Gå til innhold

Svelger du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Får brekninger.

Og gutter som uten videre forventer at kjæresten gjør det om hun vegrer seg bør samle opp sæden sin i en kopp og drikke den selv.

• Liker 6
Gjest foremma
Skrevet

hvis han forventer det, så gjør jeg det ikke.

hvis han ikke tror jeg blir å gjøre det, så gjør jeg det gjerne.

AnonymBruker
Skrevet

om jeg er full går det fint, ellers brekker jeg meg

Skrevet

Ja, det har jeg overhodet ingen problemer med. Det varierer mye hvor han spruter - om det er i ansiktet, på rumpen, inni meg eller andre steder. Noen ganger er det praktisk å slippe søl.

AnonymBruker
Skrevet

Husk på at det er en masse vitaminer og sunne stoffer i sæden. Så svelg, for all del! ;)

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Husk på at det er en masse vitaminer og sunne stoffer i sæden. Så svelg, for all del! ;)

Hadde konsistensen vært bedre hadde jeg lett svelget.

Gjest sardintroll
Skrevet

Hm. Kanskje jeg skulle be min kjære runke i blenderen neste gang jeg vil mekke meg en proteindrikk. :fnise:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Så lenge han ikke har spist løk :P Da smaker det bittert, gitt.

Skrevet

Å svelge mannens sæd med jevne mellomrom minsker faren for brystkreft, eller visse krefttyper, husker ikke hvilke, finnes artikler på det, gidder ikke google.

• Liker 1
Skrevet

Å svelge mannens sæd med jevne mellomrom minsker faren for brystkreft, eller visse krefttyper, husker ikke hvilke, finnes artikler på det, gidder ikke google.

Hvorfor får ikke dette mer oppmerksomhet i pressen? Dette kan jo være viktig for folkehelsen.

• Liker 2
Skrevet

Lurer på hvor mange tråder vi har om dette nå, men svaret er fortsatt ja. Jeg digger det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle gjerne gjort det, men han kommer i relativt store mengder og tykk konsistens selv om vi har sex daglig.

Det blir for mye for meg, rett og slett.

Smaken er også ganske ubehagelig, men den blir kraftig forbedret når han spiser ananas, faktisk.

Det har jeg fortalt ham, han spiser fortsatt ekstremt sjeldent den frukten = da er det nok ikke særlig viktig for ham :fnise:

Jeg er rimelig sikker på at han har noe kraftigere utløsning enn gjennomsnittet - og det ble enda mer når han trappet opp treningen.

Skrevet

Jepp.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for løse påstander.

Lille-pus (mod)

• Liker 1
Skrevet

Dere som svelger, der er undertrykket :opplyser: Det er jo fornedrende nok bare det å ta en pikk i munnen sin om en ikke skal svelge også!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...