Gjest badeand1 Skrevet 12. juli 2012 #121 Skrevet 12. juli 2012 Svelger alltid når jeg suger han, så fremt jeg suger han til han kommer og vi ikke går over til penetrering da. Når vi har samleie liker han ofte å sprute utover meg og i ansiktet mitt, så da slikker jeg penisen hans ren, og det jeg kommer til ellers Skjønner ikke de som sier det smaker vondt? Kjæresten min smaker jo faktisk ganske godt. Liker vel helt enkelt ikke smaken da. 1
Gjest Skrevet 12. juli 2012 #122 Skrevet 12. juli 2012 Liker vel helt enkelt ikke smaken da. Hehe Jo skjønte jo det da, men jeg syns det er så merkelig at alle konsekvent sier de syntes det smaker så forferdelig. (Når jeg sier alle, refererer jeg til min omgangskrets)
Gjest Stronger Skrevet 12. juli 2012 #124 Skrevet 12. juli 2012 (endret) For meg er det ikke smaken som er værst, det er konsistensen.. Klarer ikke tanken på å la det gli ned halsen Er ikke kresen om jeg får i meg litt, men en hel ladning blir bare kvalmende! Endret 12. juli 2012 av Stronger 1
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 12. juli 2012 #125 Skrevet 12. juli 2012 Seriøse brekninger og tårer i øynene! Blæææh! Er så varmt og rart:p 1
Sommee Skrevet 18. juli 2012 #126 Skrevet 18. juli 2012 ofte i begynnelsen av et forhold... for å "imponere", men slutter etterhvert smaker jo hor og helvette Haha, dette har jeg opplevd, og håper ikke jeg nå er i samme situasjon igjen nå som jeg er i et ferskt forhold. Ellers er det jo det at du lar han komme i munnen som er alfa & omega, om du svelger eller gurgler og spytter som om du prøvesmaker vin, eller spytter ut og brekker deg er samma faen.
Greengrass Skrevet 18. juli 2012 #128 Skrevet 18. juli 2012 Noe svelger jeg, men mesteparten renner ut igjen. Jeg får halsbrann så det holder av sæd, så er ikke verdt det synes jeg. Tror ikke det spiller veldig stor rolle for kjæresten min heller, han høres veeeldig fornøyd ut...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå