AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Hei, jeg lurer på en ting! Jeg går ut ganske ofte, og treffer en del hyggelige og kjekke gutter på byen. Enten kommer de bort og hilser på, eller så møter jeg dem i baren når jeg skal kjøpe drikke, eller så kommer de bort etter øyekontakt og et smil. Jeg synes alltid det er kjekt å hilse på nye mennesker (uansett gutt/jente, alder, situasjon.. er sosial av meg), og er alltid open og hyggelig tilbake. Men, etter hvert så får jeg tenkt meg om og noe lignende dukker opp i hodet "oi, han er kanskje bare ute etter en ONS, så kanskje jeg ikke burde snakke alt for masse med han, sånn at han tror jeg er med på nach", og så finner jeg en måte og avslutte samtalen på og gå videre. Jeg tenker kanskje sånn fordi jeg alltid roter meg bort i fyrer som er playere og rundbrennere hele gjengen... Hvor er de skikkelige guttene?! Dette er et problem, for jeg ødelegger jo litt for meg selv. Er på utkikk etter en kjæreste Kanskje jeg er litt innbilsk ang. oppmerksomheten fra guttene (at de ikke vil noe som helst?), men jeg vet ikke jeg.. :/ Så ja, det jeg lurer på hva dere gutter/menn er ute etter når dere er ute på byen og sjekker? Sex eller mulighet for en date? Og viktig: hvordan merker jeg forskjellen?! Blir dere skuffet om dere har spandert f.eks. en øl og snakket lenge med en dame dere ikke får med hjem? Når spør du om nr. hennes? Jeg smiler automatisk til de fleste jeg får øyekontakt med (f.eks. den gamle damen i butikken, bussjåføren, folk på gaten, hun/han i baren, han forran meg i dokøen) uten å egentlig tenke over det... hvordan tolker dere dette? Når vi får øyekontakt og jeg smiler litt, tar dere det som et tegn på at jeg er på sjekkeren? Hva tenker dere om jenter som er kontaktsøkende på byen? At de er desperate etter sex, eller på utkikk eller noe mer? Ellers.. noen råd til meg? Hvor og hvordan finne seriøse menn?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 Jeg høres litt håpløs ut ser jeg... men jeg er bare litt lei, og måtte få det ut!
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Så ja, det jeg lurer på hva dere gutter/menn er ute etter når dere er ute på byen og sjekker? Må det ene utelukke det andre?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 Men man hører jo stadig vekk at jenter som har ONS er horer og ikkje kjærestemateriale.. så ja.. jeg vet ikke jeg Jeg har møtt gutter på byen og hatt sex med dem, men det er alltid sexen de kommer tilbake til. Ingen som bryr seg om at jeg er dødsgrei og intelligent bakom puppene... hehe (Jeg er det altså!)
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Men man hører jo stadig vekk at jenter som har ONS er horer og ikkje kjærestemateriale.. så ja.. jeg vet ikke jeg Jeg har møtt gutter på byen og hatt sex med dem, men det er alltid sexen de kommer tilbake til. Ingen som bryr seg om at jeg er dødsgrei og intelligent bakom puppene... hehe (Jeg er det altså!) Det begynner alltid med et ONS. Duger du til noe blir det alltids mer Endret 17. mai 2012 av kråkjefjas
LoneWolf Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 Noen gutter er ute etter kun sex, andre etter forhold, mens andre etter noe som kan utvikle seg. Det er mange forskjellige folk der ute Jeg synest at det er bra med jenter som er kontaktsøkende og som ikke forventer at du er tankeleser. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #7 Skrevet 17. mai 2012 Det begynner alltid med et ONS. Duger du til noe blir det alltids mer Jeg duger jo Dei vil jo ha mere sex... men det blir ikke noe mer enn det. Virker ikke som folk vil gå på date når de allerede vet at dem får deg til sengs.
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 Jeg duger jo Dei vil jo ha mere sex... men det blir ikke noe mer enn det. Virker ikke som folk vil gå på date når de allerede vet at dem får deg til sengs. Det må vel ikke være en offisiell date for at du kan snakke med folk? Blir det aldri mer enn bare sex så duger du antagelig ikke til annet. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #9 Skrevet 17. mai 2012 Noen gutter er ute etter kun sex, andre etter forhold, mens andre etter noe som kan utvikle seg. Det er mange forskjellige folk der ute Jeg synest at det er bra med jenter som er kontaktsøkende og som ikke forventer at du er tankeleser. Det er bra det men når vet du hva du vil med jentene? Oppfører du deg forskjellig ut fra hva du vil? Eller MÅ det alltid starte med denne sexen?
eva-80 Skrevet 17. mai 2012 #10 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Jeg er sammen med han som var den største rundbrenneren i byen Bare ONS i mange år... Han kunne faktisk være så frekk at han nektet å kjenne igjen damen han pult noen dager i forveien når hun hilste og sa takk for sist... Men så kom den dagen når han ville ikke ha flere ONS . Ville ha fast, seriøst forhold med fremtidsplaner ... Vi var på hilsen fra før, men begynnte å date etter en fest. Jeg ville heller ikke tro på han til å begynne med.. men han ville ha nr mitt, date, og full pakke. Han spurt etter 6 uker om vi kunne bli ordentlig kjærester, og det før vi hadde sex engang. Siden det er vi sammen. Så man kan finne ekte kjærlighet og forhold også i byen, men forskjellen vet man bare om man gir en sjanse, ikke ligger på rygg etter 1.-2. date.. Endret 17. mai 2012 av eva-80
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #11 Skrevet 17. mai 2012 Det må vel ikke være en offisiell date for at du kan snakke med folk? Blir det aldri mer enn bare sex så duger du antagelig ikke til annet. Nei selfølgelig ikke Men jeg skjønner tegninga når dem bare tar kontakt i helgene, er superhyggelige dagen derpå og pøser på med fine ord og lovander (for å holde meg på gress?), men blir kjølige og korte når hverdagen kommer og ikke vil finne på noe.. Jeg duger til mye annet skal jeg si deg, så ikke kom her å prøv å ødelegg selvtilliten min. 1
PanLi Skrevet 17. mai 2012 #12 Skrevet 17. mai 2012 Jeg er ikke gutt. Men. Jeg vet ikke om de heller kan svare for akkurat dem du møter på byn, siden de fleste tenker og handler forskjellig Utifra det du skriver, så tenker jeg flere ting: - Du virker som en vennlig og imøtekommede jente. - Andre responderer positivt på din vennlighet: du slår an en tone som andre besvarer. Dette er jo veldig bra! men - Du virker til å blir usikker på hva andres vennlighet mot deg skyldes, og raskt dra konklusjoner om deres hensikter/tanker. Det er vennlighet. Et smil. En positiv tilnærmelse. Stopp der. Hva som blir resten vet du ikke ennå, og det finner dere ut underveis. Husk, du er også med på å bestemme hva som blir utfallet Du slår jo helt tydelig kjempegodt an tonen, siden de fleste besvarer! Hva vil du? Er iallefall du tydelig på det så blir det også lettere for den andre (det kan du gjøre med ord, hvis du synes det er vanskelig å vite når et smil er mer enn bare et smil) Lykke til! Du har tydelig noe som andre verdsetter og liker 2
eva-80 Skrevet 17. mai 2012 #13 Skrevet 17. mai 2012 Det må vel ikke være en offisiell date for at du kan snakke med folk? Blir det aldri mer enn bare sex så duger du antagelig ikke til annet. bullshit !! Det kan da hende at de vil ikke ha forhold, bare sex, men da må de i alle fall være ærlig å opplyse om det. for det er mange kvinner som vil bare ha sex også, så det er nok ikke så vanskelig å finne noen til dette formålet. 1
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #14 Skrevet 17. mai 2012 bullshit !! Det kan da hende at de vil ikke ha forhold, bare sex Men ts hevder jo at hu vil mer
LoneWolf Skrevet 17. mai 2012 #15 Skrevet 17. mai 2012 Det er bra det men når vet du hva du vil med jentene? Oppfører du deg forskjellig ut fra hva du vil? Eller MÅ det alltid starte med denne sexen? Jeg vil tro at det er en mentalitet du har med deg når du går ut. Om du er åpen for å finne deg noen å bli sammen med eller om du skal ha deg et ONS og bare leke litt. Prøv å ikke ha sex med dem med en gang, da får du luket ut mange som bare vil ha seg noe den kvelden.
Gjest .-L-. Skrevet 17. mai 2012 #16 Skrevet 17. mai 2012 De fleste menn som sjekker aktivt ute på byn er nok ute etter sex. Hvis du vil ha en som er ute etter et forhold burde du egentlig gå for han som ikke gjør så mye ut av seg. Dog, det krever jo at du gjør alt i begynnelsen xD Ellers må du møte på meg!, men jeg får stadig høre at jeg har player tendenser selv om jeg egentlig er ganske grei :/
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #17 Skrevet 17. mai 2012 Jeg er ikke gutt. Men. Jeg vet ikke om de heller kan svare for akkurat dem du møter på byn, siden de fleste tenker og handler forskjellig Utifra det du skriver, så tenker jeg flere ting: - Du virker som en vennlig og imøtekommede jente. - Andre responderer positivt på din vennlighet: du slår an en tone som andre besvarer. Dette er jo veldig bra! men - Du virker til å blir usikker på hva andres vennlighet mot deg skyldes, og raskt dra konklusjoner om deres hensikter/tanker. Det er vennlighet. Et smil. En positiv tilnærmelse. Stopp der. Hva som blir resten vet du ikke ennå, og det finner dere ut underveis. Husk, du er også med på å bestemme hva som blir utfallet Du slår jo helt tydelig kjempegodt an tonen, siden de fleste besvarer! Hva vil du? Er iallefall du tydelig på det så blir det også lettere for den andre (det kan du gjøre med ord, hvis du synes det er vanskelig å vite når et smil er mer enn bare et smil) Lykke til! Du har tydelig noe som andre verdsetter og liker Takk - jeg prøver alltid å være vennlig fordi jeg har en "leveregel" om at alle jeg ikke kjenner eller vet noe om fortjener da i det minste et smil og et åpent sinn. Og ja, jeg er nok usikker. Jeg har jo brent meg før, og stoler ikke på andre sånn egentlig. Skal prøve å ikke tenke så mye neste gang (for det er hodet som ødelegger, alt går fint før det koples inn) og bare "go with the flow". Se hva som skjer. Men jeg vet ikke hvordan jeg utstråler "hei, jeg er en good-girl, ute etter kjæreste og far til mine barn". Kan jo ikke si det med ord Men kan ikke være helt stiv og tørr heller, dem må jo bli interessert i mer kontakt. Når jeg tenker meg om, gjør jeg egentlig ingenting spesielt. Er bare meg selv, snakker som jeg ville gjort til.. hmm... hvem som helst. Jeg må jo ha et eller annet ved meg når jeg får høre hvor snill og søt jeg er, hvor ordentlig og skikkelig jeg er, hvor heldig den som blir min kjæreste er, men fra gutter som..."trommmevirvel".... ikke vil ha et forhold til meg (ikke sagt i en seksuell setting, eller på byen). Skal ikke være lett
Gjest Tidssone Skrevet 17. mai 2012 #18 Skrevet 17. mai 2012 Hvis du vil ha en som er ute etter et forhold burde du egentlig gå for han som ikke gjør så mye ut av seg. Dette stemmer ikke i det hele tatt. Om man gjør mye eller lite ut av seg, avhenger av personlighetstypen og ikke av om en har lyst på et seriøst forhold eller ikke. Menn (og kvinner) som gjør mye ut av seg, ønsker også å være i seriøse forhold.
Gjest .-L-. Skrevet 17. mai 2012 #19 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Dette stemmer ikke i det hele tatt. Om man gjør mye eller lite ut av seg, avhenger av personlighetstypen og ikke av om en har lyst på et seriøst forhold eller ikke. Menn (og kvinner) som gjør mye ut av seg, ønsker også å være i seriøse forhold. Tanken var at de som er frempå, ofte er ute etter sex(spesielt menn). Folk som ikke gjør så mye ut av seg sier sikkert ikke nei takk til sex, men de pusher nok ikke heller for det. Selv om de stille og snille guttene kanskje ikke er så attraktive i noens øyne, så er de helt klart bedre kjærestematerialet enn en som er "for" sosial. Endret 17. mai 2012 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #20 Skrevet 17. mai 2012 Jeg vil tro at det er en mentalitet du har med deg når du går ut. Om du er åpen for å finne deg noen å bli sammen med eller om du skal ha deg et ONS og bare leke litt. Prøv å ikke ha sex med dem med en gang, da får du luket ut mange som bare vil ha seg noe den kvelden. okei okei... skal prøve Hvordan går jeg videre da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå