eva-80 Skrevet 17. mai 2012 #21 Skrevet 17. mai 2012 Men ts hevder jo at hu vil mer Det jeg mente kjære deg at selv om TS duger aldri så mye til alt annet enn sex så hjelper det fint lite om motparten vil ikke ha noe annet enn sex. ( min kjæreste sa at om jeg møtte han i playboy perioden hans så ville vi ikke vært sammen .. for han var rett og slett ikke klar for forhold. )
LoneWolf Skrevet 17. mai 2012 #22 Skrevet 17. mai 2012 Jeg signerer i hvertfall det .-L-. sier. Jeg ville gått for de som ikke gjør så mye av seg hvis man er ute etter et mer seriøst forhold. Jeg sier ikke at de som ikke er stille ikke vil ha et seriøst forhold, men de jeg kjenner som ikke gjør så mye av seg er ikke ONS typene. 1
Gjest Tidssone Skrevet 17. mai 2012 #23 Skrevet 17. mai 2012 Tanken var at de som er frempå, ofte er ute etter sex(spesielt menn). Folk som ikke gjør så mye ut av seg sier sikkert ikke nei takk til sex, men de pusher nok ikke heller for det. Selv om de stille og snille guttene kanskje ikke er så attraktive i noens øyne, så er de helt klart bedre kjærestematerialet enn en som er "for" sosial. Nei. Som du sier, så ønsker de fleste menn seg sex. Det er heller ikke riktig at de stille og snille guttene er bedre kjærestemateriale enn de som er sosiale. For noen er det slik, for andre ikke. Jeg ville aldri ha hatt en kjæreste som ikke var sosial eller utadvent.
Gjest Tidssone Skrevet 17. mai 2012 #24 Skrevet 17. mai 2012 ( min kjæreste sa at om jeg møtte han i playboy perioden hans så ville vi ikke vært sammen .. for han var rett og slett ikke klar for forhold. ) Nettopp. Så møtte han en dame han virkelig fattet interesse for og vips, så var han seriøs. 2
LoneWolf Skrevet 17. mai 2012 #25 Skrevet 17. mai 2012 Nei. Som du sier, så ønsker de fleste menn seg sex. Det er heller ikke riktig at de stille og snille guttene er bedre kjærestemateriale enn de som er sosiale. For noen er det slik, for andre ikke. Jeg ville aldri ha hatt en kjæreste som ikke var sosial eller utadvent. Det at man er litt stillere i en "på byen" situasjon, betyr ikke nødvendigvis at man ikke er sosial eller utadvent. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #26 Skrevet 17. mai 2012 De fleste menn som sjekker aktivt ute på byn er nok ute etter sex. Hvis du vil ha en som er ute etter et forhold burde du egentlig gå for han som ikke gjør så mye ut av seg. Dog, det krever jo at du gjør alt i begynnelsen xD Ellers må du møte på meg!, men jeg får stadig høre at jeg har player tendenser selv om jeg egentlig er ganske grei :/ Tanken var at de som er frempå, ofte er ute etter sex(spesielt menn). Folk som ikke gjør så mye ut av seg sier sikkert ikke nei takk til sex, men de pusher nok ikke heller for det. Selv om de stille og snille guttene kanskje ikke er så attraktive i noens øyne, så er de helt klart bedre kjærestematerialet enn en som er "for" sosial. Ja, det var jo dette jeg lurte på, og fryktet. Takk for svar, -L-. Stemmer forsåvidt med min erfaring også, og er derfor jeg blir usikker og trekker meg unna.. Kan ikke de snille guttene bli litt mere sosiale da?
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #27 Skrevet 17. mai 2012 Det jeg mente kjære deg at selv om TS duger aldri så mye til alt annet enn sex så hjelper det fint lite om motparten vil ikke ha noe annet enn sex. ( min kjæreste sa at om jeg møtte han i playboy perioden hans så ville vi ikke vært sammen .. for han var rett og slett ikke klar for forhold. ) Det der er, med all respekt, bullshit. Dersom du er bra nok så vil man alltid mer. Playboy eller ei.
eva-80 Skrevet 17. mai 2012 #28 Skrevet 17. mai 2012 Min erfaring er at de stille guttene er usikre på hva de vil, jatter litt mere med , og der må damen gjør det meste av sjekkejobben.. Også kan de spille mere på morsfølelsen til kvinnen synes jeg.. Jeg liker heller selvsikre sosiale menn som vet hva de vil og kjemper litt for det.
LoneWolf Skrevet 17. mai 2012 #29 Skrevet 17. mai 2012 okei okei... skal prøve Hvordan går jeg videre da? Tja... det er mange måter å gå videre på. hvis du får kontakt med noen i løpet av kvelden og ikke blir med dem hjem, spør om h*n vil finne på noe med deg en annen dag. Evt skaff deg nummeret til personen og send en sms med et tilbud om å finne på noe. Noe i den duren? 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #30 Skrevet 17. mai 2012 Min erfaring er at de stille guttene er usikre på hva de vil, jatter litt mere med , og der må damen gjør det meste av sjekkejobben.. Også kan de spille mere på morsfølelsen til kvinnen synes jeg.. Jeg liker heller selvsikre sosiale menn som vet hva de vil og kjemper litt for det. Ja det hadde vært noe Bare litt vanskelig å finne dem! Eller så er ikke jeg noe å kjempe for TS (ble så mange svar, kanskje jeg burde slenge på ts i mine svar..)
Gjest .-L-. Skrevet 17. mai 2012 #31 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Nei. Som du sier, så ønsker de fleste menn seg sex. Det er heller ikke riktig at de stille og snille guttene er bedre kjærestemateriale enn de som er sosiale. Sier bare at hvis du tar å sammenligner 100x folk som er sosiale, med 100x folk som ikke gjør så mye ut av seg. Så vil jeg påstå at man finner langt flere i den siste gruppen. Disse vil faktisk behandle kjæresten sin bra. At de av damer kanskje ikke blir sett på som kjærestematerialet fordi de ikke er "attraktive" er noe annet. Hvis man ser på den generelle tendensen til hvilke menn som drar damer så er det de mennene som handler etter egen interessen sin som får mest damer. Hvis man vil bli sammen med en egoist så er jo det ideelt, men jeg vil påstå at egoistiske folk ikke er gode kjærestemner. Jeg påstår ikke at alle som er sosiale er egoister, men nå er det ikke alle som er sosiale som har draget på damene heller. Jeg ville aldri ha hatt en kjæreste som ikke var sosial eller utadvent. Vel, de greie guttene som er sosiale og utadvent, blir tatt fort. Finner du en slik en må du handle raskt. Endret 17. mai 2012 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 17. mai 2012 #32 Skrevet 17. mai 2012 Kan ikke de snille guttene bli litt mere sosiale da? Da må de faktisk jobbe med seg selv for å bli mer sosial. Det krever tid og mye energi, noe mange folk helst vil unngå å bruke.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #33 Skrevet 17. mai 2012 Tja... det er mange måter å gå videre på. hvis du får kontakt med noen i løpet av kvelden og ikke blir med dem hjem, spør om h*n vil finne på noe med deg en annen dag. Evt skaff deg nummeret til personen og send en sms med et tilbud om å finne på noe. Noe i den duren? Sant det, skal gjøre et forsøk Gjorde faktisk det for et par uker siden... fikk nr, og sendte melding to dager senere - visste seg at "kaffedaten til uken" som var planlagt lørdagen ikke var gjeldende lenger da jeg avviste han senere kl 3 på lørdagsnatt. Igjen.. jeg føler alt bare er prat og tomme ord, kun for ett formål.
Gjest Bud Skrevet 17. mai 2012 #34 Skrevet 17. mai 2012 Da må de faktisk jobbe med seg selv for å bli mer sosial. Det krever tid og mye energi, noe mange folk helst vil unngå å bruke. Kaller du oss late?
LoneWolf Skrevet 17. mai 2012 #35 Skrevet 17. mai 2012 Jeg synest TS skal vise hvem hun er, for jeg begynner å bli nysjerrig her :gjeiper: Slik jeg ser det har .-L-. oppfattet situasjonen med mannfolk på byen ganske korrekt
PanLi Skrevet 17. mai 2012 #36 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Takk - jeg prøver alltid å være vennlig fordi jeg har en "leveregel" om at alle jeg ikke kjenner eller vet noe om fortjener da i det minste et smil og et åpent sinn. Og ja, jeg er nok usikker. Jeg har jo brent meg før, og stoler ikke på andre sånn egentlig. Skal prøve å ikke tenke så mye neste gang (for det er hodet som ødelegger, alt går fint før det koples inn) og bare "go with the flow". Se hva som skjer. Men jeg vet ikke hvordan jeg utstråler "hei, jeg er en good-girl, ute etter kjæreste og far til mine barn". Kan jo ikke si det med ord Men kan ikke være helt stiv og tørr heller, dem må jo bli interessert i mer kontakt. Når jeg tenker meg om, gjør jeg egentlig ingenting spesielt. Er bare meg selv, snakker som jeg ville gjort til.. hmm... hvem som helst. Jeg må jo ha et eller annet ved meg når jeg får høre hvor snill og søt jeg er, hvor ordentlig og skikkelig jeg er, hvor heldig den som blir min kjæreste er, men fra gutter som..."trommmevirvel".... ikke vil ha et forhold til meg (ikke sagt i en seksuell setting, eller på byen). Skal ikke være lett Ser den, men du kan jo forsøke likevel? Sjansene er tilstede for at hvis du sier det til noen, ispedd litt humor, smil og glimt i øyet (som jeg ser for meg at du har), og legger til et "Er du ham?". Så har dere et godt utgangspunkt for en morsom og uhøytidelig samtale, som samtidig gir rom og muligheter til å diskutere og spille inn hva man faktisk ser etter i en potensiell partner Humor virker avvæpnende, så da kan en jo faktisk få til en skikkelig god samtale som sonderer litt hvem personen er og hva han har for verdier. Denne ideen synes jeg var morsom! Du kan jo legge til noen tøysekrav. At det er svært viktig at han må kunne løfte deg, f.eks, slik at du vet at han duger når han skal bære deg over dørstokken, hihi Ikke så dum, den der, altså Kanskje jeg bruker den selv! Endret 17. mai 2012 av PanLi
Gjest Tidssone Skrevet 17. mai 2012 #37 Skrevet 17. mai 2012 Litt stilig at dere som er stille på byen fremhever dere som bedre kjærester enn de som ikke er så stille på byen. Hva med å vise samme gode selvbildet når dere er på byen? Det vil jo ikke gjøre dere mindre seriøse?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #38 Skrevet 17. mai 2012 Jeg synest TS skal vise hvem hun er, for jeg begynner å bli nysjerrig her :gjeiper: Slik jeg ser det har .-L-. oppfattet situasjonen med mannfolk på byen ganske korrekt Er du singel og snill, men sosial og utadvent LoneWolf? Isåfall; "hei, jeg er en good-girl, ute etter kjæreste og far til mine barn" Er ham? *glimt i øyet* Dersom du er sterk nok til å løfte meg mens du hinker på et ben, kan si alfabetet baklengs og fange en laks med bare hendene, kan jeg være tilgjengelig for en date Uff, nå ble jeg tullete Men, det var ikke ment som mobbing PanLi, jeg likte forslaget! :D Men kommer veldig an på fyren om det funker eller ikke
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #39 Skrevet 17. mai 2012 Sant det, skal gjøre et forsøk Gjorde faktisk det for et par uker siden... fikk nr, og sendte melding to dager senere - visste seg at "kaffedaten til uken" som var planlagt lørdagen ikke var gjeldende lenger da jeg avviste han senere kl 3 på lørdagsnatt. Igjen.. jeg føler alt bare er prat og tomme ord, kun for ett formål. Da var han bare ute etter en ting, godt at du ikke gikk til sengs med ham, da. Gutter som er interessert i å treffe deg i edru tilstand for å ta en kaffe, er et veldig godt tegn. Det viser jo at han vil bli bedre kjent med deg, at han ikke bare er ute etter et ligg en lørdagsnatt.
PanLi Skrevet 17. mai 2012 #40 Skrevet 17. mai 2012 Hihi. Det kan bli litt vanskelig å gjøre alle de tingene samtidig, ser jeg for meg Du gjør det sannelig ikke enkelt for din utkårete! ..han må være en supermultitasker! Men hvis han fanger laksen, så lager du sushi? Takk. Jeg ser jo at forslaget genererte litt respons og kreativitet, så jeg er ganske fornøyd med det selv Klart det kommer an på fyren om det ville fungert, men det er jo også det fine, at man kan utelukke de som ikke vil det samme, skjønner det eller man ikke oppnår kjemi med Og sånn ellers: liker de deg, så funker nesten hva som helst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå