å bli nysjerrig på hvem du er Ps: Jeg har ikke tatt noe skade av hun på 30, hun var bare creepy. Endret 22. mai 2012 av LoneWolf
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #102 Skrevet 22. mai 2012 Go Bergen! Uansett, som de fleste sier i "alle" tråder, kjærligheten kommer når du ikke ser etter den og slike greier. Ikke huk av for anonym her nå, jeg begtynner åp bli nysjerrig på hvem du er Ps: Jeg har ikke tatt noe skade av hun på 30, hun var bare creepy. Sant det du Da er det bare å ta på solbriller, gå ut i det fine Bergensværet og ta livet med ro og ikke lete etter HAN nei vent, jeg må jo på lesesalen...!! Du er nysgjerrig? Man da er det jo ikke morro for meg å avsløre hvem jeg er. Da er jo leken over... ( - sa hu som ikke likte playere, hehe uff) *sjekke tre ganger at jeg huket av for anonym bruker*
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #103 Skrevet 22. mai 2012 Jeg blir hvertfall ikke sammen med dama jeg tok med meg hjem fra byen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå