Gå til innhold

Svelger du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kjærestens sæd. Den er deilig.

Kommer han i munnen min svelger jeg alltid, runker han eller jeg, så slikker jeg opp.

Faen, jeg skulle ønske jeg hadde en dame som deg!

Anonym poster: c11a19cbd8bf25d52d00c266484089be

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonym poster: 4e1ae3d73f5101dbf6bc67f4c9377351

Skrevet

Jepp! Men jeg er ikke slik når det skjer: :bolledeig:

• Liker 1
Skrevet

Er det bare meg som ikke helt forstår hva som er så spesielt med denne svelge

-greia? Når en først har kommet, spiller det noen rolle hvor sædcellene ender opp?

• Liker 1
Skrevet

Er det bare meg som ikke helt forstår hva som er så spesielt med denne svelge

-greia? Når en først har kommet, spiller det noen rolle hvor sædcellene ender opp?

Gir vel det lille ekstra boostet å se kvinnen underdanig, lepje i seg mannemelka? :icon_lol:

Skrevet

Nei.

Men hvorfor en menn så glade i dette? :overrasket:

Skrevet

Selvfølgelig svelger jeg. Liker det, gjør jeg også. :P

• Liker 1
Gjest babyfirefly91
Skrevet

ofte i begynnelsen av et forhold... for å "imponere", men slutter etterhvert :fnise: smaker jo hor og helvette

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig svelger jeg. Liker det, gjør jeg også. :P

Du er et ORDENTLIG stykke kvinnfolk! De som ikke svelger er ofte de som ikke ville spise opp grønnsakene sine som barn heller :tommelsmil:

• Liker 1
Gjest Stronger
Skrevet

Nei, jeg svelger ikke. Han må gjerne komme i munnen min, men da spytter jeg det ut :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det er lettere å ha det i munnen, for så å gå inn på badet å spytte det ut fordi man synes det smaker høgg, enn å bare svelge det og ferdig med det.

Jeg svelger, slikker opp søl og forventer at han ikke er pysete på kyssing etterpå.

• Liker 4
Skrevet

Ja, det går jo så fort uansett. Verre å ha det lenger i munnen fordi ein skal spytte det ut i vask.

Skrevet

Nope,not my cup of tea...

• Liker 1
Skrevet

Svelger alltid når jeg suger han, så fremt jeg suger han til han kommer og vi ikke går over til penetrering da. Når vi har samleie liker han ofte å sprute utover meg og i ansiktet mitt, så da slikker jeg penisen hans ren, og det jeg kommer til ellers :)

Skjønner ikke de som sier det smaker vondt? Kjæresten min smaker jo faktisk ganske godt.

Skrevet

Nei, jeg svelger ikke. Han må gjerne komme i munnen min, men da spytter jeg det ut :)

Det er jo greit nok. Men "sikler" du det ut igjen slik at det renner nedover halsen din, eller spytter du det bare ut igjen slik en boksen gjør i spyttebøtta si? :)

Gjest this_is_she
Skrevet

Nei.

Men hvorfor en menn så glade i dette? :overrasket:

Penis er ekstra sensitiv under utløsning. Hvis du suger han og slutter idet han får orgasme og f.eks går over til runking tror jeg noe av gleden fort kan bli borte. Orgasmen blir vel kanskje mer eksplosiv om man har den i munnen hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...