Gå til innhold

Svelger du?

Fremhevede innlegg

Gjest Loverdose
Skrevet

Dere som svelger, der er undertrykket :opplyser: Det er jo fornedrende nok bare det å ta en pikk i munnen sin om en ikke skal svelge også!

Når du slikker en kvinne, legger du plast på fitta (nå klikker vell KG-mafiaen siden jeg sier fitte, men fitte er fitte, fitte er bra) når du slikker? Eller slikker du i deg saftene? Er ikke det fornedrende, da? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du slikker en kvinne, legger du plast på fitta (nå klikker vell KG-mafiaen siden jeg sier fitte, men fitte er fitte, fitte er bra) når du slikker? Eller slikker du i deg saftene? Er ikke det fornedrende, da? ;)

Menn er jo det dominante og sterke kjønn! Slik at når en mann tvinger en kvinne til å bli slikket så er det hun som blir fornedret, igjen! Strengt tatt er det fornedrende for kvinner å tenke på å la seg begjære og bestiges av menn! Strengt tatt er det rart det ikke er flere grovt traumatiserte kvinner her i verden med tanke på hvor mange barn som fødes og hva som må til for at disse barna skal unnfanges. Nei, jeg respekterer kvinneer så dypt og inderlig at jeg nekter å nedverdige dem ved å slikke dem!

Gjest Loverdose
Skrevet

Menn er jo det dominante og sterke kjønn! Slik at når en mann tvinger en kvinne til å bli slikket så er det hun som blir fornedret, igjen! Strengt tatt er det fornedrende for kvinner å tenke på å la seg begjære og bestiges av menn! Strengt tatt er det rart det ikke er flere grovt traumatiserte kvinner her i verden med tanke på hvor mange barn som fødes og hva som må til for at disse barna skal unnfanges. Nei, jeg respekterer kvinneer så dypt og inderlig at jeg nekter å nedverdige dem ved å slikke dem!

Om typen min sa at han respekterte meg for mye til å slikke meg, hadde jeg begynt å lure på om han hadde røkt sokkene sine eller noe slikt. Det er jo ikke undertrykkende å suge kuk eller å bli slikket. Det er jo... Deilig.

Skrevet

Om typen min sa at han respekterte meg for mye til å slikke meg, hadde jeg begynt å lure på om han hadde røkt sokkene sine eller noe slikt. Det er jo ikke undertrykkende å suge kuk eller å bli slikket. Det er jo... Deilig.

Hyssssssssssssj! Du kan ikke komme med slike blasfemiske påstander! Mannen trenger seg jo INN I kvinnen, det er jo så fornedrende som det kan bli! Tenk deg så jævlig! Menn som går rundt og stikker pikken sin i andre menn sine døtre! Nei, her bør en vurdere kjemisk kastrering betalt av det offentlige!

Gjest Loverdose
Skrevet

Hyssssssssssssj! Du kan ikke komme med slike blasfemiske påstander! Mannen trenger seg jo INN I kvinnen, det er jo så fornedrende som det kan bli! Tenk deg så jævlig! Menn som går rundt og stikker pikken sin i andre menn sine døtre! Nei, her bør en vurdere kjemisk kastrering betalt av det offentlige!

Huff. Nei, stikker å suger typen jeg. :sjenert:

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Nei, kommer aldri til å gjøre det :riste:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er så glad at kjæresten min slikker med med glede og ønske om å tilfredsstille meg. Suge gjør jeg fordi det er deilig, hot og han elsker det. Men svelge har jeg ikke klart å gjøre enda. Prøver men fy fader, den er virkelig ikke god. Har noe tips på hvordan sæden skal smake bedre? Har hørt om ananas før:P

Gjest Loverdose
Skrevet

Er så glad at kjæresten min slikker med med glede og ønske om å tilfredsstille meg. Suge gjør jeg fordi det er deilig, hot og han elsker det. Men svelge har jeg ikke klart å gjøre enda. Prøver men fy fader, den er virkelig ikke god. Har noe tips på hvordan sæden skal smake bedre? Har hørt om ananas før:P

Tror det der er ganske individuelt. :gjeiper: For eksempel typen min både røyker og drikker kaffi, samt har et dårlig kosthold som består av mye junkfood og hurtigmat. Sæden smaker omtrent ingenting og er null problem å svelge. :gjeiper: Har hørt at ananas skal hjelpe, samt at sterk og krydret mat er fy-fy. Søte frukter er også bra, tydeligvis. Og hvitløk er så klart enda mer fy-fy.

Skrevet

Mango...

Egentlig alle søte frukter. Kutt kaffe, te, røyk og sånn ræl.

Skrevet

Fersken hjelper!

Generelt er det nok sånn at det som er sunt å putte i seg gir bedre smak, det som ikke er så sunt gir dårligere smak. Menneh, styr langt unna asparges, det får det til å smake bajs.

AnonymBruker
Skrevet

Mango...

Egentlig alle søte frukter. Kutt kaffe, te, røyk og sånn ræl.

Jepp. Mye deiligere sperma av ikke-røykere!

Skrevet

ææææsj nei, syns det er ekkelt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan personlig skrive under på at ananas gir et betydelig forbedring. Det blir rett og slett mer søtt, og utlikner den bitre sterke smaken.

Jeg har fortalt dette til partnere flere ganger, i håp om at han skal faktisk skal begynne å spise det - men neida. Så da lar jeg være enn så lenge :)

Tar det i munnen med glede, men klarer rett og slett ikke svelge så store mengder i den konsistensen - og attpåtil med den smaken.

Hadde han hatt mindre mengde, og mer nøytral smak er jeg rimelig sikker på at jeg hadde svelget. Jeg ønsker jo i utgangspunktet å gjøre det, og det hadde passet veldig fint med endel av mine foretrukne stillinger.

Skrevet

Jeg kan personlig skrive under på at ananas gir et betydelig forbedring. Det blir rett og slett mer søtt, og utlikner den bitre sterke smaken.

Jeg har fortalt dette til partnere flere ganger, i håp om at han skal faktisk skal begynne å spise det - men neida. Så da lar jeg være enn så lenge :)

Tar det i munnen med glede, men klarer rett og slett ikke svelge så store mengder i den konsistensen - og attpåtil med den smaken.

Hadde han hatt mindre mengde, og mer nøytral smak er jeg rimelig sikker på at jeg hadde svelget. Jeg ønsker jo i utgangspunktet å gjøre det, og det hadde passet veldig fint med endel av mine foretrukne stillinger.

Har du noen ide om hvor mye ananas som skal til? Hva er minimumsdosen, for å si det sånn. Jeg liker ikke ananas.

Gjest sardintroll
Skrevet

Har du noen ide om hvor mye ananas som skal til? Hva er minimumsdosen, for å si det sånn. Jeg liker ikke ananas.

"Manjuice. Nå med ananas smak. Prøv, De også!"

Sorry, kunne ikke la være. :fnise:

Skrevet (endret)

"Manjuice. Nå med ananas smak. Prøv, De også!"

Sorry, kunne ikke la være. :fnise:

Vel, det ER liksom ideen, da. Hvis det var alment kjent, ville jeg ikke nøle med å la meg observere med et glass ananas-juice i ny og ne.

"Jeg liker egentlig ikke ananas, men hva gjør man ikke? Know what I mean? Wink, wink, nudge, nudge.."

Herregud! Det kunne utarte til å bli SKIKKELIG Harry. Kombinert med litt hårete brystkasse og gullkjeder.

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Skrevet

Jeg svelger om jeg føler for det der og da. :sikle:

Gjest sardintroll
Skrevet

Som min søster pleier å si: "Det er ikke verre enn å svelge rå eggehvitte!" :fnise:

Skrevet

Enhver søt frukt virker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...