Gå til innhold

Dere gutter/menn på byen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hihi. Det kan bli litt vanskelig å gjøre alle de tingene samtidig, ser jeg for meg :) Du gjør det sannelig ikke enkelt for din utkårete! ..han må være en supermultitasker! Men hvis han fanger laksen, så lager du sushi? :)

Takk. Jeg ser jo at forslaget genererte litt respons og kreativitet, så jeg er ganske fornøyd med det selv :) Klart det kommer an på fyren om det ville fungert, men det er jo også det fine, at man kan utelukke de som ikke vil det samme, skjønner det eller man ikke oppnår kjemi med :) Og sånn ellers: liker de deg, så funker nesten hva som helst ;)

Hihi, jeg sa jo jeg var en grei jente, så han skal sleppe å gjøre alt samtidig! :P Men joda, jeg duger på kjøkkenet også!

Sant det, jeg trenger en mann med humor og som kan tøyse litt og "spille med" på slike ting, så kanskje greit å bli kvitt noen i leteprosessen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, jeg sa jo jeg var en grei jente, så han skal sleppe å gjøre alt samtidig! :P Men joda, jeg duger på kjøkkenet også!

Sant det, jeg trenger en mann med humor og som kan tøyse litt og "spille med" på slike ting, så kanskje greit å bli kvitt noen i leteprosessen!

Ja. Det var vel også din hensikt, slik jeg husker? Å bli kvitt de som ikke er aktuelle, og som ikke vil det samme som deg? :) Egentlig samme hvordan du får det inn i samtalen, men det er en fordel å være tydelig på hva du vil :) ..også på at du ikke vet, når du ikke vet.. Sånn kan en unngå mange misforståelser.

Sånn forøvrig er grei jente og god på kjøkkenet alltid + i boken. Du burde ikke gå fra mennene som viser interesse for deg på byn; kanskje en av de faktisk KAN fange laks med hendene, eller endatil ville gjøre det som skal til for å fange deg :) ...men da må de først få vite hva det er :)

Skrevet

Er du singel og snill, men sosial og utadvent LoneWolf? Isåfall; "hei, jeg er en good-girl, ute etter kjæreste og far til mine barn" Er ham? *glimt i øyet*

Dersom du er sterk nok til å løfte meg mens du hinker på et ben, kan si alfabetet baklengs og fange en laks med bare hendene, kan jeg være tilgjengelig for en date ;)

Uff, nå ble jeg tullete :P

Men, det var ikke ment som mobbing PanLi, jeg likte forslaget! :D Men kommer veldig an på fyren om det funker eller ikke :P

Joda, jeg er både singel, sosial og utadvent, så her er det bare å komme løpende :sengekos: Jeg er ikke så veldig "aggressiv" av med når det kommer til sjekking på byen, så du merker meg nok ikke så forferdelig godt før du tar kontakt med meg (eller jeg en sjelden gang tar kontakt med deg). Jeg er ikke helt med på det ut-på-byen-for-å-skaffe seg-ett-ligg greiene.

Jeg personlig synest at det er artig med den typen humor som du viser til over. Selv om det var noen helsikkes strenge krav! :fnise: Jeg har verken prøvd å fange en laks med hendene eller prøvd å si alfabetet baklengs, så jeg vet ikke hvordan noe av det ville gått.

Det er også helt rett at det kommer ann på personen man sier det til. Jeg hadde ikke vært helt happy med kommentaren "far til mine barn" uten å kjenne deg litt bedre. Du kan kanskje skift den ut med noe litt mindre klæint? :)

(Det kan også bare være noe med meg, fordi ett galt kvinfolk (med barn og rundt 30'ish - bare legger med fakta, ikke noe vondt ment om de som er 30!) har hengt over meg i nærmere 6 mnd før jeg fikk henne vekk.)

Ps: Matlagingen blir ikke noe stress, ettersom jeg er ganske så flink på kjøkkenet selv (utdannet kokk og greier).

Så da vet dere det!

Skrevet

Kan ikke de snille guttene bli litt mere sosiale da? :)

Nei, vi lever fornemt tilbaketrukket.

Gjest Chloè
Skrevet

Kan man ikke være ute etter sex OG forhold? Hvorfor utelukker den ene tingen den andre?

Gjest tancos
Skrevet

Men hvis han fanger laksen, så lager du sushi? :)

Nei. Hvis hun fanger laksen lager han stønnelyder

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Kaller du oss late?

Ikke nødvendigvis, folk prioriterer forskjellige ting. Noen velger heller å trene for et bra utseende, enn å endre adferd.

Dog, hvis man ikke gjør noen så er man lat ja.

Gjest .-L-.
Skrevet

Litt stilig at dere som er stille på byen fremhever dere som bedre kjærester enn de som ikke er så stille på byen. Hva med å vise samme gode selvbildet når dere er på byen?

Det vil jo ikke gjøre dere mindre seriøse?

Jeg er faktisk ikke stille på byen! Dog, når jeg snur meg 360 grader på dansegulvet ser jeg en god del menn som prøver å dancerape damen from behind. Klåing, grabbing og diverse, er ikke rart at man blir stemplet som om man bare vil ha sex.

Var en som gikk alene mot 3 damer og ble kontant avist, men han ga seg ikke, og til slutt så gikk venninnene vekk fra damen han ville ha. Vet ikke om han fikk henne, ble distrahert av andre ting :(, men var ganske gøy å se.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Ja. Det var vel også din hensikt, slik jeg husker? Å bli kvitt de som ikke er aktuelle, og som ikke vil det samme som deg? :) Egentlig samme hvordan du får det inn i samtalen, men det er en fordel å være tydelig på hva du vil :) ..også på at du ikke vet, når du ikke vet.. Sånn kan en unngå mange misforståelser.

Sånn forøvrig er grei jente og god på kjøkkenet alltid + i boken. Du burde ikke gå fra mennene som viser interesse for deg på byn; kanskje en av de faktisk KAN fange laks med hendene, eller endatil ville gjøre det som skal til for å fange deg :) ...men da må de først få vite hva det er :)

Tror forslagene dine kan funke!, men jeg tror ikke jeg hadde åpnet med noen av dem. Jeg har selv gått bort til damer og lekt Kjetil og Kjartan show, men det funket dårlig. De synes bare jeg var rar :/

Funker bedre for meg å være normal først, så heller vise alle rarhetene når damen har begynnt å like meg :)

Gjest tancos
Skrevet

De fleste forhold starter med ONS og sex. Altså etter flere du har ONS med etter større blir sannsynligheten for at det utvikler seg til et langvarig forhold med en av de. Tenk heller at du går tider i møte med masse deilig sex og sannsynligvis en ny kjæreste på et eller annet tidspunkt.

Skrevet

Kan man ikke være ute etter sex OG forhold? Hvorfor utelukker den ene tingen den andre?

Hadde dette på tunga selv.

I tillegg bør det nevnes at et forhold uten sex er relativt meningsløst. Ingen mann bør velge en kvinne som han ikke har lyst til å ha sex med ved første øyekast.

Skrevet (endret)

Ingen mann bør velge en kvinne som han ikke har lyst til å ha sex med ved første øyekast.

Nja, jeg er litt uenig dette. Sexlyst er jo naturlig nok, dog burde ikke dette være avgjørende for hvilke partnere man burde satse på. Når du omsider får sex, hva da? Da har du kanskje sett forbi mye annet ved han eller hun. Egenskaper og verdier som kanskje ikke er forenelige med dine.

Jeg vet ikke hvordan alle menn tenker, men en kjæreste skal være mye mer enn bare en slags sexmaskin som du tente voldsomt på i begynnelsen fordi hjernen som befinner seg mellom lårene gav henne aksept etter å ha peilet seg frem som en radar.

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Skrevet

Nja, jeg er litt uenig dette. Sexlyst er jo naturlig nok, dog burde ikke dette være avgjørende for hvilke partnere man burde satse på. Når du omsider får sex, hva da? Da har du kanskje sett forbi mye annet ved han eller hun. Egenskaper og verdier som kanskje ikke er forenelige med dine.

Jeg vet ikke hvordan alle menn tenker, men en kjæreste skal være mye mer enn bare en slags sexmaskin som du tente voldsomt på i begynnelsen fordi hjernen som befinner seg mellom lårene gav henne aksept etter å ha peilet seg frem som en radar.

Jeg tror at instinktene er sterkere og viktigere enn vi har lyst til å innrømme. Rent biologisk har ikke et langvarig forhold til en dame noe særlig for seg, dersom han ikke har lyst på sex med henne. For kvinner blir det litt annerledes.

Gjest tancos
Skrevet (endret)

En man du blir kjent med på pub, men ikke har sex med, har vel ikke bedre kjæresteegenskaper enn en du har ONS med?

Altså er det jo større sjanse for at du kan forelske deg i en person som du blir kåt på. Sjansen er like stor for at en du har ONS med har andre gode egenskaper som hvemsomhelst.

Endret av tancos
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

En man du blir kjent med på pub, men ikke har sex med, har vel ikke bedre kjæresteegenskaper enn en du har ONS med?

Altså er det jo større sjanse for at du kan forelske deg i en person som du blir kåt på. Sjansen er like stor for at en du har ONS med har andre gode egenskaper som hvemsomhelst.

Du må også tenkte på at mange damer holder igjen på sexen med mannen de vil ha. Dette fordi man har gått på smeller, og sett for mye på sex and the city. Dvs, en dame holder kanskje igjen på sexen fordi hun faktisk liker deg skikkelig. Though, vet ikke helt hvordan en slik dame er med andre menn. Kan jo hende hun bare kjører på med en mann hun ikke ser på som kjærestemnet. Ikke alle damer er slik da!

Endret av .-L-.
Skrevet

Så ja, det jeg lurer på hva dere gutter/menn er ute etter når dere er ute på byen og sjekker? Sex eller mulighet for en date? Og viktig: hvordan merker jeg forskjellen?! Blir dere skuffet om dere har spandert f.eks. en øl og snakket lenge med en dame dere ikke får med hjem?

Sleezy pick-up-lines, og overdrevet mye kroppskontakt er typiske kjennetegn på menn som vil ha deg med hjem der og da.

Og hvorfor i all verden spandere drikke på ei jente du ikke kjenner i det hele tatt? Fordi man "forveter" å få noe tilbake. Patetisk.

Skrevet

Sleezy pick-up-lines, og overdrevet mye kroppskontakt er typiske kjennetegn på menn som vil ha deg med hjem der og da.

Og hvorfor i all verden spandere drikke på ei jente du ikke kjenner i det hele tatt? Fordi man "forveter" å få noe tilbake. Patetisk.

Oi. Her har du visst allerede bestemt deg, du. Kan du tenke på andre muligheter for hva disse guttene kan mene med det de gjør? :)

Gjest tancos
Skrevet

Du må også tenkte på at mange damer holder igjen på sexen med mannen de vil ha. Dette fordi man har gått på smeller, og sett for mye på sex and the city. Dvs, en dame holder kanskje igjen på sexen fordi hun faktisk liker deg skikkelig. Though, vet ikke helt hvordan en slik dame er med andre menn. Kan jo hende hun bare kjører på med en mann hun ikke ser på som kjærestemnet. Ikke alle damer er slik da!

Den teorien var litt tynn synes jeg. Jeg er ikke gammel jomfru fordi mange jenter liker meg. Tvert imot.

Gjest .-L-.
Skrevet

Den teorien var litt tynn synes jeg. Jeg er ikke gammel jomfru fordi mange jenter liker meg. Tvert imot.

Den teorien gjelder i visse sammenhenger, spesielt hvis mannen kan være en player.

Gjest tancos
Skrevet

Den teorien gjelder i visse sammenhenger, spesielt hvis mannen kan være en player.

Mulig du har mer erfaring en meg på det området, men jeg har ikke sett det i min verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...