Gå til innhold

Svelger du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, svelger du sæd?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Skrevet

Nei

Gjest kittycat
Skrevet

Nææi :S for begge sin del.. ville bare endt med oppkast tihi

• Liker 2
Skrevet

I ny og ne så gjør jeg det :)

Men det spørs veldig på om det er mange dager siden partner har hatt utløsning. vil ikke ha en kjempe kraftig utløsning i munn, da jeg blir redd for at jeg kan brekke meg hvis det kommer mye.

AnonymBruker
Skrevet

Nei ;)

Skrevet

Gjerne om det er ikke første sexen etter en mnd :) :) Men kjæresten liker ikke noe form for oralsex så det blir ikke noe sånnt på meg :sjenert:

Skrevet

Gurgler ;)

• Liker 13
Gjest Loverdose
Skrevet

Jepp! Høres kanskje gal ut om jeg sier at jeg elsker det... Men jeg gjør jo det... :sjenert:

• Liker 5
Skrevet

Nei fysj..

• Liker 1
Gjest kokos19
Skrevet

JA! Har nylig begynnt med det, og jeg elsker sæden til kjæresten min. Vi har sex hver dag, så det er ikke gigaladninger som kommer.

Men jeg svelger og "AH", slikker han ren og slikker deretter meg selv rundt munnen med et dirty, lekent blikk. He loves it. And so do I :lur:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Og elsker det! Mannen digger det, selvsagt, men ikke i begynnelsen, da han fikk dårlig samvittighet siden han ikke trodde på at jeg nøt det!

Gjest sardintroll
Skrevet

Pleier som regel å spytte ut, men en og annen gang har jeg svelget av ren refleks, ingen big deal. :)

Skrevet

Svelger og liker det!

Skrevet

Ja, kjærestens sæd. Den er deilig.

Kommer han i munnen min svelger jeg alltid, runker han eller jeg, så slikker jeg opp.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...